خانه راهنمای خرید و محصولات لنز رنگی سالانه سولکو SOLEKO چه ویژگی‌هایی دارد؟

لنز رنگی سالانه سولکو SOLEKO چه ویژگی‌هایی دارد؟

نویسنده تیم لوناتو
لنز رنگی سالانه سولکو SOLEKO

لنز رنگی سالانه سولکو SOLEKO

لنز رنگی سالانه سولکو SOLEKO محصول کمپانی کویین کالر ایتالیا و یکی از محبوبترین انواع لنز رنگی است. رنگ چشم اکثر ایرانی ها تیره است و لنز سولکو با پوشش بالا روی چشم های تیره و بدلیل ایجاد جلوه کاملا طبیعی روی چشم محبوبیت زیادی در ایران پیدا کرده است.

اگر شما نیز جزو کسانی هستید که قبلا تجربه استفاده از لنزهای چشمی را داشته‌اید، مطمئناً نام لنز سولکو (Soleko) به گوشتان خورده است. لنزهای سولکو که توسط شرکت سولکو عرضه شده است، جزو بهترین لنزهای موجود در بازار به حساب می‌آیند. از دلایل برتری این برند می‌توان به مواد اولیه با کیفیت، ارائه محصولات با جنس مرغوب و جلب رضایت کاربر اشاره کرد.

شرکت سولکو تا به امروز برای ارائه هر چه بهتر محصولات تلاش کرده است و توانسته است جایگاه خود را در عرصه رقابت با سایر برندهای معروف دنیا حفظ کند. اگر قصد خرید لنز دارید و در جست‌وجوی لنزی مناسب هستید، مطالعه مطلب زیر می‌تواند مفید باشد. در این مطلب شما را با انواع لنز سولکو و مخصوصا لنز رنگی سالانه سولکو SOLEKO آشنا خواهیم کرد.

معرفی برند سولکو

در سال 1966 اشخاصی با نام‌های Kawamukai Motokage و Giuseppe Carnacina فعالیت خود را در زمینه تولید لنزهای تماسی سخت PMMA، در شهری واقع در مرکز میلان آغاز کردند. 

با گذشت زمان و با ارائه محصولات با کیفیت، میزان تقاضا افزایش یافت. افزایش نیاز در تولید، منجر به ساخت کارخانه‌ای با بیش از 18000 متر مکعب در Pontecorvo شد. به این ترتیب با احداث کارخانه در سال 1975، این شرکت با نام رسمی سولکو  به فعالیت خود ادامه داد. از آن پس علاوه بر لنزهای سخت، به تولید لنزهای نرم نیز پرداخته شد.

با گذشت زمان این شرکت محصولات دیگری نیز به تولیدات خود اضافه کرد. در سال 1984 محلول‌های نگهداری لنز و در سال 1992 لنزهای داخل چشمی وارد خط تولید شدند. این شرکت در سال 1996 استاندارد ISO 9001 را از شرکت مونوکوتاو آلمان (Monoco TUV) که در زمینه طراحی، تولید و بازاریابی لنزهای تماسی فعالیت می‌کرد، دریافت کرد. 

سولکو تنها شرکت ایتالیایی است که توانست با خودکفایی در تولید مواد اولیه و با تکنولوژی‌های توسعه یافته در ایتالیا و امکانات تحقیقاتی، به تولید محصولات اپتیکی بپردازد. همچنین یکی از دلایل برتری نسبت به سایر شرکت‌ها این است که در ساخت لنز و محلو‌لها، از سلول‌های بنیادی گیاهی استفاده می‌کند.

این شرکت از سال 1987 به تحقیقات خود در زمینه روش‌های نوآورانه برای تولید لنزهای نرم، لنزهای نفوذپذیر به گاز و لنزهای آرایشی آغاز کرد و به نتایج بسیار خوبی دست یافت. از این‌رو موفقیت خود را مدیون تحقیقات همه جانبه می‌داند و در راستای تداوم تحقیقات با یکی از معتبرترین دانشگاه‌های ایتالیا همکاری می‌کند. تا بتواند راه‌حل‌های نوآورانه و جدید برای محصولات خود به دست آورد.

آشنایی با انواع لنز سولکو

در زمینه لنز، این شرکت با بکارگیری روش‌های خلاقانه، لنزهای مختلفی را فرموله و طراحی کرده است. که از نقطه نظر متخصصین کاملا مورد تایید قرار گرفته است. لنز سولکو حاوی مواد هیدروژلی هستند. بر طبق بررسی‌های کلینیکی انجام یافته، این مواد دارای ویژگی‌های بارزی مانند پایداری شیمیایی و سازگاری بالا هستند. از این رو راحتی و سلامت چشم را برآورده می‌سازند.

لنزهای نرم سولکو

لنز نرم با کیفیت بالای اپتیکی، قادر به اصلاح پیچیده‌ترین مشکلات چشمی است. قوز قرنیه یکی از عیوب چشم است. که می‌توان با این لنزها اصلاح کرد. لنز نرم نسبت به هر لنز دیگر RGP یا نفوذپذیر به گاز راحت‌تر است.

