خانه مد و سبک زندگیسلبریتی ها مدل عینک آفتابی ملانیا ترامپ، بانوی اول آمریکا

مدل عینک آفتابی ملانیا ترامپ، بانوی اول آمریکا

نویسنده تیم لوناتو
عینک آفتابی ملانیا ترامپ

عینک آفتابی ملانیا ترامپ

عینک آفتابی ملانیا ترامپ همانند خود او همیشه شیک و باکلاس است. بانوی اول ایالت متحده آمریکا در اغلب مواقع از عینک‌های مربعی، مستطیلی و خلبانی استفاده می‌کند. دلیلش هم این است که فرم صورت ملانیا ترامپ قلبی است و این مدل‌ها بیشترین تناسب را با صورت او دارند.

تقریبا همیشه عینک‌های آفتابی این مدل سابق تیره هستند و سایز بزرگی دارند. عینک‌های ملانیا ترامپ در اغلب مواقع ابروهای او را به طور کامل می‌پوشانند و استایل جذابی به چهره‌اش می‌بخشند.

شاید جالب باشد بدانید که بانوی اول که عمدتا سعی کرده است در سیاست دخالت نکند به چهار زبان مختلف صحبت می‌کند: اسلونیایی، فرانسوی، آلمانی و انگلیسی. البته زبان‌های صربی-کرواتی و ایتالیایی ر نیز تا حدی بلد است.

خرید عینک آفتابی از فروشگاه آنلاین لوناتو

عینک آفتابی ملانیا ترامپ : مربعی

عینک آفتابی ملانیا ترامپ

ملانیا ترامپ صورت قلبی دارد. وقتی می‌گوییم یک صورت قلبی شکل است یعنی در قسمت پیشانی بسیار پهن است و هر چه پایین‌تر می‌رود، باریک‌تر می‌شود. یعنی چانه باریک‌ترین بخش صورت به شمار می‌آید.

یکی از متناسب‌ترین مدل‌های عینک برای این فرم صورت، مدل‌های مربعی است. بانوی اول کاخ سفید هم به خوبیبه این موضوع واقف است و سعی می‌کند عینک‌های خود را از میان مدل‌های چهارگوش انتخاب کند.

خرید عینک آفتابی مربعی از فروشگاه لوناتو

عینک آفتابی ملانیا ترامپ : مستطیلی

عینک آفتابی ملانیا ترامپ

فریم عینک مستطیلی برای صورت‌های گرد، قلبی، مثلثی و بیضی مناسب است؛ همانند فرم صورت ملانیا ترامپ.

خرید عینک آفتابی مستطیلی از فروشگاه لوناتو

نگاهی کوتاه به زندگی ملانیا ترامپ

ملانیا ترامپ در نوو مستو، شهری کوچک در یک ساعتی لیوبلیانا، پایتخت اسلونی، و در خانواده‌ای نسبتا متمول به دنیا آمد. پدرش ویکتور ابتدا برای شهردار یکی از شهرهای اطراف کار می‌کرد و سپس ماشین‌فروش موفقی شد. مادرش آمالیا نیز طراح چاپ یکی از مارک‌های پوشاک بود.

او در ۱۸ سالگی با یکی از آژانس‌های مدلینگ در میلان قرارداد امضا کرد و راهی اروپا و آمریکا شد و در یک رشته تبلیغات مهم، نقش ایفا کرد. آشنایی او با آقای ترامپ به یکی از مهمانی‌های هفته مد نیویورک بازمی‌گردد.

او و دونالد ترامپ در او در ۲۲ ژانویه ۲۰۰۵ با هم ازدواج کردند. ترامپ در آن زمان ابرتاجر املاک و مستغلات آمریکا بود.

او نیز مانند همسرش نوشیدنی الکلی مصرف نمی‌کند و علاقه‌ای به مهمانی‌های شبانه ندارد.

ملانیا ترامپ علاوه بر کار مدلینگ، ابتدا در سال ۲۰۱۰ یک خط تولید جواهرات و سپس در سال ۲۰۱۳ یک خط تولید محصولات مراقبت از پوست با پایهٔ خاویار را راه اندازی کرد.

Related Articles

کامنت بگذارید