خانه مد و سبک زندگیسلبریتی ها عینک آفتابی گرد در تسخیر بازیگران سریال قورباغه

عینک آفتابی گرد در تسخیر بازیگران سریال قورباغه

نویسنده تیم لوناتو
مدل عینک بازیگران سریال قورباغه

مدل عینک بازیگران سریال قورباغه

در این مطلب قصد داریم مدل عینک بازیگران سریال قورباغه را به شما معرفی کنیم. تا انتهای مطلب با لوناتو همراه باشید.

سریال قورباغه داستانی درام و اجتماعی دارد، داستان این سریال به مشکلات جامعه و تأثیرات آن بر روی هر فرد می‌پردازد.

این سریال توسط پیمان شادمانفر در کشورهای ایران و تایلند فیلمبرداری شده است. موسیقی قورباغه را بامداد افشار ساخته و این اولین تجربه هومن سیدی در کارگردانی یک مجموعه داستانی به حساب می آید.

«قورباغه» مانند سایر کارهای سیدی دنیای جدیدی را پیش چشم مخاطب ترسیم می کند. نقش آفرینی نوید محمد زاده در آن با توجه به پتانسیل این بازیگر، این دنیای جدید را به یادماندنی تر خواهد کرد.

زوج هومن سیدی و نوید محمدزاده در سال های اخیر باعث به وجود آمدن آثار پر مخاطبی از جمله فیلم سینمایی «مغزهای کوچک زنگ زده» شده است.

مدل عینک بازیگران سریال قورباغه

«من همیشه یه صندلی واسم کم بوده، کتم واسم تنگ بوده، کفشام برام کوچیک بوده، ساعتم خواب می‌مونده و من ازش جلوتر حرکت می‌کردم، دنیا برای من جای کوچیکیه، احساس می‌کنم همه جا بستس و نمی‌تونم نفس بکشم، انگار همهٔ این لحظه‌ها رو قبلاً دیدم، درختا، صدای آبشار، قورباغه‌ها، اونا رو زمانی می‌بینم که در حال مردنم.»

(قورباغه مجموعهٔ نمایشی به نویسندگی، تدوین و کارگردانی هومن سیدی و تهیه‌کنندگی علی اسدزاده، محصول سال ۹۹–۱۳۹۸)
سریال قورباغه

هومن سیدی کارگردان سریال قورباغه و بازیگر نقش «شمس‌آبادی»

هومن سیدی متولد 1359 زاده شهر رشت است. او پس از پایان دوره متوسطه و کسب دیپلم گرافیک، کار خود را با حضور در کلاس‌های انجمن سینمای جوان رشت و ساخت چند فیلم کوتاه آغاز کرد.

مدل عینک بازیگران سریال قورباغه

وی نخستین فعالیت حرفه‌ای‌اش را با حضور در فیلم «یک تکه نان» کمال تبریزی تجربه کرد و سپس نقش کوتاهی را در «چهارشنبه‌سوری» اصغر فرهادی ایفا کرد. هومن سیدی در کنار بازیگری در تلویزیون و سینما یکی از بازیگران فعال در تئاتر است.

هومن سیدی با رزومه کاری موفق خود توانسته آثار پر افتخاری چون مغزهای کوچک زنگ زده (۱۳۹۶) ، خشم و هیاهو (۱۳۹۴) ، اعترافات ذهن خطرناک من (۱۳۹۳) ، سیزده (۱۳۹۲) ، آفریقا (۱۳۸۹) را کارگردانی کند و اکنون کارگردانی سریال قورباغه را بر عهده گرفته است و با توجه به آثار ذکر شده خود مخاطبان زیادی را به انتظار تماشای سریال جدید خود نشانده است.

اولین مدل عینک بازیگران سریال قورباغه که می‌خواهیم معرفی کنیم، برای کارگردان این مجموعه است.

در هر دو تصویر بالا مشخص است که این هنرمند اغلب از عینک‌هایی با عدسی گرد استفاده می‌کند. البته در عکس بالا، عینک آفتابی هومن سیدی فریم هندسی دارد. عینک با فریم‌های هندسی از جمله مدل‌های خلاقانه ۲۰۲۰ برای عینک دودی هستند. فریم کائوچویی نیمه شفاف به رنگ قهوه‌ای با عدسی سبز که هورن‌ریم هم هست باعث شده تا این عینک آفتابی بسیار خاص و شیک دیده شود.

