خانه راهنمای خرید و محصولات لنز بوش اند لومب (Bausch & Lomb) برای چه کشوری است و چه ویژگی‌هایی دارد؟

لنز بوش اند لومب (Bausch & Lomb) برای چه کشوری است و چه ویژگی‌هایی دارد؟

نویسنده تیم لوناتو
لنز بوش اند لومب (Bausch & Lomb)

لنز بوش اند لومب (Bausch & Lomb)

لنز بوش اند لومب (Bausch & Lomb) یکی از بهترین لنزهای موجود در بازار است. این لنز از جنس سیلیکون هایدروژل است و از خشکی چشم جلوگیری می کند. اکسیژن رسانی بسیار خوبی نیز بین لنز و قرنیه بر قرار می کند.

Bausch & Lomb در سال 1853 توسط جان بوش تاسیس شد و یکی از قدیمی ترین شرکت های آمریکایی است که هنوز هم فعالیت می کند.

بوش یک فروشگاه اپتیک در روچستر نیویورک، برای فروش میکروسکوپ، عدسی و عینک هایی که او از اروپا وارد می کرد، افتتاح کرد. باوس برای تجارت خود نیاز به پول داشت که باعث شد از دوست خود  هنری لمب مبلغ 60 دلار را قرض بگیرد.

لومب به جان قول داد که اگه کسب و کارش رونق بگیرد و نیاز به شریک داشته باشد، او در کنار جان بماند. که همان طور نیز شد و با رشد کسب و کار جان بوش و ادامه شراکت لومب شرکت "بوش و لومب" شکل گرفت.

این شرکت همیشه در خط مقدم تولید محصولات سلامت چشم بوده و هست.

این شرکت محصولات مراقبت از چشم، لنز طبی نرم و لنز طبی سخت، وسایل جراحی چشم و محصولات دارویی تولید می کند.

کمپانی بوش اند لومب یک کمپانی محصولات سلامت چشم است که در لاوال کبک کانادا قرار دارد، البته این برند آمریکایی است و بیش از 150 سال قدمت دارد. این شرکت یکی از بزرگترین تولید کنندگان لنزهای چشمی، محصولات مراقبت از لنز، داروها و محصولات مربوط به جراحی چشم است.

از سال 2001 به بعد تولید لنزهای چشمی 28 درصد از گردش مالی کمپانی بوش اند لومب را به خود اختصاص داده و این مهم ترین فعالیت تجاری کمپانی بوش اند لومب محسوب می شود.

لنز بوش اند لومب (Bausch & Lomb)

لنز ماهانه softLens

softLens لنزهای ماهیانه بسیار با کیفیتی هستند که تماس نرمی با چشم دارند. این لنزها فوق العاده نازک هستند و با این حال استفاده از انها بسیار اسان است . همچنین با به کار بردن رنگ مرئی و راهنمای معکوس می توانید به راحتی متوجه شوید که لنز را درست کار گذاشته اید و لنز برعکس نیست.

لنزهای SofLens بسیار راحت هستند و با صرف زمان بسیار زیاد از فاکتور مقاومتی  بسیار خوبی برخوردار است. و دید خوب و شفافی را به شما می دهد.

مواد به کار رفته د ر ساخت لنزهای SofLens ، polymacon  یا  HEMA است که برای لنزهای نرم بکار می رود.

لنزهای SofLens به نحوی طراحی شدن که رنگ چشم شما را تغییر ندهند.

این مواد توسط  Otto Wichterle شیمیدان اهل چکوسلواکی اختراع شده است. از خواص دیگر این مواد نفوذ پذیر بودن اکسیژن می باشد. شرکت Bausch & Lomb این محصول را در سال 1971 در آمریکا تولید کرد.

لنز بوش اند لومب (Bausch & Lomb)

لنز سافلنز برای استفاده روزانه است که به طور خاص برای افرادی که مایل به تغییر رنگ چشم خود به طور قابل توجهی هستند و همچنین به عنوان یک لنز با رنگ کاملا طبیعی طراحی شده است. این لنزها برای هر دو رنگ چشم روشن و تیره طراحی شده اند.

رنگهای لنز رنگی بوش اند لومب سافلنز طوری طراحی شده اند تا چشمان شما در بهترین حالت خود نمایش داده شوند. این رنگها می توانند رنگ طبیعی چشم شما را افزایش و تشدید کنند یا اینکه به طور کامل رنگ آنها را تغییر دهند.

میزان اکسیژن رسانی عدد ۱۳۸ بوده که موجب می شود چشم در تماس مستقیم با هوا قرار گیرد و راحتی چشم ها را در تمام طول مدت استفاده فراهم شود.

Related Articles

کامنت بگذارید