خانه راهنمای خرید عینک به عنوان هدیه برای دوستان

راهنمای خرید عینک به عنوان هدیه برای دوستان

نویسنده تیم لوناتو
خرید عینک هدیه

خرید عینک هدیه

خرید عینک هدیه خیلی مرسوم نیست. اغلب مردم عادت دارند یک سری اقلام مشخص مثل لباس، روسری، کارت هدیه یا پازل به یکدیگر هدیه کنند. اما خوب است در این کار کمی خلاقیت به خرج دهید و متفاوت از کادوهایی که دیگران خریداری می‌کنند، برای دوست، عزیز یا اعضای خانواده‌تان یک هدیه خاص و جذاب انتخاب و خریداری کنید.

پیشنهاد فروشگاه اینترنتی لوناتو، خرید عینک به عنوان هدیه است. اما اینکه چگونه برای دیگران عینک بخریم کلی سوال در ذهن ایجاد می‌کند. اما نگران نباشید ما راهکارهای لازم در این رابطه را به شما آموزش خواهیم داد.

برای آگاهی از نکاتی که پیش از خرید عینک به عنوان هدیه باید بدانید تا انتهای مطلب با لوناتو همراه باشید.

فرم صورت فردی که می‌خواهید برایش هدیه بخرید را مشخص کنید

شما حتی اگر گران‌قیمت‌ترین عینک را هم به یکی عزیزانتان هدیه دهید اما با فرم صورت او هم‌خوانی نداشته باشد، مثل این است که پول خود را دور ریخته باشید. توصیه لوناتو این است که حتما به این صفحه سر بزنید و فرم صورت فرد موردنظرتان را پیدا و مشخص کنید. سپس بر اساس فرم صورت او، عینک مناسب را برایش خریداری کنید.

شکل و طراحی فریم عینک را مدنظر داشته باشید

پس از تعیین فرم صورت فردی که قرار است برای او عینک خریداری کنید، حالا باید فریم مناسب برای آن فرم صورت را پیدا کنید. حتما پیش از خرید هدیه مطالب زیر را بخوانید تا انتخاب مناسبی داشته باشید. به‌طور مثال، فردی که صورت گرد دارد بهتر است فریم مستطیلی انتخاب کند. یا چنین فردی نباید عینک جان لنونی به چشم بزند زیرا جلوه زیبایی روی صورتش نخواهد داشت.

رنگ مناسب انتخاب کنید

پس از تعیین فرم صورت و انتخاب فریم مناسب، باید حتما رنگ پوست شخص موردنظرتان را نیز مدنظر داشته باشید. همچنین رنگ عدسی عینک آفتابی نیز بسیار حائز اهمیت است.

رنگ پوست یا به آبی متمایل است یا به رنگ زرد. رخساره‌های سرد به سمت آبی و صورتی متمایل هستند و صورت‌های گرم بیشتری هلویی بوده و به زرد تمایل دارند.

رنگ زیتونی صورت را سرد می‌دانند زیرا ترکیبی از زرد و آبی است. بد نیست بدانید که حدود ۶۰ درصد از مردم جهان صورت‌هایی به رنگ‌های سرد دارند.

پس از تعیین سرد یا گرم بودن فریم عینک، باید رنگی را انتخاب کنید که متناسب صورت شما باشد. به‌طور مثال، برای صورت‌هایی که رنگ گرم دارند، فریم‌هایی به رنگ خاکی، طلایی، هلویی، نارنجی، زغالی، قرمز آتشین، بلوند لاکی و آبی پررنگ انتخاب‌های هوشمندانه‌تری بشمار می‌آیند.

برای رنگ‌های سرد، بهترین رنگ فریم عینک، مشکی، نقره‌ای، قهوه‌ای، توسی-آبی، صورتی، آبی، یشمی و کهربایی است.

با مطالعه مقاله زیر می‌توانید رنگ مناسب برای هر رنگ پوستی را انتخاب کنید:

چه مسایل دیگری را باید پس از انتخاب عینک مناسب به عنوان هدیه مورد توجه قرار دهید؟

پس از انتخاب فریم مناسب با رنگ و عدسی متناسب با رنگ پوست و فرم صورت فرد موردنظرتان باید به این فکر کنید که چه وسایل یا ابزار جانبی برای محافظت از عینک لازم است.

ما در زیر وسایل ضروری را برشمرده‌ایم و توصیه می‌کنیم در کنار عینک، این اکسسوری‌ها را نیز تهیه کنید.

قاب عینک

بدون شک هر عینکی به یک قاب نیاز دارد تا لنز آن از هر نوع ضربه، خراش یا صدمه‌ای مصون بماند. برای خرید قاب عینک اول باید زن یا مرد بودن مخاطب را در نظر گرفته و سپس رنگ‌های موردعلاقه او را انتخاب کنید تا هدیه‌اش را بیشتر دوست داشته باشد. همچنین، می‌توانید طرح قاب عینک را بر اساس فصل هم انتخاب کنید.

بند عینک

این روزها بندهای عینک بسیار زیبایی در بازار موجود هستند. فروشگاه لوناتو نیز بندهای بسیار زیبایی عرضه می‌کند که می‌توانید بر اساس سلیقه فردی که قرار است به او هدیه بدهید، یک نمونه را انتخاب و خریداری کنید.

دستمال و اسپری عینک

برای پاک کردن عدسی عینک خوب است دستمال و اسپری مخصوص تمیزکردن را نیز خریداری کنید. این اسپری‌ها بسیار کاربردی و مفید هستند و در سریع‌ترین زمان، عدسی عینک را از هرگونه لکه و چربی پاک می‌کنند.

کامنت بگذارید