خانه اخبار 10 مدل عینک آفتابی جدید و مد 2020

10 مدل عینک آفتابی جدید و مد 2020

نویسنده فروغ بیداری
عینک آفتابی جدید

عینک آفتابی جدید : بهار و تابستان 2020

عینک آفتابی جدید و مد روز چیزی است که اغلب ما دوست داریم در مورد آن بدانیم. به همین خاطر ما در این مطلب، همه‌ی مدل‌هایی که بهار و تابستان 2020 مد هستند را به شما معرفی کرده‌ایم.

مدل‌های عینک آفتابی زنانه و مردانه سال 2020 (1399) تنوع زیادی دارد و تقریبا هر سلیقه‌ای را پوشش می‌دهند. از مدل‌های خلبانی کلاسیک، قاب سفید و عدسی زرد گرفته تا عینک‌های آفتابی با عدسی‌های آینه‌ای و سایز بزرگ که تقریبا هر سال شاهد حضور آنها در ویترین فروشگاه‌های معتبر جهانی هستیم.

در ادامه‌ی این مطلب به بررسی مدل‌های عینک آفتابی جدید و مد روز سال 2020 پرداخته‌ایم؛ ترندهایی که در بهار و تابستان امسال شاهدشان خواهیم بود.

پیش از آن بگوییم که در هنگام خرید عینک توجه کنید که عینک مورد نظرتان نباید بر روی بینی‌تان فشاری وارد کند، چراکه بعد از برداشتن عینک می‌توانید شاهد باقی ماندن اثر آن بر روی بینی خود باشید. این موضوع می‌تواند در درازمدت باعث ایجاد اثرات همیشگی نیز بشود.

انتخاب رنگ عینک نیز بخش مهمی از فرآیند انتخاب محصول شما را تشکیل می‌دهد. شما می‌توانید به سراغ عینک‌هایی بروید که رنگ آن‌ها با پوست صورتتان هماهنگ هستند. به طور کلی توصیه می‌کنیم که اگر پوست صورتتان سفید است به سراغ عینک‌هایی با رنگ تند مانند قرمز، قهوه‌ای، مشکی و… بروید. اگر هم پوست سفیدی ندارید رنگ‌هایی مانند سفید، مشکی و خاکستری می‌توانند انتخاب‌های خوبی برایتان باشند.

معرفی 10 مدل عینک آفتابی جدید و مد بهار و تابستان 2020

1- عینک آفتابی سایز بزرگ با فریم گرد

مد عینک دودی 2020
برای کسانی که صورت‌های مربعی، لوزی، مستطیلی و کشیده دارند، بهترین انتخاب، عینک‌های گرد سایز بزرگ است که امسال به شدت مدل شده‌اند. زیرا گردی فریم عینک باعث می‌شود تا زاویه‌های صورتشان متعادل‌تر دیده شود و در نتیجه خوش‌تیپ‌تر دیده شوند.
سایز بزرگ بودن فریم عینک این خوبی را دارد که چشم را در برابر اشعه‌های مضر خورشید محافظت می‌کند.
به طور کلی، در میان همه‌ی مدل‌های عینک آفتابی جدید ، عینک‌های گرد که از جنس کائوچو (استات) یا فلز هستند برای بهار و تابستان 2020 گزینه‌های خوبی به‌شمار می‌روند.

2- عینک آفتابی مدل خلبانی

عینک آفتابی جدید
در میان این همه مدل عینک آفتابی جدید ، باز هم شاهد حضور مدل‌های خلبانی هستیم.
عینک آفتابی خلبانی، از گذشته‌های دور تقریبا هر سال مد بوده و همیشه هم مد خواهد ماند. این عینک کلاسیک هرگز رنگ و بوی قدیمی به خود نمی‌گیرد.
مدل خلبانی همیشه یکی از انتخاب‌های اصلی مردم سراسر جهان برای خرید عینک آفتابی است. تقریبا روی هر صورتی هم زیبا دیده می‌شود.

3- عینک آفتابی سایز بزرگ با فریم مربعی

عینک آفتابی جدید
در سال‌های اخیر تقریبا همیشه شاهد حضور عینک‌هایی بوده‌ایم که حس و حالی از گذشته را در خود دارند. گویا در سال 2020 هم این ترند ادامه دارد و شاهد حضور مدل‌های عینک آفتابی جدید هستیم که یادآور مد دهه 1970 میلادی هستند.
فریم‌های سایز بزرگ مربعی که اغلب هم عدسی‌های رنگی دارند، بهار و تابستان امسال دوباره در ویترین فروشگاه‌ها خودنمایی می‌کنند. رنگ‌های آنها عموما خنثی و سایه‌ای از رنگ‌های کرم و خاکی است. اما رنگ‌های عدسی سبز و زرد هم امسال مد شده است.

