خانه آشنایی با برندهای مشهور عینک آفتابی: شبیه سلبریتی‌ها شوید

آشنایی با برندهای مشهور عینک آفتابی: شبیه سلبریتی‌ها شوید

نویسنده تیم لوناتو
برندهای مشهور عینک آفتابی

اگر در نظر دارید از یک برند شناخته‌شده و مطمئن عینک آفتابی خریداری کنید اما نمی‌دانید عینک‌های کدام کارخانه برای شما مناسب‌تر است، یکی از راه‌هایشان این است که در فروشگاه‌های مختلف، عینک‌های متنوعی را به چشم بزنید و ببینید کدام یک مناسب صورت و استایل شماست. یا در فروشگاه‌های آنلاین عینک آفتابی گشت بزنید تا طرح‌های موردنظرتان را بیابید.

یکی از مزایای خرید از برندها مشهور این است که همه آنها وب‌سایت‌های اختصاصی خود را دارند. اغلب محصولاتشان هم با عکس‌هایی بر تن و چشم مدل‌ها و مانکن‌ها روی سایت ارائه شده است. جذابیت این نوع عکس‌ها در این است که لباس‌ها و اکسسوری‌های متناسب با عینک موردنظرتان را نیز می‌توانید تن مانکن ببینید و با الهام گرفتن از آنها در راستای خوش‌تیپ‌تر شدن پیش بروید.

خرید عینک آفتابی از برندهای مشهور، هزینه بالایی دارد

این مساله را باید مدنظر داشته باشید که عینک‌های برندهای مشهور، یا عینک‌هایی که سلبریتی‌ها تبلیغ می‌کنند بسیار گران‌تر از انواع دیگر عینک آفتابی است.

البته این بالا بودن قیمت بیهوده نیست و در اغلب این محصولات از سنگ‌های قیمتی، جوهرات، طلا یا بافت‌ها و طرح‌های منحصربه‌فردی استفاده شده که بدون شک نمونه آن را در هیچ محصول دیگری نمی‌توانید بیابید.

اغلب برندهای لوکس و گران‌قیمت، لوگوی خود را روی فریم‌های باکیفیت عینک دودی حکاکی یا سیاه‌قلم می‌کنند.

در حال حاضر خطوط تولید متنوعی از عینک‌های آفتابی لوکس مشغول فعالیت هستند. از این رو، مشتری حق انتخاب گسترده‌ای دارد؛ از عینک‌های بسیار لوکس و گران‌قیمت گرفته تا نمونه‌هایی با کیفیت عالی و قیمت مناسب.

با مشهورترین برندهای عینک آفتابی در دنیا آشنا شوید

شناخته‌شده‌ترین برندهای عینک آفتابی در جهان شامل نام‌های زیر است:

