خانه اخبار لنز رنگی سولوتیکا : کدام نوع از سولوتیکا برای چشمان من بهتر است؟

لنز رنگی سولوتیکا : کدام نوع از سولوتیکا برای چشمان من بهتر است؟

نویسنده تیم لوناتو
لنز رنگی سولوتیکا

لنز رنگی سولوتیکا

لنز رنگی سولوتیکا را می‌توان مشهورترین لنز چشم در جهان دانست.

solotica در سال 1949 تولیدات خود را از برزیل شروع کردند و سپس با توسعه‌ی کسب‌وکار خود توانستند به محبوب‌ترین برند بین‌المللی تبدیل شوند. آن‌ها اگرچه یک برند تولیدکننده لنز هستند، با این حال هر کاری برای بهبود بینایی انجام می‌دهند، حتی حمایت از محصولات آرایشی و بهداشتی سالم.

آن‌ها توانسته‌اند تاییدیه سازمان غذا و داروی آمریکا(FDA) را به خود اختصاص دهند و در چشم‌انداز آن‌ها بیش از هر چیزی توجه و اهمیت به سلامتی مشتریان‌شان به چشم می‌خورد.

گرچه کیفیت بیش از اندازه و طبیعی دیده شدن لنز رنگی سولوتیکا دلیل اصلی مشتریان برای خرید آن است.

لنز رنگی سولوتیکا به دلیل داشتن قطر زیاد لنز 14.2 و انحناء 8.7 به صورت کامل سیاهی چشم را پوشانده و اجازه نمی دهد تا رنگ چشم از زیر لنز مشخص باشد.

با این حال، سولوتیکا انواع و رنگ‌های مختلفی دارد که در ادامه راهنمایی کاملی در رابطه با خرید بهترین سولوتیکا ارائه کرده‌ایم.

سولوتیکا مدل هایدروکور

لنز هایدروکور سولوتیکا
لنز هایدروکور سولوتیکا

هایدروکور یکی از طبیعی‌ترین لنزهایی است که می‌توانید در بازار پیدا کنید، این نوع از لنزها مناسب افرادی با چشمان تیره است، زیرا عدسی چشم را به طور کامل پوشش داده و رنگ چشم را به طور کامل تغییر می‌دهد.

رنگ Quartzo محبوب‌ترین لنز رنگی سولوتیکا است، اما اگر شما به رنگ خاکستری تمایل بیشتری دارید، می‌توانید از هایدروکور Cristal را سفارش دهید.

در میان رنگ‌های قهوه‌ای Avela محبوب‌‌ترین رنگ را به خود اختصاص داده است، در میان رنگ‌های آبی هم Topazio بسیار زیبا و خواستنی است.

این لنزها را می‌توانید تا یک سال به صورت صحیح و سالم استفاده کنید. به خاطر داشته باشید که هیچ‌وقت نباید بیش از 12 ساعت این لنزها را روی چشمان خود نگه دارید، بنابراین هنگام خواب حتما آن‌ها از چشم خود درآورده و به شیوه‌ی صحیح از آن نگهداری کنید. وگرنه ممکن است به قرمزی چشمان شما و یا عفونت آن دچار شوید.

لنز رنگی سولوتیکا مدل نچرال کالرز

تفاوت اصلی مدل‌های نچرال کالرز و هایدروکور تنها در خط مشکی دور عدسی چشم است.

لنزهای رنگی نچرال کالرز همگی دارای یک دایره‌ی مشکی دور چشم هستند. با این‌که لنز رنگی سولوتیکا مدل هایدروکور زیباتر و دل‌نشین‌تر به نظر می‌رسند، اما ممکن است شما دوست داشته باشید که لنزهای طبیعی‌تری انتخاب کنید.

خط دور عدسی نچرال کالرز به صورت نقطه‌ای طراحی شده و این موضوع باعث می‌شود که کاملا طبیعی به نظر برسند. اما لنزهای هایدروکور هم باعث می‌شوند رنگ چشم شما کاملا تغییر کند.

