خانه اخبار با برترین برندهای تولید کننده عینک بدون فریم آشنا شوید

با برترین برندهای تولید کننده عینک بدون فریم آشنا شوید

نویسنده تیم لوناتو
مدل عینک طبی بدون فریم

مدل عینک طبی بدون فریم

مدل عینک طبی بدون فریم یکی از مدل هایی است که طرفداران خاص‌تری نسبت به دیگر انواع عینک‌ دارد. عمده دلیل آن نیز به دلیل مشکلات نگهداری و امکان شکستن سریع‌تر شیشه عینک‌ آن بدلیل بی احتیاطی است.

عینک طبی بدون فریم اغلب توسط افرادی انتخاب می‌شود که نمی‌خواهند عینک تغییر عمده‌ای در ظاهر آن‌ها ایجاد کند. بیشترین میزان استفاده از این مدل عینک را در سیاست‌مداران می‌بینید.

اغلب این شخصیت‌های سیاسی، سعی می‌کنند تا حد ممکن از فرم و ساختارهای خاص و مدل‌دار برای لباس و عینک طبی دوری کنند تا ظاهر پوششی آن‌ها نتواند هیچ تاثیری در قضاوت افراد داشته باشد.

بسیاری از افراد بدلیل سبک و قابل حمل بودن از مدل عینک طبی بدون فریم استفاده می‌کنند. برای بسیاری حائز اهمیت است که وزن عینک را بر روی بینی خود احساس نکنند. همچنین یکی از ویژگی‌های منحصر بفرد عینک های بدون فریم (ریم لس) سازگاری آن‌ها با بیشتر فرم‌های صورت است.

خرید عینک طبی از فروشگاه آنلاین عینک و لنز لوناتو

عینک طبی بدون فریم

معرفی بهترین مدل عینک طبی بدون فریم

عمدتا شرکت تولید کننده عینکی وجود ندارد که صرفا عینک بدون فریم تولید کند ولی برخی برندها تمرکز و محصولات متنوع‌تری در این زمینه دارند.

در ادامه به معرفی برخی از این برندها و مدل عینک‌های بدون فریم مشهورشان می‌پردازیم.

برند عینک زی‌هویته (Silhouette)

یکی از مشهورترین برندهای عینک در زمینه عینک بدون فریم Silhouette است.

این شرکت که در اواسط سال ۱۹۶۰ و در کشور اتریش شکل گرفت تمرکز خود را بر روی عینک‌هایی قرار داد که سبک، مینیمال و در عین حال مقاوم و با دوام باشند.

طراحان برند Silhouette کسانی بودند که توانستند امضای خود را پای محصولات نوآورانه خود که در آن‌ها از آخرین تکنولوژی‌ها استفاده شده بود بزنند.

در سال ۲۰۰۲ برند Silhouette برای ساخت عینک آفتابی بدون فریم خود که بسیار سبک نیز بودند توانست وارد همکاری با ناسا شود و فضانوردان از عینک‌های Silhouette در جو خارج از زمین استفاده کنند.

بازیگران همچون Patrick Dempsey از ترویح‌دهنده‌های این برند در کمپین‌های تبلیغاتی‌اش بودند و ملکه الیزابت دوم نیز از سال ۱۹۸۰ تصمیم به استفاده از این برند گرفت.

شعار این برند، عینک‌هایی است که انقدر سبک هستند که احساس می‌کنید هیچ عینکی نزده‌اید.

برند عینک آرت کرفت (Art Craft)

عینک بدون فریم

برند شناخته شده Art Craft که مستقر در شهر نیویورک است بیش از ۹۰ سال است که به تولید قاب‌های عینک می‌پردازد.

این برند بیشتر به خاطر نوع طراحی و ساخت بدنه عینک‌های خود مشهور هست. در طراحی بدنه این عینک ها از نقره Monel & Nickel استفاده می‌شود که در مقابل خوردگی و زنگ زدن بسیار مقاوم هستند.

پد روی عینک این برند نیز به نحوی طراحی شده است که به راحتی قابل تنظیم و استفاده بر روی انواع فرم های بینی است.

از دیگر برندهای برتر عینک طبی بدون فریم می‌توان به کمپانی‌های زیر اشاره کرد:

  • Warby Parker
  • Coastal
  • Glasses USA
  • EyeBuy Direct
  • Zenni Optical

مدل عینک طبی بدون فریم : گرد

عینک طبی بدون فریم گرد ما را ناگهان به یاد اسطوره فناوری جهان، استیو جابز میاندازد. مردی که سال‌ها با مدل عینک ثابت خود به نمادی از موفقیت و باور تبدیل شد.

بیشتر بخوانید: عینک گرد : از افسانه هری پاتر تا نماد تفکر و روشنفکری

عینک گرد بدون فریم بهمراه دسته‌های نازک فلزی احساسی خوشایند از زمان قدیم را در ما ایجاد می‌کند. برندهای طراحی و تولید عینک بسیاری، مدل عینک‌های مشابه این را تولید کرده‌اند.

معاینه در محل

پاسخ به سوالات رایج در مورد عینک‌های طبی بدون فریم

مدل عینک طبی بدون فریم
چرا بیشتر سیاستمداران سراغ عینک طبی بدون فریم می‌روند؟

اغلب این شخصیت‌های سیاسی، سعی می‌کنند تا حد ممکن از فرم و ساختارهای خاص و مدل‌دار برای لباس و عینک طبی دوری تا ظاهر پوششی آن‌ها نتواند هیچ تاثیری در قضاوت افراد داشته باشد.

عینک طبی بدون فریم برای چه فرم صورتی مناسب است؟

عینک های بدون فریم و نیم فریم برای صورت‌های گرد، گزینه مناسبی است.

عینک بدون فریم برای چه کسانی مناسب است؟

این مدل عینک برای افرادی مناسب که به دنبال سبکی و سادگی عینک دودی خود هستند. کسانی که تیپ‌های مینیمالیستی دوست دارند هم خوب است سراغ عینک‌های طبی بدون فریم رنگی بروند.

عینک‌های بدون فریم چگونه روی صورت ثابت می‌شوند؟

عینک‌های ریم لس، دو نقطه‌ی اتصال برای عدسی دارند که یکی روی بینی و دیگری در منطقه گیجگاهی فریم عینک قرار دارد.

اگر بنا به هر دلیلی چشم‌های شما ضعیف شده است و قصد خرید عینک طبی دارید، خوب است قبل از خرید عینک را روی صورت خود امتحان کنید. برای این منظور می‌توانید از سرویس تست رایگان لوناتو استفاده کنید. برای آشنایی با این سرویس دکمه زیر را فشار دهید:

منبع: bespokeunit

Related Articles

کامنت بگذارید