  • هوگو باس (Hugo Boss): شرکت پوشاک و خانه مد آلمانی است، که در زمینه طراحی، تولید و توزیع کالاهای لوکس و انواع پوشاک فعالیت می‌کند. شرکت هوگو باس در سال ۱۹۲۴ توسط طراح مد و کارآفرین آلمانی، هوگو فردیناند باس تأسیس شد. امروزه نشان تجاری هوگو باس، در صنعت مد، یک برند شناخته شده است. دفتر مرکزی این شرکت، در شهر متسینگن، آلمان قرار دارد.
  • شانل (Chanel): شرکت سهامی خاص کالای لوکس و خانه مد فرانسوی است که دو دفتر مرکزی آن یکی در نوی-سور-سن، فرانسه و دیگری در لندن، انگلستان واقع است. این شرکت که در سال ۱۹۰۹ (میلادی) توسط دوزنده‌ای به نام کوکو شانل تأسیس شد. این شرکت امروزه به‌عنوان یکی از مهم‌ترین موسسه‌های طراحی مد و پوشاک زنانه شناخته می‌شود. شنل، بخصوص در زمینهٔ ارائهٔ کالاهای لوکس و گران‌قیمت، مانند پوشاک آماده، کیف دستی، عطر و لوازم آرایشی، در میان دیگر برندهای مشابه، شناخته می‌شود.
  • جیمی چو (Jimmy Choo): شرکت سهامی خاص کالای لوکس و خانه مد بریتانیایی است که دفتر مرکزی آن در شهر لندن در کشور انگلستان واقع شده است. این شرکت در سال 1996 (میلادی) توسط «تامارا ملون» و «جیمی چو» تاسیس شد. جیمی چو بخصوص در زمینهٔ ارائهٔ کالاهای لوکس و گران‌قیمت، مانند کفش، کیف دستی، عطر و اکسسوری، در میان دیگر برندهای مشابه، شناخته می‌شود.
  • کنیث کول (Kenneth Cole): خانه مد آمریکایی خصوصی است. شرکت کنیث کول در سال 1982 توسط طراح مد و کارآفرین آمریکایی، کنیث کول تأسیس شد. دفتر مرکزی این شرکت، در شهر نیویورک در کشور آمریکا قرار دارد.
  • دیور (Dior): شرکت فرانسوی تولیدکننده کالاهای لوکس است، که توسط تاجر فرانسوی، برنار آرنو مدیریت و رهبری می‌شود. آرنو یکی از ثروتمندترین افراد جهان است. نام دیور، از نام طراح معروف کریستین دیور گرفته شده‌است، که امپراتوری طراحی لباس زنانه خود را در سال ۱۹۴۶ پایه‌ریزی کرد. خانه مد دیور در تاریخ ۱۶ دسامبر ۱۹۴۶ در یک خانه شخصی در شهر پاریس تأسیس شد. اگرچه، سال ۱۹۴۷ که سال گشایش آن بوده‌است، به عنوان تاریخ تأسیس آن، به حساب می‌آید.
  • فندی (Fendi): شرکت ایتالیایی فعال در زمینه طراحی و تولید لباس و کالاهای لوکس است. این شرکت در سال ۱۹۲۵ توسط ادواردو و ادله فندی تأسیس شد. مشهورترین محصول شرکت فندی، کیف‌های دستی «باگتی» آن است. دفتر مرکزی این شرکت در شهر رم، ایتالیا واقع است.
  • تام فورد (Tom Ford): طراح مد، فیلم‌نامه‌نویس، تهیه‌کننده، و کارگردان آمریکایی است. او موسس برند «تام فورد» است. مجموعه محصولات آرایشی و زیبایی و عینک‌های تام فورد در سال 2005 روانه بازار شدند. نخستین فروشگاه اصلی تام فورد که به عرضه مجموعه لباس‌های مردانه لوکس اختصاص داشت در سال 2006 در شهر نیویورک که یکی از مراکز مد جهان شناخته می شود، افتتاح شد.
  • گوچی (Gucci): شرکت گوچی در سال ۱۹۲۱ توسط گوچیو گوچی، تأسیس شد. امروزه دفتر مرکزی این شرکت، در شهر فلورانس، ایتالیا قرار دارد. گوچی پرفروش‌ترین نام تجاری ایتالیایی نیز بشمار می‌رود. گوچی پوشاک آماده، کیف دستی، اجناس چرمی کوچک، اکسسوری‌های سفری، کفش، جواهرات اعلا، ساعت، عینک، عطر و لوازم آرایشی تولید می‌کند.
  • تامی هایلفیگر (Tommy Hilfiger): برند بین‌المللی است و موسس آن طراح مد آمریکایی توماس جاکوب هیلفیگر است. در سال ۱۹۸۴ برای اولین بار و با حمایت گروه تولید مورجانی، برند تامی هیلفیگر به ثبت رسید. هیلفیگر در سال ۱۹۹۵ توانست به عنوان بهترین طراح لباس مردانه از سوی شورای طراحان مد آمریکا شناخته شود.
  • کلوین کلاین (Calvin Klein): که بنام سی‌کی (CK) نیز شناخته می‌شود، خانه مد آمریکایی است که توسط طراح مد، کلوین کلاین، تأسیس شده‌ است. دفتر مرکزی این شرکت در میدتاون منهتن شهر نیویورک قرار دارد. کلوین کلاین بخصوص در زمینهٔ ارائهٔ کالاهای لوکس و گران‌قیمت، مانند پوشاک، ساعت، عطر و پاافزار در میان دیگر برندهای مشابه، شناخته می‌شود.
  • رالف لورن (Ralph Lauren): یک طراح مد و میلیاردر اهل ایالات متحده آمریکا است. وی به خاطر برند Polo Ralph Lauren مشهور است. رالف در سال ۱۹۶۹ یک بوتیک در مرکز خرید بلومینگدیل در منهتن افتتاح کرد. یک دهه بعد این برند بدل به یک برند جهانی شد و اولین فروشگاه پولو در لندن افتتاح شد. رالف لورن در سال ۱۹۷۰ جایزه کوتی را به سبب خط تولید پوشاک مردانه شرکتش برنده شد. هم‌اکنون محصولات این شرکت شامل پوشاک غیررسمی آقایان و بانوان، عینک، لوازمی چون کیف و غیره، عطرها، برخی لوازم خانه مثل (حوله و غیره) است. فروشگاه مرکزی این برند در خیابان معروف مدیسون (Madison) واقع شده‌است.
  • ولنتینو ( Valentino): یک خانه مد ایتالیایی است که توسط والنتینو کلمنته لودوویکو گاراوانی تاسیس شده است.

به طور کلی باید گفت اگر از طرح‌ها لباس یک برند خوشتان می‌آید احتمال زیادی دارد که عینک‌های آفتابی و اکسسوری‌های آن برند را نیز بپسندید. برای اینکه خیالتان راحت باشد باید بدانید که عینک‌های دودی که توسط خانه‌های مد و فشن طراحی و عرضه می‌شوند مورد تایید شرکت‌های عینک‌سازی هستند تا مشکلی برای چشم و بینایی مشتری ایجاد نشود.

محصولات کدام برند مناسب شماست؟

برای اینکه بدانید کدام عینک آفتابی مناسب چهره و استایل شماست، لزوما نباید دنبال برند خاصی باشید؛ بلکه آنچه مهم است، متناسب بودن، اندازه و شکل فریم عینک روی صورت شماست. یعنی در واقع بدون توجه به مارک، اول باید ببینید، چه فریمی با فرم صورت شما تناسب دارد و سپس دنبال همان شکل در برند مورد علاقه خود باشید.

با جست‌وجوی آنلاین در فروشگاه عینک و لنز لوناتو می‌توانید گزینه‌های مختلفی را تست کنید. یا از دوستان و نزدیکان در مورد بهترین عینک‌های آفتابی موجود در بازار سوال بپرسید.

منبع: allaboutvision

کامنت بگذارید