عینک گرد برای برای صورت‌های مربعی، مستطیلی، قلبی و لوزی مناسب است. فرم صورت این هنرمند موفق نیز لوزی (الماسی) است. در این فرم صورت، پیشانی و چانه باریک‌تر از گونه‌ها هستند.

نوید محمدزاده: بازیگر نقش «نوری»

مدل عینک بازیگران سریال قورباغه

نوید محمدزاده متولد ۱۷ فروردین ۱۳۶۵ در ایلام بازیگر سینما و تئاتر ایرانی است.

نقش‌آفرینی وی در فیلم عصبانی نیستم موجب تحسین بسیاری از منتقدین گردید تا جایی که بسیاری محمدزاده را شایستهٔ دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد در سی‌ودومین دوره جشنواره فیلم فجر می‌دانستند.

وی دو بار پیاپی موفق به دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد جشنواره فیلم فجر و همچنین تندیس بهترین بازیگر مرد جشن حافظ شده است.

مدل عینک بازیگران سریال قورباغه

در معرفی مدل عینک بازیگران سریال قورباغه باید گفت که مدل عینک «نوری» (با بازی نوید محمدزاده) نیز گرد با فریم شفاف است. فریم شفاف در سال‌های اخیر محبوبیت بسیار زیادی پیدا کرده‌اند. دلیلش هم شیک بودن این فریم‌هاست که با هر تیپ و هر رنگ و هر استایلی جور می‌شود.

از آنجا که فرم صورت نوید محمدزاده بیضی است، هر شکل از فریم عینک با صورت او جور می‌شود. در دو عکس بالا می‌بینید که هم عینک طبی گرد و هم عینک آفتابی بیضی به خوبی روی صورت این هنرمند نشسته است.

در توصیف فرم صورت بیضی باید بگوییم که ارتفاع صورت از عرض آن بیشتر است. یعنی فاصله‌ی پیشانی تا چانه‌ی آن‌ها بیشتر از فاصله‌ی گونه تا گونه است. در این فرم از صورت عرض پیشانی تا حدودی بیشتر از عرض چانه است.

بیشتر بخوانید: ۱۰ مدل عینک آفتابی جدید و مد ۲۰۲۰

صابر ابر: بازیگر نقش «رامین»

صابر ابر متولد ۱۸ خرداد ۱۳۶۳در تهران بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون بازیگر و کارگردان تئاتر ایرانی است.

او به خاطر بازی در فیلم درباره الی نامزد بهترین بازیگر نقش مکمل مرد در ۲۷ امین جشنواره فیلم فجر شد. همچنین به خاطر بازی در فیلم دایره زنگی نامزد بهترین بازیگر نقش اول مرد در بیست و ششمین جشنواره فیلم فجر شد.

او مدیریت خوانده و مدیر بودن را دوست دارد. چندین پروژه طراحی داخلی کار کرده است؛ این کار را دوست دارد. بخشی از زندگی او است… نقاشی هم می کند.

صابر ابر یک کتاب تحقیقاتی را با یکی از دوستانش می نویسد که موضوعش کافه نشینی در تهران معاصر است.

عینک آفتابی صابر ابر نیز گرد و با طراحی مدرن و خاص است. فرم صورت این هنرمند، قلبی است. صورت‌های قلبی یا مثلثی با راس به سمت پایین، با پیشانی عریض و چانه‌ای زاویه‌دار شناخته می‌شوند. فریم‌های خلبانی، چندضلعی، گرد، مربع، پروانه‌ای، ویفرر و حتی تا حدودی مستطیل شکل برای صورت‌های قلبی مناسبند.

بیشتر بخوانید: راهنمای انتخاب عینک برای صورت‌ قلبی

سحر دولتشاهی: بازیگر نقش «فرانک»

سحر دولتشاهی متولد ۱۶ مهر ۱۳۵۸ در تهران هنرپیشه سینما، تئاتر و تلویزیون اهل ایران است. او فارغ‌التحصیل رشته‌های ادبیات نمایشی و مترجمی زبان فرانسه است.

شروع فعالیت هنری وی با تئاتر بود. حضور در صحنهٔ تئاتر بود که منجر به آشنایی او با رامبد جوان شد. دولتشاهی در ۲۷ اسفند ۱۳۸۷ با رامبد جوان ازدواج کرد و در ۱۳۹۳ از وی جدا شد.