لنزهای نرم توریک سولکو

بر اساس توصیه پزشکان بهتر است افرادی با چشمان آستیگماتیسم برای اصلاح این عیب انکساری از عینک استفاده کنند. اما با پیشرفت‌های اخیر در تکنولوژی، لنز سولکو نوعی از لنزها را تحت عنوان لنز توریک عرضه کرده است. این لنزها به صورت اختصاصی برای اصلاح مشکلات آستیگماتیسم به کار می‌رود. که یک بینایی واضح و شفاف را تضمین می‌کند.

لنز رنگی سالانه سولکو SOLEKO

لنز رنگی سالانه سولکو که محصولی از شرکت queen`s color ایتالیاست از نوع لنزهای سالانه یا دائمی و تا یک سال قابل استفاده است.

در ساخت این لنز از فناوری Hydrogel استفاده شده است که باعث می‌شود تا شما احساس راحتی بیشتری داشته باشید. بسته های لنز سولکو دارای 2 عدد شیشه ویال است که داخل هر کدام یک عدد لنز استریل شده وجود دارد. لنز رنگی سالانه سولکو در 7 رنگ طبیعی و خاص موجود است. همچنین اکسیژن رسانی بالا این محصول (%43) سلامتی را برای چشمان شما به ارمغان می آورد.

لنزهای مولتی فوکال سولکو

این نوع لنزهای تماسی برای افرادی که دچار نزدیک‌بینی هستند و تمایلی به استفاده از عینک ندارند. پیشنهاد می‌گردد. ویژگی‌های هندسی و پیاده‌سازی لنزهای مولتی فوکال، عملکرد بینایی بالایی را در هر فاصله‌ای، برای افراد تضمین می‌کند.

لنزهای نرم مولتی‌فوکال

این لنزها از هر فاصله دلخواهی، بهترین بینایی را برای فرد تضمین می‌کند. حتی برای افرادی که چشمان آستیگمات دارند، گزینه بسیار مناسبی است. این لنز با ساختار پیچیده و بسیار پیشرفته، وضوح تصاویر را تضمین می‌کند.

لنزهای نرم کروی سولکو

لنزهای نرم کروی بهترین انتخاب در میان لنزهای چرخان هستند. این لنزها با فرمول شبه پلیمری سیلیکون و فلوئور باعث می‌شود که ماده نفوذپذیری بالایی به اکسیژن داشته باشد. که این امر برای محافظت از ساختار چشم ضروری است. بنابراین با استفاده از لنزهای نرم کروی، احساس راحتی و آرامش خواهید داشت.

لنزهای سخت یا نفوذپذیر سولکو

لنزهای سخت، از موادی با نفوذپذیری بالا ساخته می‌شوند. ساختار خاصی که در لنزهای سخت بکار برده شده است، باعث بهبود راحتی می‌شود. زیرا در حین پلک زدن، ضریب اصطحکاک با پلک کم می‌شود. لنز سولکو از نوع سخت برای کسانی که قرنیه حساسی دارند، توصیه می‌شود.

لنزهای رنگی برند سولکو

لنزهای رنگی سولکو با ترکیب رنگ خاص، زیبایی خاصی به چهره می‌افزاید. سولکو متناسب با رنگ چشم و رنگ پوست، لنز با رنگ‌های مختلفی ایجاد کرده است. این تنوع رنگ، افراد را به چهره دلخواه خود نزدیک می‌کند.

لنزهای طبی رنگی سولکو

در افرادی که به عیوب انکساری چشم دچار هستند و نیاز به استفاده از عینک یا لنز طبی دارند، در صورت تمایل به استفاده از لنز رنگی، قادر خواهند بود از لنزهای طبی رنگی استفاده کنند. این لنزها با تلفیق دو ویژگی در ساختار، به یکی از محبوب‌ترین لنزها تبدیل شده‌اند. به طوری که روز به روز به تعداد مصرف‌کنندگان آن افزوده می‌شود.

لنزهای مدت‌دار سولکو

تمامی لنزهای سولکو به حالت دائمی یا یک ساله نیستند. بلکه این شرکت برای راحتی کاربران، لنزهای مدت‌دار طراحی کرده است. تا گستره انتخاب افراد بیشتر باشد و بر اساس بازه زمانی مورد نیاز برای استفاده از لنز، به خریداری لنز بپردازند. در این حالت نیاز به پرداخت هزینه اضافی نخواهند بود.

این لنزها به صورت یک‌بار مصرف، مدت‌دار 2 هفته‌ای، مدت‌دار ماهانه‌، مدت‌دار شش ماهه به بازار عرضه شده است. مزیت دیگر این امر این است که می‌توان قبل از خریداری لنز اصلی، لنز یکبار مصرف تهیه کرد و در صورت راحتی و نداشتن حساسیت چشم در مقابل لنز، به خریداری آن اقدام کرد.

Related Articles

کامنت بگذارید