خانه مد و سبک زندگیسلبریتی ها نگاهی به مدل های مختلف عینک بهاره رهنما

نگاهی به مدل های مختلف عینک بهاره رهنما

نویسنده تیم لوناتو
عینک بهاره رهنما

عینک بهاره رهنما

عینک بهاره رهنما تقریبا همیشه مستطیلی است. اما نکته قابل توجه در مورد عینک‌های این بازیگر، رنگ‌ها و طرح‌هایی است که برای عینک‌های خود انتخاب می‌کند. جدیدترین مدل عینک طبی بهاره رهنما دارای قاب مستطیلی و رنگ قرمز است. پیش از این نیز عینک طبی مستطیلی مشکی با خال‌های سفید استفاده می‌کرد.

عینک‌های آفتابی بهاره رهنما مستطیلی یا پروانه‌ای و پر از تزئینات اضافی است. علاقه بسیار زیاد این هنرمند به جلب توجه را می‌توان در عینک‌های غیرمعمول او نیز دید.

عینک بهاره رهنما: مستطیلی قرمز

عینک بهاره رهنما

فریم عینک مستطیلی برای صورت‌های گرد، قلبی، مثلثی و بیضی مناسب است. اما افرادی که صورت مستطیلی، لوزی یا مربعی دارند نباید از این فریم استفاده کنند. چون به صورتشان نمی‌آید.

فرم صورت بهاره رهنما نیز قلبی‌شکل است. در افرادی دارای صورت به شکل قلبی، ارتفاع صورت معمولا از پهنای آن بیشتر است. چانه در این افراد بیشترین زاویه صورت را به خود اختصاص داده است، در حالی که پیشانی پهن ترین قسمت صورت است. در نهایت نیز چانه به شکلی است که در قسمت پایینی صورت، شکل مثلثی را ایجاد کرده است.

خرید عینک طبی از فروشگاه اینترنتی لوناتو

عینک بهاره رهنما : مدل پروانه‌ای

عینک بهاره رهنما

وقتی لبه‌های بیرونی فریم عینک پهن است و بخش داخلی آن (در قسمت پل عینک) باریک، یعنی عینک، مدل پروانه‌ای است.

عینک مدل پروانه ای حالتی زنانه دارد و بیشتر مناسب خانم‌هاست. پهن و بزرگ بودن لبه‌های بیرونی فریم این مدل عینک، می‌توانند استخوان‌های گونه و پل روی بینی را پوشش دهد که ظاهری زیبا برای خانم‌ها می‌سازد.

عینک طبی زنانه مدل پروانه‌ای نیز همانند پروانه دارای رنگ‌های متنوعی است. فریم مشکی ساده، جاذبه خاصی ندارد به همین خاطر خانم رهنما مدل خال‌خالی را انتخاب کرده‌اند.

عینک آفتابی بهار رهنما :پروانه‌ای تزئین شده

عینک بهاره رهنما

فریم‌های مزین به گل‌های ریز یا تزئینات اضافی از جمله بانمک‌ترین عینک‌هایی است که افراد با صورت قلبی می‌توانند برای خود خریداری کنند. مدل این عینک به گونه‌ای است که همه توجه‌ها را به صورت فرد و به ویژه به چشم‌ها و چانه‌های او جلب می‌کند.

خرید عینک آفتابی از فروشگاه آنلاین لوناتو

حاشیه جدید بهاره رهنما

بهاره رهنما، برای چندمین بار در روزهای اخیر حاشیه ساز شده است. بخشی از صحبت‌های این هنرپیشه سینما، تئاتر و تلویزیون در آخرین قسمت پخش شده از برنامه «شام ایرانی» اعتراضات مردمی را به دنبال داشته است.

البته خانم رهنما پستی را در صفحه شخصی خود به اشتراک گذاشته و مقصودش از گفتن جمله‌ای که موجب ناراحتی اقوام لر و دیگر مردم ایران زمین شده بود را شفاف سازی کرده است.

توضیحات بهاره رهنما درباره ماجرای طرز فکر لری

بهاره رهنما در صفحه‌اش نوشت:

"فعالان عزیز لر:

از خدمات شما و دغدغه هایتان برای مردم غیور کشورمان آگاهم بار دیگر بر خود می‌دانم که مشخصا عرض کنم :

در شام ایرانی من به قدمت فیلم «دختر لر» اولین فیلم ایرانی ناطق در قیاس با فیلم های بازیگران امروزی اشاره کردم آن‌هم در بخش نمایشی کار و در نقش یک خواهر شوهر عصبی! و اگر اسم این قدیمی ترین فیلم ایرانی هر چیزی بود ملاک من همان اسم بود و خداوند را شاهد می‌گیرم که هیچ اشاره ای به قومیت نداشتم شما عزیزان هم اگر عجول نبودید و شام ایرانی ما را تا قسمت آخر می‌دیدید متوجه می‌شدید که من اصلا به بهانه حمایت از یک بانوی لر که قربانی سوختگی در یک نزاع فامیلی شده بود در این برنامه شرکت کردم!

از کسی جز خدا هم نمی‌ترسم و چندین بار هم عرض کردم که این سو تفاهمی بیش نیست و برای منی که مادرم و مدرس دانشگاه و معلم حمایت از همه اقوام ایرانی بسیار مهم است و در جریان سیل و زلزله و حمایت از زنان بد سرپرست همیشه فعال و پیش قدم بودم لذا از شما عزیزان به عنوان چهره های فرهنگی این قوم با فرهنگ و اصالت تقاضا دارم با موج صفحات زرد اینترنتی جلو نروید و کمی آگاهانه با موضوع برخورد کنید!

اگر قسمت آخر را ببینید همه چیز را متوجه می‌شوید! در نهایت من به توجه خداوند به نیت انسان ها بسیار ایمان دارم و با وجود تهدید به قتل و اسید پاشی و آدم ربایی توسط بعضی از همشهریان لر هیچ عکس العملی تا کنون جز توضیح واضحات نداشتم!

اما آگاهی لرستان و پلیس فتا در جریان تمام آیدی ها و ‌ شماره‌های تهدید آمیز قرار گرفته و نهایت همکاری را داشته اند !

والسلام!

پی نوشت: مکرو و مکر الله فالله خیر الماکرین"

خرید لنز چشم از فروشگاه آنلاین عینک و لنز لوناتو

عینک بهاره رهنما

در آخر هم یادآوری کنیم که محبوب‌ترین مدل عینک بهاره رهنما قاب مستطیلی است. اما از مدل‌های ویفرر و گربه‌ای هم استفاده می‌کند.

Related Articles

کامنت بگذارید