خانه اخبار آموزش خرید اینترنتی لنز چشم

آموزش خرید اینترنتی لنز چشم

نویسنده تیم لوناتو
لنز تماسی یکی از بهترین جایگزین‌های عینک بشمار می‌رود. به‌ویژه برای ورزشکاران یا کسانی که دوست دارند هر روز چهره‌ای متفاوت از روز قبل داشته باشند. در همین راستا و با توجه به درخواست‌های زیاد مشتریان برای خرید لنز تماسی، لوناتو تصمیم گرفته تا نحوه خرید آنلاین لنز را از فروشگاه‎های اینترنتی به‌شما آموزش دهد. در ادامه همه کارهایی که باید انجام دهید را مرحله به مرحله توضیح داده‌ایم. امید که مورد توجهتان قرار بگیرد و روند سفارش لنز را برایتان آسان‌تر از قبل کند. همراهمان باشید.

مرحله یک: نمره چشم خود را مشخص کنید

در اولین قدم باید نزد چشم‌پزشک بروید تا نمره چشم شما را مشخص کند. اگر نسخه پزشک دارید اما قدیمی است، پیشنهاد می‌کنیم برای اطمینان از شماره دقیق چشم خود، حتما دوباره به چشم‌پزشکی مراجعه کنید. آیا می‌دانید که بین نمره عینک و شماره لنز چه تفاوتی هست؟ اگر نمی‌دانید لطفا به این دو صفحه مراجعه کنید و راهنمای خواندن نسخه عینک و نسخه لنز را مطالعه بفرمایید. بدین واسطه می‌توانید انتخاب صحیح و درستی داشته باشید و از بروز هرگونه مشکل احتمالی نیز پیشگیری کنید.

مرحله دو: برند لنز تماسی خود را پیدا کنید

برای این منظور باید به صفحه «لنز چشم» در فروشگاه اینترنتی لوناتو مراجعه کنید. در این صفحه برندهای ایراپتیکس، مارشال و آلکان وجود دارند و می‌توانید از میان گزینه‌های متنوع، نمونه موردنظر خود را پیدا کنید و سفارش دهید. در صفحه لنزها، در ستون سمت راست امکان فیلتر کردن برندهای مختلف وجود دارد. با انتخاب برند موردنظرتان، جست‌وجو را راحت‌تر کرده و گزینه‌های اضافی را حذف کنید. یا اگر نام کامل لنز و برند آن را می‌دانید، می‌توانید در نوار جست‌وجو در بالای سمت چپ صفحه اصلی، آن را تایپ کنید.

مرحله سوم: نمره لنز را در صفحه محصول موردنظر وارد کنید

پس از انتخاب لنز و برند موردنظر خود، باید نمره لنز را وارد کنید. برای هر چشم دو لیست کشوییِ جداگانه وجود دارد که فقط لازم است رقم موردنظر را انتخاب کنید. پس از انتخاب نمره لنز برای هر دو چشم به «تعداد لنز در هر بسته» هم توجه داشته باشید که به مقدار موردنظرتان باشد. در مقابل این گزینه یک نوار کشویی وجود دارد و باید یکی از گزینه‌های مثلا «یک جفت» یا «سه‌جفت» را انتخاب کنید. اگر پزشک برای هر چشم دو برند متفاوت تجویز کرده بود تکلیف من چیست و چه کاری باید انجام دهم؟ یک بسته دیگر به سبد خرید خود اضافه کنید. فقط توجه داشته باشید که در بخش شماره لنز، عدد صفر را برای نمره لنز چشمی انتخاب کنید که نمی‌خواهید آن را بخرید. یعنی مثلا یک لنز ایراپتیکس برای چشم چپ خود می‌خواهید، در این حالت باید در قسمت چشم راست این محصول، عدد صفر را بگذارید تا مشخص شود که لنز راست آن را نمی‌خواهید. همچنین، در لنز دوم که برای چشم راست انتخاب می‌کنید، باید عدد لنز چشم چپ را صفر انتخاب کنید.

مرحله چهارم: سفارش خود را تکمیل کنید

در اینجا سفارش شما انجام شده است و فقط باید نحوه ارسال کالا را انتخاب کرده و سپس اطلاعات حساب بانکی خود را وارد کنید. پس از آن لنز در کوتاه‌ترین زمان ممکن بدست شما خواهد رسید. در این مرحله برای اینکه بدانید چگونه باید لنز را در چشم بگذارید و چگونه لنز را از چشم خارج کنید، توصیه می‌کنیم به صفحات زیر مراجعه کنید. چگونه لنز را از چشم خارج کنیم؟ چگونه لنز را در چشم بگذاریم؟ ترفندهای نگهداری از لنز تماسی از زبان یک کارشناس رانندگی با لنز؛ هر آنچه در این مورد باید بدانید در آخر هم اشاره کنیم که در صورت باز نشدن پاکت بسته‌بندی، امکان پس فرستادن لنز وجود دارد. امیدواریم که از خرید از فروشگاه اینترنتی لنز و عینک لوناتو راضی و خوشحال باشید. خرید لنز رنگی خرید لنز طبی رنگی

Related Articles

کامنت بگذارید