خانه مد و سبک زندگیسلبریتی ها با مدل‌های عینک فرشته حسینی، بازیگر افغان تبار اهل ایران آشنا شوید

با مدل‌های عینک فرشته حسینی، بازیگر افغان تبار اهل ایران آشنا شوید

نویسنده تیم لوناتو
عینک فرشته حسینی

عینک فرشته حسینی

عینک فرشته حسینی همیشه گرد است و رنگ تیره دارد. این هنرپیشه افغان تبار اهل ایران دارای صورت بیضی و رنگ پوست سفید است. یکی از بهترین انتخاب‌ها برای صورت بیضی‌شکل، عینک‌هایی است که فریم گرد دارند.

صورت‌های بیضی شکل درواقع دارای گونه‌های کشیده‌تر و چانه باریک‌تر از سایر انواع فرم‌ها هستند. به همین علت قاب‌هایی که تکمیل کننده گونه‌های کشیده و چانه باریک باشند، گزینه مناسبی برای این فرم صورت خواهند بود.

درواقع عینک مناسب این فرم صورت باید تعادل را در صورت برقرار کند. به همین علت فرم قاب‌هایی که موجب کشیده‌تر نشان دادن فرم صورت می‌شوند، تعادل صورت را برهم زده و به هیچ وجه گزینه مناسبی جهت استفاده به شمار نمی‌روند.

مدل عینک فرشته حسینی همیشه گرد است که یکی از بهترین انتخاب‌ها بر اساس فرم صورتش است.

خرید عینک آفتابی از فروشگاه آنلاین لوناتو

عینک فرشته حسینی

رنگ پوست سفید این بازیگر هم باعث شده تا همیشه عینک تیره انتخاب کند. تضاد رنگ تیره عینک با رنگ سفید پوست جذابیت بصری زیادی ایجاد می‌کند.

به طور کلی، برای رنگ پوست با تناژ سرد بهتر است فریم از میان رنگ‌های سرد همچون مشکی، توسی، صورتی‌ها، آبی‌ها و بنفش‌ها انتخاب شود.

بیشتر بخوانید: راهنمای انتخاب عینک آفتابی

نگاهی کوتاه به زندگی فرشته حسینی

عینک فرشته حسینی

فرشته حسینی در اردیبهشت سال ۱۳۷۶، از پدر و مادری افغان، در تهران به دنیا آمد. پدر و مادرش حدود ۳۰ سال پیش به دلیل جنگ از افغانستان به ایران آمده و در تهران ساکن شدند. او بازیگری را نزد افرادی همچون اصغر محبی، مهتاب نصیرپور و محمد رحمانیان فرا گرفت و در نمایش‌هایی همچون خشونت علیه زنان، سینماهای من، شازده کوچولو، ماهی سیاه کوچولو، من موجودی احساساتی هستم و ... به روی صحنه رفت.

اما اولین بار بازیگری جلوی دوربین را با فیلم «رفتن» به کارگردانی نوید محمودی که او نیز افغان تبار است، تجربه کرد و در نخستین نقش آفرینی خود در سینما، توانست جایزه بهترین بازیگر زن از جشنواره فیلم مراکش را از آن خود کند.

حسینی این روزها در سریال نمایش خانگی "قورباغه"، به کارگردانی هومن سیدی، در کنار نوید محمدزاده، صابر ابر و سحر دولتشاهی، مشغول نقش آفرینی است.

خرید لنز رنگی از فروشگاه آنلاین عینک و لنز لوناتو

گلایه‌های فرشته حسینی از نگاه‌های نژادپرستانه

عینک فرشته حسینی

اوایل سال جاری (1399) این بازیگر، دل‌نوشته‌ای را در فضای مجازی منتشر ساخت که متن آن به این شرح بود:

"متولد ایرانم، از پدر و مادری افغانستانی. چی باعث می‌شود کسی فکر بکند من نباید از حقوق انسانی بهره مند باشم؟ کی تصمیم می‌گیرد که اجازه داشتن عزت نفس، حقوق برابر و آرامش رو به من ندهد؟ چی باعث می‌شود وقتی می‌خواهید کسی رو مسخره کنید بگویید مثل افغانیا می‌ماند؟ چی توی من وجود دارد که آنقدر شما رو آزار می‌دهد؟ این مرزها قرار نیست که تعیین بکند که چه کسانی رو باید دوست داشته باشیم و از چه کسایی متنفر باشیم بدون این که ارتباطی برقرار شده باشد. قرار نیست هیچ مرزی مانع عشق ورزیدن و احترام بشود. "

نگاهی به سبک لباس پوشیدن فرشته حسینی

فرشته حسینی را می‌توان یکی از خوش‌تیپ‌ترین و خاص‌ترین هنرپیشه‌های سینمای ایران از نظر پوشش دانست. این هنرمند جوان به خوبی می‌داند چه لباس‌ها و چه رنگ‌هایی را بر اساس استایل خود انتخاب کند. همیشه هم در انتخاب لباس بسیار موفق بوده.

خوب است در زیر با هم نگاهی داشته باشیم به تعدادی از تیپ‌های خلاقانه این هنرمند:

Related Articles

کامنت بگذارید