  • اگر تمایل دارید که رنگ چشم شما کاملا تغییر کند و لنز بر روی چشم‌تان کاملا واضح نشان داده شود باید از لنزهای بدون دور استفاده کنید. برای نمونه سری هایدروکور
  • چنانچه تمایل دارید که لنز بر روی چشم شما کاملا طبیعی به نظر برسد باید از لنزهای دور مشکی استفاده نمایید. برای نمونه سری نچرال کالرز

همان‌طور که اشاره کردیم، تنها تفاوت این دو نوع در خط دورشان است، بنابراین همان‌طور که در مورد قبلی گفته شد، رنگ Quartzo محبوب‌ترین رنگ لنز این مدل نیز است.

شما هم‌چنین می‌توانید لنزهای رنگی نچرال کالرز سولوتیکا را هم به صورت آنلاین خریداری نمایید. این نوع از لنزها نیز به صورت سالانه تضمین شده هستند و تا پایان یک سال می‌توانید به خوبی از آن بهره‌مند شوید.

لنز رنگی سولوتیکا مدل هایدروکور

نوع سوم مدل‌های سولوتیکا به هایدروکور اختصاص دارد که تفاوت آن با قبلی‌‌ها در تیره‌تر بودن خط دور عدسی است. این نوع از سولوتیکا هم ترکیب رنگ مشابه با سری‌های قبلی را دارد. هم‌چنین این سری از لنزها نیز کاربرد سالانه دارند، یعنی تضمین می‌شوند که تا یک سال به راحتی می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید.

مدل هایدروکور مخصوص افرادی است که آرایش زیادتری و غلیظ‌ تری دارند. این مدل از لنزها باعث می‌شود که چشم شما از پشت آرایش هم گیرایی بیشتری داشته باشند.

لنز رنگی سولوتیکا مدل سولفیکس نچرال کالرز

این نوع از لنزهای سولوتیکا دقیقا همون نچرال کالرزها هستند، تنها با یک تفاوت: آن هم فصلی بودن این لنزها است. یعنی هر سه ماه یکبار مجبور به تعویض آن‌ها هستید.

طبیعتا این نوع لنزهای سولوتیکا بسیار ارزان‌تر از بقیه هستند و تقریبا 1/3 قیمت آن‌ها می‌باشند. بسیاری از افراد این مدل از لنز سولوتیکا را ترجیح می‌دهند، چون هر فصل می‌توانند رنگ متفاوت‌تری را انتخاب کنند.

لنز رنگی سولوتیکا
لنز رنگی سولوتیکا

پاسخ به سوالات رایج در مورد لنز رنگی سولوتیکا

فرق اصلی لنزهای رنگی نچرال کالرز و هایدروکور سولوتیکا در چیست؟

تفاوت اصلی مدل‌های نچرال کالرز و هایدروکور تنها در خط مشکی دور عدسی چشم است. لنزهای رنگی نچرال کالرز همگی دارای یک دایره‌ی مشکی دور چشم هستند.

برای اینکه لنز خیلی طبیعی دیده نشود چه مارکی بخریم؟

اگر تمایل دارید که رنگ چشم شما کاملا تغییر کند و لنز بر روی چشم‌تان کاملا واضح نشان داده شود باید از لنزهای بدون دور استفاده کنید. برای نمونه سری هایدروکور برند سولوتیکا

لنز رنگی سولوتیکا می‌تواند رنگ چشم را کامل تغییر دهد؟

لنز رنگی سولوتیکا به دلیل داشتن قطر زیاد لنز 14.2 و انحناء 8.7 به صورت کامل سیاهی چشم را پوشانده و اجازه نمی دهد تا رنگ چشم از زیر لنز مشخص باشد.

ویژگی لنزهای رنگی نچرال کالرز سولوتیکا چیست؟

لنزهای رنگی نچرال کالرز همگی دارای یک دایره‌ی مشکی دور چشم هستند. خط دور عدسی نچرال کالرز به صورت نقطه‌ای طراحی شده و این موضوع باعث می‌شود که کاملا طبیعی به نظر برسند.

Related Articles

کامنت بگذارید