خانه راهنمای خرید و محصولاتلنزهای رنگی 6 شخصیت معروف که از لنز استفاده می کنند.

6 شخصیت معروف که از لنز استفاده می کنند.

نویسنده تیم لوناتو
لنز رنگی

6 شخصیت معروف که از لنز استفاده می کنند.

همان‌طور که می دانید هیچ شغلی مانند بازیگری با ظاهر فرد درگیر نیست و بازیگران می‌بایست همیشه به ظاهر خود اهمیت بدهند. در واقع ظاهر کلید موفقیت در این حرفه می‌باشد. این امر باعث شده بازیگران برای بهتر دیده شدن دست به  عمل‌های زیبایی و یا استفاده از ابزارها زیبای و آرایش‌های ویژه بزنند.

اگر بازیگران بخواهند در چشمان خود تغییر ویژه‌ای به وجود بیاورند ویا در نقشی بازی کنند که نباید از عینک استفاده شود می‌بایست از لنزهای طبی و یا رنگی استفاده کنند. که این استفاده‌های ویژه از لنز مانند لنزهای عجیب لیدی گا گا باعث به وجود آمدن یک سری روندها در صنعت مد شده است.

در همین راستا بازیگرانی هستند که ما هیچ وقت آنها را با عینک ندیده‌ایم و این بازیگران همیشه از لنز استفاده می‌کنند.

6-اورلاندو بلووم

اوراندو برووم که از سری کارتون‌های سیمسونز در نقش تروی مکلور شناخته شد و در فیلم‌های معروفی مانند دزدان دریایی کاراییب، رینگز، و در نقش به یاد ماندنی پاریس در تروی مقابل بردپیت بازی کرده است. این بازیگر 38 ساله انگلیسی همچنین سفیر حسن نیت یونیسف نیز هست.

بلووم از لنز، هم برای اصلاح دید و هم برای تغییر رنگ چشمانش در برخی از فیلم‌ها استفاده می‌کند.

اورلاندو بلووم - لنز رنگی

5-جنیفر آنیستون

جنیفر آنیستون که از نقش دوست داشتنی راشل در فرندز می‌شناسیم، در تمامی مراحل ساخت این سری از لنز به جای عینک استفاده کرده بود. جنیفر زدن عینک رو سخت می‌داند و می‌گوید که با عینک نمی‌تواند نقش‌هایش را آن طور که باید اجرا نماید.

جنیفر آنیستون - لنز رنگی

4-هایدن پنیتیر

پس از موفقیت سری قهرمانان ، هایدن شهرتش دو چندان شد . هایدن از طرفداران لنز می باشد و مدام در حال صحبت و تعویض لنزهای رنگیش می باشد . هایدن با داشتن چشمان بزرگ ، وقتی لنزهای آبی و سبز می گذارد به طور چشمگیری در ظاهر او تاثیر می گذارد.

هایدن پنیتیر - لنز رنگی

3- روبرت پتینسون

رابرت که اولین فیلم جدی خود را در نقش سدریک در سریال هری پاتر 2005 بازی کرد و شهرت خود را با بازی در سری فیلم‌های توایلایت (گرگ ومیش) کسب کرد. او در این سری فیلم‌ها چشمان آبی خود را با لنز به رنگ قهوه‌ای درآورده بود.

روبرت پتینسون - لنز رنگی

2-ایوانکا ترامپ

ایوانکا دختر ترامپ یکی از زنان موفق در کسب و کار و نیز کارآفرینی می باشد. ایوانکا یک خط تولید کیف و یک برند از جواهرات برای خود دارد و با ورودش به سیاست در حال توسعه کسب و کار خود می باشد . ایوانکا به علت فعالیت های زیاد بخصوص در خارج از منزل از لنزهای ضد یو وی استفاده می کند.

ایوانکه ترامپ - لنز رنگی

1-پاریس هیلتون

پاریس هیلتون وارث، هتل‌های هیلتون و مالک تعدادی هتل و پنت هاوس در آمریکا و کل دنیا برای ظاهر خود و محافظت از چشمانش از لنز استفاده می‌کند. پاریس به استفاده از لنزهای رنگی معروف است و از قهوه‌ای تیره تا آبی روشن از تمامی طیف‌های رنگی استفاده می‌کند.

لنز رنگی - پاریس هیلتون

Related Articles

کامنت بگذارید