خانه مد و سبک زندگیسلبریتی ها جیل بایدن، بانوی اول آمریکا از چه مدل عینکی استفاده می‌کند؟

جیل بایدن، بانوی اول آمریکا از چه مدل عینکی استفاده می‌کند؟

نویسنده تیم لوناتو
عینک جیل بایدن

عینک جیل بایدن (Jill Biden)

عینک جیل بایدن (Jill Biden)، بانوی اول آمریکا دو مدل است: عینک طبی او مدل ویفرر از جنس کائوچوست و عینک آفتابی او خلبانی از برند ریبن است.

عینک خلبانی ری‌بن پای ثابت اکسسوری‌های چهره‌های سیاسی، فرهنگی و هنری در سراسر دنیاست. کمتر فرد سرشناسی را می‌توان پیدا کرد که عینک آفتابی خلبانی نداشته باشد. جیل بایدن همسر جو بایدن، رئیس جمهوری منتخب آمریکا نیز از این قاعده مستثنی نیست.

البته عینک طبی بانوی اول آمریکا که استاد دانشگاه نیز هست، مدل ویفرر به رنگ آبی پاستلی است. عینک ویفرر ریبن نیز از دیگر عینک‌هایی است که همیشه در طول تاریخ موردتوجه چهره‌ها قرار داشته است.

عینک طبی ویفرر مناسب کدام فرم صورت است

عینک طبی ویفرر تقریبا برای همه فرم‌های صورت مناسب است. اما بیشتر از همه مناسب افردی است که صورت‌های قلبی، گرد و بیضی دارند.

اگر چهره شما بیضی شکل باشد بهتر است عینک ویفرر با فریم پهن و درشت انتخاب کنید تا نمایی طبیعی به چهره‌تان ببخشد. اگر اندازه کلی عینک بزرگتر باشد طبیعتا صورت شما کوچک به نظر می‌رسد.

برای صورت‌هایی با فرم قلب یا الماس مدل کلاسیک عینک ویفرر ری-بن بهترین انتخاب است. برآمدگی نازک قسمتی که روی بینی قرار می‌گیرد و قاب باریک آن برای صورت‌های ظریف و خوش‌تراش مناسب است.

درحالی که اگر فرم صورت شما مستطیلی و زاویه‌دار باشد باید سراغ عینک‌هایی بروید که فریم آن در قسمت زوایا خمیدگی و انحنا دارد.

برای صورت‌های گرد هم عینک ویفرر گوشه‌دار و تیز پیشنهاد می‌شود، این امر باعث می‌گردد که فرم صورت کشیده‌تر جلوه کند.

بیشتر بخوانید: عینک طبی ویفرر برای کدام فرم صورت مناسب‌ تر است؟

مدل عینک جیل بایدن : خلبانی

عینک خلبانی فرد را جذاب و باسلیقه نشان می‌دهد و به همین خاطر هنوز هم یکی از فریم‌های محبوب هنرمندان و چهره‌های سرشناس بشمار می‌رود. به‌ویژه اینکه طراحی کلاسیکی دارد و برای هر موقعیتی مناسب است.

صورت‌های مثلثی و مربعی بیشتر از بقیه فرم‌های صورت از این عینک خلبانی استفاده می‌کنند زیرا بیشترین تناسب را با چهره آنها دارد.

نگاهی کوتاه به زندگی جیل بایدن

دکتر جیل بایدن ۶۹ ساله، همسر جو بایدن بانوی دوم سابق آمریکا و بانوی اول آینده آمریکا اولین بانوی اولی است که در زمان داشتن این سمت شغل تمام‌وقتی دارد که از آن حقوق دریافت می‌کند.

جیل بایدن بیشتر از ۲۰ سال است که شغل معلمی دارد و دو مدرک فوق لیسانس دارد. او همچنین در ۵۵ سالگی از دانشگاه دلاور دکترای تعلیم و تربیت گرفت و استاد تمام‌وقت زبان انگلیسی دانشگاه ویرجینیای شمالی است.

او همیشه بر اهمیت آموزش و پرورش تأکید دارد و اطمینان خاطر داده که دولت بایدن توجه به مشکلات معلمان را در اولویت خود قرار می‌دهد.

خانم بایدن از سال ۲۰۰۹ تا ۲۰۱۷ زمانی که همسرش معاون اول رئیس جمهور آمریکا بود، عنوان بانوی دوم را داشت.

فعالیت خانم بایدن در آن دوران بیشتر شامل تقویت موسسات آموزشی منطقه‌ای ( کالج‎‌های محلی)، حمایت از خانواده نظامیان و افزایش آگاهی رسانی درباره پیشگیری از سرطان پستان بود.

او همچنین همراه با میشل اوباما، بانوی اول وقت آمریکا گروهی را برای حمایت از کهنه‌سربازان و سربازان آسیب دیده آمریکایی و تهیه برنامه‌های تحصیلی و آموزشی برای خانواده‌های آنها و فراهم کردن زمینه اشتغال تشکیل داده بودند.

Related Articles

کامنت بگذارید