خانه مد و سبک زندگیسلبریتی ها نوید محمدزاده از چه مدل عینکی استفاده می‌کند؟

نوید محمدزاده از چه مدل عینکی استفاده می‌کند؟

نویسنده تیم لوناتو
عینک نوید محمدزاده

عینک نوید محمدزاده

عینک نوید محمدزاده تقریبا همیشه یا گرد است یا بیضی. این هنرمند که در سال‌های اخیر توانسته با بازی بسیار عالی خود جوایز هنری بسیاری دریافت کند، به متفاوت بودن تیپش اهمیت زیادی می‌دهد.

بیشتر عینک‌های نوید محمدزاده گرد هستند اما یا عدسی‌هایشان رنگی است یا طراحی و شکل نامعمولی دارند. شاید بتوان گفت همین تفاوت‌هاست که انسان‌ها را در ذهن همدیگر ماندگار می‌کند.

عینک گرد برای صورت بیضی

فرم صورت نوید محمدزاده بیضی است. در افرادی با صورت بیضی شکل، طول صورت از پهنای آن بیشتر است. در این افراد چانه به شکل دایره‌ای است. گونه‌ها نیز در این افراد به صورتی است که از پهنای صورت تجاوز نمی‌کند. در نهایت، پیشانی افرادی  با صورت بیضی شکل، معمولا از عرض چانه انها پهن‌تر است.

قاب گرد عینک آفتابی مردانه یکی از بهترین فرم‌های قاب‌ عینک طبی برای صورت بیضی شکل است که این نوع قاب تعادل را در صورت برقرار کرده و ظاهر زیبایی به صورت فرد می‌بخشد.

بیشتر بخوانید: تشخیص فرم صورت بیضی

عینک نوید محمدزاده مدل بیضی

از آنجا که عینک بیضی همانند مدل‌های مستطیلی در بخش گونه‌ها کشیدگی دارند، برای صورت‌های بیضی گزینه‌های مناسبی به شمار می‌روند.

عینک مستطیلی نوید محمدزاده

یکی دیگر از مدل‌های عینک آفتابی که این هنرمند جوان استفاده می‌کند، فریم‌های کائوچویی شفاف با شکل مستطیل است. در بالا هم گفتیم که تمامی مدل‌های عینک با صورت بیضی تناسب دارد.

به طور کلی، قاب‌هایی که فرم کشیده افقی مستطیل و یا مربع دارند می‌توانند گزینه مناسبی برای صورت‌های بیضی شکل باشند. چرا که باعث می‌شوند چشم در امتداد افقی منحرف شده و بیضی بودن فرم صورت خیلی به چشم نیاید. بنابراین فرم‌هایی که کشیده به صورت عمودی هستند به دلیل آنکه بر کشیده‌تر نشان داده شدن فرم صورت تاکید بیشتری می‌کنند، گزینه مناسبی برای این فرم از صورت نخواهند بود.

فریم‌های مستطیل خصوصا با ضخامت بالا برای صورت‌های بیضی شکل بسیار مناسب هستند و ظاهر شیک و جذابی به صورت می‌بخشند. دقیقا مثل عینکی که محمدزاده استفاده می‌کند.

بیشتر بخوانید: عینک طبی برای صورت بیضی

نگاهی کوتاه به زندگی نوید محمدزاده

نوید محمدزاده بازیگر سینما و تئاتر و متولد سال 1365 است. نوید محمدزاده از جمله بازیگرانی است که از عرصه تئاتر به سینما وارد شد و نوع بازی خاص او باعث شده است که کارگردانان بسیاری او را بازیگر اصلی فیلم خود قرار دهند و به یکی از پرکارترین بازیگران سینمای ایران تبدیل شده است. سریال قورباغه آخرین کار او که آماده پخش در اواخر آذرماه است.

نوید محمدزاده اهل ایلام است که بازیگری را از سال 82 در مؤسسه هفت هنر کرج آغاز کرد. در این موسسه زیر نظر هنرمندانی همچون محمد یعقوبی،‌ مهتاب نصیرپور، علی سلیمانی، و امیر قنبری آموزش دیده است. او تا سال 86 فعالیت حرفه‌ای نداشت. اما در این سال در فیلم «در میان ابرها» به کارگردانی روح‌الله حجازی در نقش مکمل مرد بازی کرد.

او در همان سال‌ها در جشنواره استانی تئاتر تهران جوایزی را دریافت کرده و پس از آن نیز در جشنواره یازدهم تئاتر دانشگاهی جایزه بازیگری دوم مرد را دریافت کرده است.

نوید محمدزاده سال 87 با بازی در نمایش «ماه در آب» نوشته فارس باقری و کار محمد کوروش‌نیا به تئاتر حرفه‌ای راه پیدا کرد. برای بازی در این نمایش جایزه بازیگری مرد را در جشنواره استانی تهران دریافت کرد. پس از آن در فیلم «آندو» به کارگردانی بهروز قبادی بازی کرد که این نمایش مجوز اکران نگرفت.

نوید محمدزاده در سی و دومین دوره جشنواره فیلم فجر با کسب کامل آرای داوران به عنوان بهترین بازیگر نقش اول مرد برای کسب سیمرغ انتخاب شد. اما به علت فشار گروه‌هایی خارج از سینما فیلم عصبانی نیستم از بخش مسابقه خارج و جایزه به رضا عطاران اهدا شد.

در آخر هم یادآوری کنیم که عینک نوید محمدزاده تقریبا همیشه یا گرد با عدسی قرمز است یا بیضی دو پُله.

Related Articles

کامنت بگذارید