خانه اخبار برند اولترا ویژن (UltraVision) برای کدام کشور است؟

برند اولترا ویژن (UltraVision) برای کدام کشور است؟

نویسنده تیم لوناتو
برند اولترا ویژن (UltraVision)

برند اولترا ویژن (UltraVision)

در این مقاله قصد داریم درباره برند اولترا ویژن (UltraVision) با شما صحبت کنیم. اولترا ویژن یکی از برندهای معتبر در ساخت و اختراع محصولات چشم‌پزشکی لنزهای تماسی است. دفتر مرکزی اولتراویژن در انگلستان واقع شده است.

CLPL یعنی چه؟

CLPL مخفف عبارت Contact Lens Precision Laboratories و به معنی آزمایشگاه‌های لنزهای تماسی است. ابتدا یکی از این آزمایشگاه‌های لنزهای تماسی در سال 1967 توسط جی کیت لوماس در شهر کمبریج تأسیس شد. مدتی بعد در جولای سال 2003 نام این شرکت از CLPL  به CLPL Ultra Vision تغییر نام داد و به همین نام ثبت شد. این شروع برند اولترا ویژن (UltraVision) بود.

اولتراویژن در سال 2007، مرکز تحقیق و توسعه خود را بازگشایی کرد. در مرکز تحقیق و توسعه اولترا ویژن، تحقیقات گسترده‌ای بر روی سلامتی چشم و عملکرد آن‌ها انجام شده است. نتیجه این تحقیقات اختراع چندین ابزار پزشکی است.

انواع تکنولوژی‌های مرتبط با لنز در این مرکز گسترش داده‌شده‌اند. فناوری‌هایی مانند ساخت لنز هلالی شکل، ابزارهای تشخیص امواج، مدل‌سازی سطوح چشم با نرم‌افزارهای رایانه‌ای، ساخت لنز برای افراد مبتلا به قوز قرنیه و ترومای قرنیه در مرکز تحقیق و توسعه شرکت اولترا ویژن انجام شده است.

برند اولترا ویژن (UltraVision)

آشنایی با مؤسس Ultra Vision CLPL

جی کیت لوماس بیش از 20 سال تجربه کار در شرکت‌های بزرگ و کوچک را دارد. او به کارآفرینی بسیار علاقه‌مند‌ است. او در سال 1996 آزمایشگاهی راه‌اندازی کرد که بعدها به یک شرکت بزرگ و بین‌المللی تبدیل شد.

پس از به رسمیت شناخته شدن برند اولترا ویژن در سال 2003، کیت لوماس رئیس هیئت‌مدیره، مدیرعامل و صاحب‌امتیاز شرکت اولترا ویژن شد. هم‌اکنون کیت یکی از سرمایه‌گذارهای شهر لندن به‌حساب می‌آید. او با سود اولترا ویژن در چندین پروژه ملی سرمایه‌گذاری کرده است.

جایزه‌ها و افتخارهای اولترا ویژن

  • در سال 2001، برند اولترا ویژن افتخار "نوآوران صنعت اپتیک بریتانیا" را از آن خود کرد.
  • هم‌چنین در سال 2001 جایزه فناوری EFCLIN را دریافت کرد.
  • نوآوری‌های اولترا ویژن باعث شد در سال 2006 جایزه ملکه را به خود اختصاص دهد.
  • بار دیگر در سال 2010 جایزه ملکه نصیب اولترا ویژن شد.
  • در جشنواره سالانه تولیدکنندگان در سال 2011 جایزه طراحی و اختراع را از آن خود کردند. این جایزه در پی نوآوری‌های متعدد، تمرکز بر مشتری و نیازهای او و طراحی‌های حرفه‌ای محصولات به اولترا ویژن داده شد.

آشنایی با یکی از نوآوری‌های اولترا ویژن

برند اولترا ویژن (UltraVision)

KeraSoft IC نام یکی از نوآوری‌های اولترا ویژن است. KeraSoft IC موجب پیدایش انقلابی در طراحی لنز شد. افرادی که قرنیه چشمشان نامنظم است، از لنزهای تولیدشده در KeraSoft IC می‌توانند استفاده کنند. افرادی که به قوز قرنیه مبتلا هستند یا اخیراً عمل جراحی پیوند سلول‌های چشم را پشت سر گذاشته‌اند، مصرف‌کنندگان این محصول هستند.

لنزهای KeraSoft IC با کمک تکنولوژی‌های تخصصی، هندسه و ریاضیات پیچیده طراحی می‌شوند. طراحی‌های اولیه با قالب‌هایی از جنس سیلیکون هیدرو ژل تولید می‌شود. به کمک KeraSoft IC چشم‌پزشکان می‌توانند لنز مخصوص مراجعه‌کنندگان خود را سفارش دهند تا نیازهای بیمار را بنا به شرایطش برطرف کند.

بسیاری از استفاده‌کنندگان لنزهای KeraSoft IC پس از استفاده از این لنزها گفته‌اند که این لنز همان محصولی بود که انتظار داشتند و مشکلشان به‌کلی برطرف شده است.

Related Articles

کامنت بگذارید