خانه راهنمای خرید و محصولات عینک اسپای (SPY)؛ نمادی از تناسب طراحی و تکنولوژی

عینک اسپای (SPY)؛ نمادی از تناسب طراحی و تکنولوژی

نویسنده تیم لوناتو
عینک اسپای

عینک اسپای

عینک اسپای (SPY) به سرعت در ورزش‌های اکشن شناخته شد. این برند خیلی زود توانست به خاطر تعهدش در کیفیت عالی و خلاقیت، مورد توجه مردم قرار بگیرد.

در زیربنای صنایع اپتیک SPY اشتیاق عمیقی برای جابجا کردن مرزهای شادی و سرزندگی در زندگی شما نهفته است. صنایع اپتیک SPY  در اوایل دهه 90 با تلاش گروهی از طراحان و قهرمانان ورزشی که دورنمایی از طراحی یک عینک آفتابی حرفه ای داشتند به وجود آمد.

ماموریت تیم SPY معرفی یک محصول تک، با طراحی نوین با بکارگیری تکنولوژی است، که با نهایت خلاقیت در حال انجام آن هستند. آنها یک عینک آفتابی متفاوت به بازار عرضه کردند.

در هر رشته ای از موج سواری و اسکی گرفته تا موتور سواری، SPY عینکی برای این رشته‌ها تولید کرده است.

رشته های پر تحرک ورزشی و فعالیت‌های ماجراجویانه همیشه مورد توجه برند SPY قرار داشته است. این برند همواره با همکاری قهرمانان جهان و طراحان خلاق خود توانسته مرزهای نوآوری و راحتی را در این صنعت جابه‌جا کند.

SPY اپتیک محصولات فوق العاده ای تولید می کند که روی صورت شما می نشیند ، به شما اجازه می دهند دید واضحی داشته باشید.

عینک طبی اسپای

در پاییز 2011 بود که برند اسپای با ارائه اولین کالکشن عینک طبی خود وارد بازار عینک‌های تجویزی (نمره‌دار) هم شد.

در این کالکشن، SPY، نه فقط فریم‌ها و تکنولوژی عدسی‌های خود را عرضه کرد، بلکه باعث شد تا حس و حالی را که طرفداران SPY  با آن بزرگ شدند را با عینک‌های طبی هم تجربه کنند. این حسی نیست جز ماجراجویی! وقتی عینک طبی اسپای را بر روی چشمان خود می گذارید دوست دارید وسایل سفر جمع کنید. یا خود را برای یک مسابقه ورزشی آماده کنید!

عینک اسپای مناسب چه کسانی است؟

به طور خلاصه اگر اهل ورزش هستید، اگر روحیه ماجراجوی دارید، اگر عاشق سفر هستید اولین پیشنهاد ما برای شما کالکشن‌های عینک آفتابی SPY و عینک طبی اسپای است.

برند اسپای در دنیای ورزش‌های آبی، کوهنوردی و فعالان در طبیعت مشهور و به دلیل کیفیت بالا، بسیار محبوب است.

فناوری «هپی لنز» در عینک‌های اسپای چیست و چگونه کار می‌کند؟

عینک اسپای

نور آبی خورشید، از جهت میزان آسیبی که به چشم وارد می‌کند، به دو دسته‌ی نور آبی با طول موج کوتاه و بلند تقسیم می‌شود. نور آبی با طول موج کوتاه برای چشم بسیار مضر است در حالی که طول موج بلند آن، کارهای جالب و هیجان‌انگیزی انجام می‌دهد!

هپی لنز اسپای (SPY Happy Lens)، برخلاف لنزهای آفتابی معمولی، این دو طول موج را از هم تفکیک می‌کند. عینک آفتابی اسپای با کنترل طول موج بلند نور آبی، باعث افزایش رنگ و کنتراست می‌شود. این عمل موجب می‌شود تا محیط اطراف را خوش رنگ تر و واضح‌تر ببینیم.

علاوه بر این موارد، طول موج بلند آبی خورشید باعث تحریک مغز و ترشح سروتونین در بدن می شود که به عنوان جاری کننده احساس خوب شناخته می شود و باعث بهبود خلق و خوی و افزایش هوشیاری در طول شبانه روز می شود. استفاده مداوم آن در بلند مدت می تواند خواص نور درمانی در اختلالات عاطفی فصلی نیز داشته باشد.

تمام این موارددر حالی است که هپی لنز اسپای از چشم ها در مقابل طول موج کوتاه نور آبی خورشید محافظت می‌کند.

ویژگی‌های هپی لنز اسپای چیست؟

تکنولوژی نوین SPY Happy Lens، یک تکنولوژی تقویت کنتراست رنگ است که سرخوشی و هوشیاری را بالا می‌برد.

ویژگی این لنزها از این قرار است:

  • پلاریزاسیون Trident با بلوکه کردن بیش از ۹۹٪ از انعکاس خیره کننده‌ی نور
  • تهیه شده از موادی که تقریبا غیر قابل خراب شدن هستند
  • حفاظت ۱۰۰ درصدی از چشم در برابر پرتوهای مضر UV خورشید

عدسی ARC عینک اسپای

این لنزها در هر دو جهت محور X و Y کروی هستند. لنزهای آرک برند اسپای در مرکز، ضخیم‌تر هستند و به تدریج با نزدیک‌شدن به کناره‌ها باریک‌تر می‌شوند. عینک اسپای با لنز آرک، دید وسیع ۱۸۰ درجه و بدون تحریف ارائه می‌دهد.

عدسی SIC اسپای

عینک اسپای

این لنزها تنها در جهت محور X کروی هستند. این لنزها از جنبه‌ی تحمل فشار و ضربه، بسیار حرفه‌ای عمل می‌کنند.

پوشش مه شکن Anti – Fog Coating

یک لایه‌ی ضخیم در سمت داخلی این عینک‌ها رطوبت را جذب کرده و به شما این امکان را می‌دهد تا از یک لنز شفاف لذت ببرید.

سیستم Lock Steady

سریع‌ترین مکانیزم تعویض لنز بدون نیاز به لمس سطح آن در بازار است. در طراحی Lock Steady، شما به راحتی، با فشار دکمه‌های کنار عینک، می‌توانید لنز را تعویض کنید.

سوالات مربوط به عینک اسپای

آیا برند اسپای برای ورزش‌های حرفه‌ای برفی هم تکنولوژی خاصی دارد؟

بله! مکانیزم و طراحی پیشرفته در عینک‌های آفتابی ورزشی و حرفه‌ای اسپای بسیار کاربردی و متناسب با نیازهای تخصصی در برف طراحی شده است.

برند اسپای فقط عینک تولید می‌کند؟

انواع محصولات اسپای شامل اکسسوری‌هایی مانند کلاه، کوله پشتی یا تیشرت‌های ورزشی می‌شوند. اما عمده‌ی محصولات اسپای همان عینک‌ها هستند که در ۳ زیرگروه عینک آفتابیِ ورزشی و روزانه و عینک‌های طبی جای می‌گیرند.

Related Articles

کامنت بگذارید