خانه اخبار داستان عینک کومونو : ترکیبی منحصر بفرد از نگاه و زمان

داستان عینک کومونو : ترکیبی منحصر بفرد از نگاه و زمان

نویسنده تیم لوناتو
عینک کومونو

عینک کومونو

عینک کومونو یک برند تقریبا جوان بلژیکی است که دفتر مرکزی آن در بندر آنترپ این کشور قرار دارد. تیمی از طراحان خلاق دایما در حال ایده‌پردازی و طراحی محصولاتی هستند که کالکشن‌های بی‌نظیر این کمپانی را تشکیل می‌دهند.

جالب است بدانید کومونو طراحان خود را «خیال‌پرداز» خطاب می‌کند. این هنرمندان با الهام و با تکیه بر فرهنگ و سنت قدیمی کشور بلژیک، روح و ظاهر تازه و مدرنی خلق کرده‌اند که خلاقیت بالای آنها حکایت دارد.

شعار کومونو این است: نمایش ساده‌ی فرهنگ و سنت به شیوه‌ای مدرن و ساده. عینک‌های آفتابی برند کومونو ، طراحی مینیمالیستی بسیار شیکی دارند که هر سلیقه‌ای را می‌توانند تحت تاثیر قرار دهند.

برند کومونو که به دو شاخه عینک کومونو و ساعت کومونو تقسیم می‌شود، در سال ۲۰۰۹ توسط Raf Maes و Anton Janssens در کشور بلژیک خلق شده است. نام این برند، KOMONO به معنای چیزهای کوچک در زبان ژاپنی است و به این دلیل انتخاب شده است که دارای سه O است. دو تا از آن‌ها به نشانه عینک و یکی به نشانه ساعت.

طراحان عینک «کومونو» توانسته‌اند با الهام از رنگ‌های متنوع طراحی مینیمال و ظریف را به جهان اکسسوری‌ها من جمله عینک آفتابی و ساعت باز کنند.

خرید عینک کومونو از فروشگاه لوناتو

فرهنگ و سنت بلژیک در قلب طراحی مدرن عینک کومونو

طراحان عینک برند کونومو که خیال‌پردازان هستند که در بهترین زمان ممکن، بهترین اکسسوری ها را که برگفته از فرهنگ و سنت دیرین کشور بلژیک است عرضه می‌کنند. شعار کونومو نمایش ساده فرهنگ به شیوه‌ای مدرن و ساده در صورت و دستان شماست. 

عینک‌های کومونو تا کنون فقط به شکل عینک آفتابی عرضه شده‌اند و هنوز نسخه عینک های طبی آن موجود نیست. البته این برند در وبلاگ خود از طراحی عینک های طبی نیز خبر داده است.

مدل عینک آفتابی کومونو

عینک آفتابی کومونو یکی از ساختارشکن‌ترین طراحی های حال حاضر در صنعت عینک است. البته مدل عینک ساختار شکنی که بتوان آن را در استفاده روزانه به کار برد و در عین زیبایی عجیب و غریب به نظر نرسید. در ادامه چند مدل از آخرین مدل عینک آفتابی های برند کومونو را می‌بینیم.

سوالات رایج در مورد کومونو

برند کومونو توسط چه کسی ساخته شده است؟

داستان کومونو در سال 2009 توسط دو دوست قدیمی ( َRaf Maes و َAnton Janssens ) در بلژیک شروع شد. ظرافت و الهام از طیف های رنگی خاص و همچنین بکارگیری یک زیباشنایی مینیمالیستی از مهمترین مشخصه های طراحی های کومونو ست.

برند کومونو برای کدام کشور است؟

در حال حاضر دفترمرکزی کومونو در بندر آنترپ بلژیک قرار دارد و تیمی از طراحان دائما در حال تصمیم گیری درباره فضاسازی کالکشن های جدید کومونو هستند.

کومونو به غیر از عینک چه محصولات دیگری دارد؟

این برند بلژیکی در تولید عینک و ساعت فعال است و تمرکز اصلی خود را بر روی طرح‌های مینمال گذاشته است. در عینک نیز تمرکز ویژه‌ای بر روی لنزهای رنگی دارد.

Related Articles

کامنت بگذارید