خانه راهنمای خرید و محصولات معرفی ۸ لنز آبی زیبا برای چشمان قهوه ای

معرفی ۸ لنز آبی زیبا برای چشمان قهوه ای

نویسنده تیم لوناتو
لنز آبی زیبا برای چشمان قهوه ای

لنز آبی زیبا برای چشمان قهوه ای طیف رنگی متفاوتی دارد. درواقع برندهای مختلف لنز بافت و رنگ متفاوتی در ساخت محصولات خود به کار می‌برند. به همین دلیل لنزهای آبی برای چشمان قهوه ای می‌تواند بسیار متفاوت باشد. اگر مایلید رنگ چشمان قهوه ای خود را بوسیله لنز آبی کنید، این نوشته به کارتان می‌آید.

دربارۀ انتخاب لنز به رنگ آبی

 لنز آبی چشمان قهوه ای
لنز آبی چشمان قهوه ای

بیشتر مردم دارای چشمان قهوه ای هستند، از قهوه ای عسلی روشن تا قهوه ای که به رنگ مشکی تمایل دارد. جمعیت قریب به اتفاق ایرانیان دارای چشمانی قهوه ای هستند و جالب است که بدانید بخش قابل‌توجهی از این جمعیت به چشمان آبی علاقهمند هستند. بنابراین استقبال و علاقه مردم نسبت به لنز آبی، باعث عرضۀ لنزهای آبی در تونالیته های متفاوت در بازار شده است.

همجنین بخوانید:  برای تقویت چشم چه بخوریم؟

خصوصیات لنزهای آبی

لنز ابی
لنز ابی

آبی در فهرست رنگ‌های سرد است. رنگ آبی دارای مشخصه های منحصر به فردی است. یکی از ویژگی های منحصر به فرد این رنگ ایجاد حس آرامش است. آبی به دلیل این که نمادی از طبیعت، آسمان  و دریا است باعث برطرف شدن احساسات منفی روحی شده و در برطرف کردن انواع خستگی های روانی و جسمی نیز نقش دارد. درضمن طیف رنگ آبی باعث به وجود آمدن حس امنیت میشود.

انتخاب لنز آبی برای چشمان قهوه ای

تناژ رنگی لنز ابی

آبی یکی از رنگ‌هایی است که با چشمان قهوه ای بسیار هماهنگ است. برای انتخاب رنگ آبی برای چشمان قهوه ای باید دو نکته را مد نظر قرارداد. 

  • درصد تیرگی رنگ قهوه ای چشم: چشمان قهوه ای تیره مایل به مشکی با استفاده از لنز آبی، به چشمانی به رنگی آبی تیره با ته مایه قهوه ای تبدیل میشوند.  چشمان قهوه ای روشن با استفاده از لنز آبی به چشمانی با رنگ آبی روشن با ته‌مایه عسلی تبدیل می‌شود.
  • در صد مات بودن رنگ لنز مورد نظر: هر چه رنگ لنز آبی مورد استفاده دارای درصد ماتی بیشتری باشد، باعث ایجاد رنگ‌های تیرهتری میشود. با استفاده از لنز دارای رنگ آبی مات میتوان تغییر رنگ بسیارمحسوسی ایجاد کرد.

لنزهای طیف آبی مناسب برای چشمان قهوه ای

لنزهای طیف آبی مناسب برای چشمان قهوه ای
لنزهای طیف آبی مناسب برای چشمان قهوه ای

استفاده از لنزهای آبی در چشمان قهوه ای رنگ‌های زیبایی را به وجود میآورد. تعدادی از لنزها با طیف آبی که برای اشخاصی با چشمان قهوه ای مناسب است را در ادامه معرفی میکنیم:

