خانه عینک گرد به چه افرادی بیشتر می‌آید و مناسب کدام شکل صورت است؟

عینک گرد به چه افرادی بیشتر می‌آید و مناسب کدام شکل صورت است؟

نویسنده تیم لوناتو
عینک گرد

عینک گرد

عینک گرد : طرح‌های قدیمی مد و پوشاک دوباره وارد عرصه‌های جهانی شده‌اند و در سال‌های اخیر برگی از تاریخ ورق خورده و شاهد مدل‌هایی هستیم که به دهه‌های 40 و 50 خورشیدی مربوط بوده‌اند و اکنون نیز در قالبی جدیدتر در ویترین‌ فروشگاه‌ها خودنمایی می‌کنند. از لباس‌های گل‌دار گرفته تا عینک‌های فلزی و گرد.

فریم‌های گرد تداعی‌کننده راحتی و حس‌وحال خوب قدیم هستند و می‌توان آن را برای استفاده روزانه عینک طبی انتخاب کرد. همچنین به‌عنوان یک عینک آفتابی جذاب و زیبا برای آخر هفته‌ها هم می‌تواند گزینه مناسبی باشد.

این تیپ عینک را اسطوره‌هایی همچون جان لنون و اندی وارول استفاده می‌کردند و از این‌رو، نوعی خاص و جذاب بودن به استایل فرد می‌بخشند.

انواع مختلف عینک‌های گرد

عینک‌های گرد همان‌طور که از نامشان پیداست، کاملا خمیده و دایره‌ای شکل هستند و اغلب ارتفاع و عرض یکسان دارند. برندهای مختلفی به تولید عینک‌های گرد می‌پردازند که از جمله می‌توان به ری-بن، درک کاردیگان یا جوزف مارک اشاره کرد.

اگر بدنبال عینک گرد ظریف هستید، باید نمونه‌های را انتخاب کنید که فریم نازکی دارند. اما اگر بدنبال گزینه‌ای هستید که روی صورت شما حسابی خودنمایی کند، باید مدل‌های از جنس استات را برگزینید.

عینک گرد
عینک‌های گرد برای صورت‌های تیز و زاویه‌دار گزینه بسیار خوبی هستند

عینک گرد مناسب چه تیپ صورت‌هایی است؟

به خاطر خاصیت منحنی که این عینک‌ها دارند، برای صورت‌های تیز و زاویه‌دار گزینه بسیار خوبی خواهند بود. شکل دایره‌ای عینک باعث می‌شود تا تیزی چانه در صورت‌های مثلثی یا زاویه‌هایی فک در صورت‌های مربعی تا حدی تعدیل شود. به همین خاطر، باید گفت که عینک گرد مناسب صورت‎های مثلثی، مربعی و قلبی است.

البته منظور این نیست که صورت‌های گرد نباید این عینک‌ها را استفاده کنند. اگر تمایل دارید تا عینک گرد داشته باشید، ترجیحا سراغ مدل‌هایی بروید که لبه‌های کشیده دارند.

اگر نمی‌دانید که صورت شما دقیقا چه شکلی دارد، از شما دعوت می‌کنیم تا به این مطلب لوناتو سری بزنید و آن را از نظر بگذارنید. با آگاهی از شکل صورت خود می‌توانید گزینه‌های مناسب‌تری انتخاب کنید.

چه عینکی به صورت من می‌آید؟

همچنین در این نشانی نیز گزینه‌های مختلفی که در فروشگاه لوناتو عرضه می‌شوند را می‌توانید مشاهده کرده و مدل‌های دلخواه خود را برگزینید.

خرید عینک طبی از فروشگاه اینترنتی لوناتو

خرید عینک آفتابی از فروشگاه آنلاین لوناتو

کامنت بگذارید