خانه مدل عینک آفتابی احسان علیخانی چیست؟

مدل عینک آفتابی احسان علیخانی چیست؟

نویسنده فروغ بیداری
عینک آفتابی احسان علیخانی

عینک آفتابی احسان علیخانی

عینک آفتابی احسان علیخانی همیشه با شیشه‌های رنگی همراه است از عدسی‌های قرمز گرفته تا عدسی عینک زرد. این تهیه‌کننده و مجری تلویزیونی از مدل‌های مختلف عینک استفاده می‌کند. دلیلش هم این است که تمامی مدل‌های فریم عینک به صورت او می‌آید.

فرم صورت احسان علیخانی بیضی است که بهترین فرم صورت برای انتخاب عینک به شمار می‌رود. افرادی که صورت بیضی دارند می‌توانند عینک آفتابی با هر شکل و طرح و مدلی که دوست دارند استفاده کنند. حالا در ادامه برایتان توضیح می‌دهیم که صورت بیضی چیست و چرا همه مدل‌های عینک با آن تناسب دارند. با لوناتو همراه باشید.

عینک آفتابی برای صورت بیضی شکل

عینک دودی احسان علیخانی

عینک آفتابی گرد

قاب گرد عینک آفتابی مردانه یکی از بهترین فرم‌های قاب‌ عینک برای صورت بیضی شکل است. به این خاطر که این نوع قاب تعادل را در صورت برقرار می‌کند و ظاهر زیبایی به صورت فرد می‌بخشد.

از دید علم روانشناسی، عینک های گرد که فاقد لبه تیز هستند نماد علاقه‌مندی به مردم و جامعه و همچنین مهربانی و نوع‌دوستی هستند. دقیقا به همین علت است که شما به‌طور ناخودآگاه با دیدن این نوع از عینک‌ها احساس آرامش می‌کنید.

احسان علیخانی هم به خوبی می‌داند چگونه با عینک آفتابی گرد بر جذابیت تیپ خود بیفزاید.

اغلب مردم تصور می‌کنند این فرم عینک برای کسانی که تیپ‌های هنری، ماجراجویانه یا حتی آوانگارد دارند گزینه‌ی مناسبی است. اما باید بدانید عینک آفتابی با فریم گرد را حتی با تیپ رسمی هم می‌توان ست کرد. یعنی فقط کافیست مطمئن باشید که فریم گرد به صورت شما می‌آید. بعدش با هر تیپی که بخواهید می‌توانید آن را ست کنید.

عینک آفتابی احسان علیخانی

عینک آفتابی مربعی

قاب‌هایی که فرم کشیده افقی مستطیل و یا مربع دارند هم گزینه مناسب عینک دودی برای صورت بیضی شکل هستند.

چرا که باعث می‌شوند چشم در امتداد افقی منحرف شده و بیضی بودن فرم صورت خیلی به چشم نیاید. بنابراین فرم‌هایی که کشیده به صورت عمودی هستند به دلیل آنکه بر کشیده‌تر نشان داده شدن فرم صورت تاکید بیشتری می‌کنند، گزینه مناسبی برای این فرم از صورت نخواهند بود.

عینک‌های مستطیلی، خصوصا با ضخامت بالا، برای صورت‌های بیضی شکل بسیار مناسب هستند و ظاهر شیک و جذابی به صورت می‌بخشند.

احسان علیخانی هم به خوبی می‌داند چگونه با عینک آفتابی مربعی رنگی بر جذابیت تیپ خود بیفزاید.

عینک آفتابی احسان علیخانی : عدسی رنگی

در مورد مدل‌های عینک آفتابی احسان علیخانی در بالا هم گفتیم که تقریبا همیشه رنگی هستند. بیشترین رنگ‌هایی که این مجری توانمند استفاده می‌کند قرمز و زرد است.

عینک آفتابی با عدسی قرمز

عینک آفتابی قرمز برای هر نوع فعالیتی مناسب است. از جمله می‌توان به رانندگی، دوچرخه‌سواری و اسکی اشاره کرد. قرمز با افزایش میزان کنتراست در نورهای کم، تصویر واضحی برای بیننده مهیا می‌کند.

عدسی قرمز عینک آفتابی برای هوای آفتابی، نیمه‌ابری، ابری و برفی مناسب است. این عینک را می‌توان برای مدت طولانی به چشم زد و مشکلی هم پیدا نکرد. عدسی قرمز از خستگی چشم‌ها هم پیشگیری می‌کند.

عینک آفتابی با عدسی زرد

عینک آفتابی با عدسی زرد، طلایی یا کهربایی علاوه بر اینکه تابش نور را حذف می‎کند، نور آبی را نیز کاهش می‎دهد.

باید بدانید که رنگ زرد بیشترین میزان کنتراست را ایجاد می‌کند. عمق دید بسیار وسیعی هم برای بیننده به دنبال دارد. اما در عین حال، عدسی زرد توان مسدود کردن نورهای شدید را ندارد.

عینک آفتابی با عدسی زرد برای محیط‌های کم‌نور مناسب است. به این خاطر که کنتراست را افزایش می‌دهد. همچنین برای آب‌وهوای ابری، بارانی و برفی هم گزینه‌ای‌ عالیست.

اگر از دوستداران ورزش‌های تنیس، اسکی یا اسنوبورد هستید، عینک آفتابی با عدسی زرد می‌تواند بهترین انتخاب برای شما باشد. این لنز برای عکاسی هم بسیار خوب است.

بیشتر بخوانید: انتخاب عینک بر اساس شکل صورت

نگاهی کوتاه به زندگی احساس علیخانی

احسان علیخانی متولد 15 آبان 1361 در شهر تهران است. نخستین بار در برنامه تلویزیونی «پسرهای ایرونی» به عنوان مجری، جلوی دوربین رفت و پس از اجرای برنامه «جزر و مد» با برنامهٔ ماه عسل یک چهره شد.

نخستین برنامهٔ زنده‌ای که به عنوان مجری فعالیت کرده‌است در سال ۱۳۸۰ بوده‌است.

او در حال حاضر فعالیت خود را در تلویزیون به عنوان کارگردان، تهیه‌کننده و مجری یک برنامهٔ استعدادیابی به نام عصر جدید ادامه می‌دهد که تاکنون دو فصل از آن ساخته و پخش شده‌است.

کامنت بگذارید