4- عینک آفتابی باریک و کشیده

عینک آفتابی جدید
یکی از مدهای عینک آفتابی جدید برای بهار و تابستان 2020، عینک‌های کوچک، باریک و کشیده هستند. این مدل‌ها اغلب دارای فریم‌های پهن و مستطیلی یا بیضی هستند.
عینک آفتابی جدید
ممکن است عدسی رنگی هم داشته باشند به این خاطر که امسال عینک‌های رنگی بسیار مد است. پس می‌توانید عینکی بخرید که هم فریم باریک دارد و هم عدسی رنگی تا کاملا روی مد باشید.

5- عینک آفتابی با فریم بیضی باریک که به سمت گوش‌ها کشیده شده

یکی دیگر از مدل‌های عینک آفتابی جدید و مد روز 2020، فریم‌های بیضی باریک است که از عرض کشیده هستند. این مدل‌ها در دهه 90 میلادی بسیار مد بودند و دوباره امسال به ترند بهار و تابستان تبدیل شده‌اند.

6- عینک آفتابی با فریمی که روی لبه‌ی بالایی آن تاکیدشده

از مدهای عینک دودی 2020 می‌توانیم به مدل‌هایی اشاره کنیم که در طراحی آنها، لبه‌ی بالایی عینک از اهمیت زیادی برخوردار است. یعنی بیشتر تاکیدِ طراحی روی لبه‌ی بالای فریم عینک دودی است.
حالا این تاکید می‌تواند فقط یک نوار فلزی باریک در بالای فریم عینک باشد یا یک نوار چرمی اضافه که فقط جنبه تزئینی دارد. یا مثلا ممکن است عینک طوری طراحی شده باشد که لبه‌ی بالایی فریم آن با بقیه بخش‌های عینک متفاوت باشد.

7- عینک دودی با فریم‌های سایز بزرگ و غیرمعمولی

شاید بتوان گفت یک بخش از مدل‌های عینک آفتابی جدید و مد روز 2020 را فریم‌های عجیب، اغراق‌شده و غیرمعمولی تشکیل داده‌اند. مثلا اُورسایزهایی که بخش بزرگی از صورت را پوشش می‌دهند و عدسی‌های آنها هم یا روشن است یا تدریجی.

8- عینک آفتابی با قاب‌های هندسی

عینک آفتابی جدید
با اینکه بیشتر عینک‌های آفتابی جدید را سایز بزرگ‌ها تشکیل داده‌اند، اما در میانشان می‌توان مدل‌هایی که کمی خلاقیت دارند هم پیدا کرد. عینک با فریم‌های هندسی از جمله مدل‌های خلاقانه 2020 برای عینک دودی هستند.
منظور از قاب‌های هندسی، مدل‌هایی است که فریم معمولی ندارند و مثلا چند ضلعی، ذوزنقه یا چهارگوش‌های غیرمعمول هستند.

9- عینک آفتابی با فریم مثلثی

از دیگر ترندهای عینک آفتابی 2020 برای بهار و تابستان، مدل‌های مثلثی است.

10- عینک آفتابی مثلثی کشیده و باریک

در میان مدل‌های عینک آفتابی جدید ، نمونه‌هایی از فریم مثلثی به چشم می‌خورد که کشیده، باریک و حتی شاید بدون فریم باشند. این مدل‌ها که شبیه مد عینک در دهه‌های 70 و 90 میلادی است نیز امسال دوباره مد شده‌اند. برندهای مختلفی هم نمونه‌های متنوعی از این عینک‌ها را طراحی و عرضه کرده‌اند.

منبع: glowsly

سوالات رایج در مورد عینک آفتابی جدید و مد 2020

عینک آفتابی سایز بزرگ را با چه لباسی ست کنیم؟

از آنجا که عینک آفتابی با فریم بزرگ به اندازه کافی غیرمعمول است، توصیه می‌کنیم آن را حتما با لباس‌های ساده که رنگ‌های خنثی دارند، بپوشید. به این خاطر که جذابیت و خاص بودن عینک دیده شود.

عینک‌های اورسایز را می‌توان برای صورت‌های کوچک استفاده کرد؟

درست است که این عینک‌ها عمدا بزرگ ساخته می‌شوند که بخش بالای صورت را پوشش دهند، اما حتما سعی کنید هنگام خرید اندازه آن را با اندازه صورت خود بسنجید تا زیاد از حد بزرگ نباشد. یادتان باشد عینک آفتابی علاوه بر ضد UV بودن و محافظت از چشم، جنبه زیبایی هم دارد. پس زیاده‌روی نکنید.

امسال چه مدل عینک آفتابی مد است؟

فریم‌های گرد، خلبانی و مربعی مثل هر سال، امسال هم مد هستند. در کنار آنها می‌توانیم به فریم‌های سایز بزرگ، بیضی و هندسی هم اشاره کنیم که جزو عینک دودی‌های جدید هستند.

عینک آفتابی شش ضلعی امسال مد است؟

بله. یکی از مدهای عینک آفتابی جدید در سال 2020، مدل‌های هندسی است. عینک‌هایی که فریم معمولی ندارند و بزرگ و رنگی هستند را امسال زیاد خواهید دید.

Related Articles

کامنت بگذارید