بازی در فیلم طلا و مس به کارگردانی همایون اسعدیان در سال ۱۳۹۰ برایش نامزدی جایزهٔ بهترین بازیگر نقش دوم زن از چهاردهمین جشن خانهٔ سینما را در پی داشته‌است.

همچنین سحر دولتشاهی توانست برای بازی در فیلم عصر یخبندان در سی و سومین دورهٔ جشنوارهٔ فیلم فجر و برای بازی در فیلم‌های عرق سرد و چهارراه استانبول در سی و ششمین دورهٔ جشنوارهٔ فیلم فجر سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل زن را به دست بیاورد.

او تاکنون دو بار برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل زن شده‌است.

مدل عینک این هنرمند گرد-گربه‌ای است. فرم صورت سحر دولتشاهی مربعی است. وقتی می‌گوییم یک نفر صورت مربعی دارد یعنی خط فک افقی و قوی، پیشانی پهن و گونه‌هایی به موازات و قرینه با هم دارد.

صورت مربعی یکی از بهترین فرم‌ها برای صورت است زیرا مدل‌های مختلفی از عینک آفتابی و طبی را می‌توان با آن ست کرد.

صورت‌های مربع بهتر است عینکی استفاده کنند که عرض بیشتری به نسبت طول دارند. عینک‌هایی با فریم خلبانی، ویفرر، کلاب‌مستر، گرد، بیضی، گربه‌ای و پروانه‌ای شکل برای چهره‌هایی با فرم مربعی، مناسب است.

فرشته حسینی: بازیگر نقش «لیلا»

مدل عینک بازیگران سریال قورباغه

فرشته حسینی متولد سال ۱۳۷۶ شمسی در ایران، بازیگر سینما ایران و افغانستان است.

وی از پدر و مادری مهاجر، اهل افغانستان در تهران متولد شد و از دانش آموختگان اصغر محبی بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون ایران است. همچنین با بازی در فیلم رفتن به کارگردانی نوید محمودی در جشنواره بین‌المللی فیلم مراکش موفق به کسب بهترین بازیگر زن برای بازی در این فیلم شد.

وی به مدت ده سال در دوره های آموزشی بازیگری اساتیدی چون اصغر محبی، آقای رحمانیان و خانم نصیرپور آموزش بازیگری دیده است.

عینک فرشته حسینی در بیشتر مواقع گرد است و رنگ تیره دارد. این هنرپیشه افغان تبار اهل ایران دارای صورت بیضی و رنگ پوست سفید است. یکی از بهترین انتخاب‌ها برای صورت بیضی‌شکل، عینک‌هایی است که فریم گرد دارند.

صورت‌های بیضی شکل درواقع دارای گونه‌های کشیده‌تر و چانه باریک‌تر از سایر انواع فرم‌ها هستند. به همین علت قاب‌هایی که تکمیل کننده گونه‌های کشیده و چانه باریک باشند، گزینه مناسبی برای این فرم صورت خواهند بود.

درواقع عینک مناسب این فرم صورت باید تعادل را در صورت برقرار کند. به همین علت فرم قاب‌هایی که موجب کشیده‌تر نشان دادن فرم صورت می‌شوند، تعادل صورت را برهم زده و به هیچ وجه گزینه مناسبی جهت استفاده به شمار نمی‌روند.

بیشتر بخوانید: عینک فرشته حسینی

مدل عینک بازیگران سریال قورباغه : نوید پورفرج

مدل عینک بازیگران سریال قورباغه

نوید پورفرج متولد دوم اردیبهشت ۱۳۶۷ در کرمانشاه بازیگر ایرانی است.

نوید پورفرج هنرجوی کلاسهای بازیگری هومن سیدی بود که در نهایت توسط او برای بازی در فیلم مغزهای کوچک زنگ زده انتخاب شد.

بازی او در سی و ششمین جشنواره فیلم فجر تحسین مخاطبین و منتقدان را در پی داشت و نامزد دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد شد که در نهایت این جایزه به وی نرسید.

مدل عینک آفتابی نوید پورفرج، از دیگر بازیگران سریال قورباغه، نیز گرد و مشکی است.

فرم صورت این هنرمند نوظهور نیز بیضی است. تمامی مدل‌های عینک آفتابی برای این فرم صورت مناسب هستند.

بیشتر بخوانید: جدیدترین مدل های عینک آفتابی سال ۲۰۲۰

Related Articles

کامنت بگذارید