خانه راهنمای خرید و محصولاتعینک آفتابی عینک طبی مستطیلی برای چه صورتی مناسب است؟

عینک طبی مستطیلی برای چه صورتی مناسب است؟

نویسنده فروغ بیداری
فریم عینک مستطیلی

فریم عینک مستطیلی

فریم عینک مستطیلی برای صورت‌های گرد، قلبی، مثلثی و بیضی مناسب است. اما افرادی که صورت مستطیلی، لوزی یا مربعی دارند نباید از این فریم استفاده کنند. چون به صورتشان نمی‌آید.

به طور کلی شکل صورت شما تعیین کننده فرم عینکی است که انتخاب می‌کنید. وقتی عینک را متضاد با فرم صورت انتخاب کنید، جذابیت بیشتری به چهره خود می‌بخشید. اما در نهایت هم همه چیز به علاقه و سلیقه شما بستگی دارد.

همچنین توجه داشته باشید که هر کدام از انواع رنگ شیشه عینک طبی نورهای متفاوتی را فیلتر می‌کنند. در نتیجه برای محیط‌های متفاوتی مناسب هستند. پس در زمان انتخاب عدسی عینک، رنگی که متناسب سبک زندگیتان است را سفارش دهید.

خرید عینک طبی مستطیل از فروشگاه لوناتو

فریم عینک مستطیلی

چقدر طول می‌کشد به عینک جدید عادت کنم؟

اگر قبلا عینک استفاده می‌کردید، دو تا سه روز طول می‌کشد تا چشم با عینک جدید تطابق پیدا کند. اما اگر اولین بار است عینک طبی می‌زنید، شاید تا دو هفته طول بکشد که چشم به عینک عادت کند.

مشکلاتی که در طول عادت کردن به عینک جدید با آنها مواجه می‌شوید

  • خستگی چشم: شما در چندین روز اول استفاده از عینک جدید ممکن است با خستگی چشم مواجه شوید.
  • کج بینی: ممکن است با توجه به فاصله سوژه از نگاه شما تحریف یا کج بینی تصویر را هم تجربه کنید.
  • دیدِ تنگ ماهی: ممکن است تصاویر را به این صورت ببینید که در مرکز واضح و درست باشند اما لبه‌های آنها بزرگ‌تر یا کوچک‌تر به نظر برسد. همانند وقتی که در تنگ ماهی تصاویر را می‌بینید.
  • عدم توانایی در تشخیص عمق میدان دید: ممکن است نتوانید به‌درستی فاصله یک جسم از نگاه خود را تشخیص دهید.
  • سردرد: یکی از رایج‌ترین عوارض استفاده از عینک جدید، سردرد است.
فریم عینک مستطیلی

خرید فریم عینک مستطیلی بر اساس رنگ پوست

هنگام خرید فریم عینک طبی همچون خرید لباس، می‌بایست به رنگ پوست خود نیز توجه کنید. برخی افراد ممکن است در تقسیم رنگی در دو گروه جای گیرند. برای اینکه بفهمید که رنگ پوستتان گرم است یا سرد، یک تکه کاغذ سفید را کنار صورت خود بگیرید. اگر رنگ پوست شما زرد، قهوه‌ای و یا برنزه است، تناژ پوست شما گرم است. اگر رنگ پوستتان به صورتی و یا آبی متمایل است، تناژ پوستتان سرد است.

  • رنگ پوست گرم: بهتر است بیشتر از رنگ‌های قهوه‌ای، سبز تیره و … استفاده کنید تا رنگ‌هایی مثل سیاه، سفید و یا رنگ‌هایی با تضاد زیاد.
  • رنگ پوست سرد: رنگ‌های صریح‌تر همچون سیاه‌، سفید و رنگ‌های روشن و رنگی برای این افراد مناسب‌تر هستند. رنگ قهوه‌ای تضاد زیادی با پوستتان ایجاد خواهد کرد.

خرید عینک آفتابی از فروشگاه لوناتو

سوالات رایج در مورد فریم عینک مستطیلی

فریم عینک مستطیلی برای چه صورتی مناسب است؟

فریم عینک مستطیلی برای صورت‌های گرد، قلبی، مثلثی و بیضی مناسب است.

فریم مستطیلی برای چه فرم صورت مناسب نیست؟

افرادی که صورت مستطیلی، لوزی یا مربعی دارند نباید از این فریم استفاده کنند. چون به صورتشان نمی‌آید.

آیا عینک مستطیلی شیک است؟

بله این فرم از عینک همیشه در همه دوران شیک بوده و هست. اگر عینک مستطیلی را بر اساس فرم صورتتان انتخاب کنید شک نداشته باشید که باعث جذابیت تیپ شما خواهد شد.

کدام رنگ عینک مستطیلی از همه بهتر است؟

رنگ فریم عینک به رنگ مو، پوست و حتی رنگ چشم شما بستگی دارد. اما به صورت کلی، عینک‌های تیره یا فریم‌های پلنگی بسیار شیک هستند و با هر تیپی ست می‌شوند. این در حالیست که عینک‌های قرمز روشن یا زرد باعث می‌شوند در جمع بیشتر از بقیه به چشم بیایید.

منبع: eyebuydirect

Related Articles

کامنت بگذارید