  1. لنز آبی نقره ای: لنز با رنگ آبی نقره ای بر روی چشمان به رنگ قهوه ای روشن رنگ خاصی پیدا کرده و تهمایه نقرهای آن به خوبی جلوه گری میکند. لنز آبی نقره ای روی چشمان قهوه ای تیره، رنگ تولید شده را کمی مات کرده و حالتی مرموز به چشم‌ها میبخشد. استفاده از سایه هایی به رنگ قهوه ای و مسی در این مدل آرایش به جذابیت بیشتر رنگ چشم کمک
    میکند.
  2. لنز آبی الماسی: رنگ آبی الماسی دارای درخشندگی خاصی است که بر روی چشمان قهوه ای روشن به خوبی به نمایش گذاشته می‌شود. این رنگ، چشمان قهوه ای تیره را به چشمانی به رنگ آبی اقیانوسی تبدیل میکند. رژ قرمز میتواند مکمل خوبی برای این نوع آرایش باشد.  
  3. آبی – خاکستری یخی: آبی- خاکستری یخی رنگی است که هاله ای از متانت را به نگاه شما
    میبخشد. متانت و آرامش همراه با لنز آبی – خاکستری یخی بر روی چشمانی که قهوه ای تیره هستند بیشتر نمایان میشود. رژ ملایم در کنار سایه هایی با رنگهای مایل به خاکستری تیره به این نوع آرایش ظاهر بسیار زیبایی میبخشد.  
  4. آبی - کوارتزی یخی: هر چه رنگ لنز رو به روشنی می‌رود شفافیت رنگ تولید شده در چشم بیشتر میشود. این شفافیت هنگامی مشخصتر میشود که لنز آبی- کوارتزی یخی بر روی چشمان قهوهای روشن بنشیند. این نوع لنز بر روی چشمان قهوه ای تیره به ماتی تمایل پیدا میکند. این نوع لنز هماهنگ با سایه های درخشان  میتواند برای داشتن یک آرایش فانتزی کاربرد داشته‌باشد.  
  5. لنز آبی طبیعی: برای داشتن چشمانی با رنگی زیبا و کاملاً طبیعی، میتوان  از این نوع لنز بر روی چشمان قهوه ای، چه قهوه ای روشن و چه قهوه ای تیره استفاده کرد و از  رنگ طبیعی و جذاب آن لذت برد.
  6. آبی یخی طبیعی : آبی یخی طبیعی بر روی چشمان قهوه ای روشن رنگ آبی دریایی تولید میکند. این نوع لنز اگر روی چشمانی به رنگ قهوه ای تیره استفاده شود رنگ دریایی با ته مایه روزهای ابری را تداعی میکند. این نوع محصول رنگ واقعاً خاصی به چشمان قهوه ای میبخشد.
  7. لنز آبی روشن: آبی روشن  در کنار چشمان قهوه ای مایل به مشکی یک رنگ آبی اقیانوسی کاملا طبیعی تولید میکند. اگر دارای چشمان قهوه ای روشن هستید با استفاده از این نوع لنز میتوانید چشمانی به رنگ عسلی با هاله ای به رنگ آبی درخشان داشته باشید.
  8. لنزهای آبی تیره: لنز آبی تیره رنگی است که بر روی چشمان قهوهای روشن، رنگ آبی عسلی تولید می‌کند. این رنگ بر روی چشمان قهوه ای تیره، رنگی مایل به آبی خاکستری تولید میکند. 
همچنین بخوانید: نحوه آرایش با لنز سبز

نکته: کسانی که لنز آبی می‌پوشند، نیاز به آرایش ندارند؛ زیرا  وجود رنگ آبی در چشمان شما به صورتتان زیبایی خاصی میبخشد. اما اشخاصی که تمایل دارند با وجود استفاده از لنز آبی آرایش نیز داشتهباشند، بهتر است از رنگ‌های طبیعی برای آرایش صورتشان استفاده کنند. در غیر این صورت هنگام استفاده از لنزهای آبی بهتر است از رژ لب قرمز استفاده کنید. رنگ قرمز رژ لب همراه با لنز آبی باعث ایجاد یک زیبایی خیره کننده میشود.

Related Articles

کامنت بگذارید