خانه اخبار تست رایگان عینک در منزل چگونه است؟

تست رایگان عینک در منزل چگونه است؟

نویسنده تیم لوناتو
تست رایگان در منزل

تست رایگان در منزل

تست رایگان در منزل یک روش عالی و کاربردی برای خرید آنلاین عینک است. آیا هنگام خرید عینک به صورت اینترنتی این نگرانی را دارید که فریم دلخواهتان روی صورتتان خوب دیده می‌شود یا خیر؟ لازم نیست نگران این مساله باشید، شما می‌توانید تا حداکثر 5 عینک را در خانه به صورت رایگان تست کنید؛ مدل دلخواه را انتخاب و در آخر با اطمینان از متناسب بودن عینک، آن را خریداری کنید.

روش این کار چگونه است؟

تست رایگان در منزل
  1. 5 فریم را برای تست در خانه انتخاب کنید
    فریم موردنظر خود را برگزینید و در صفحه محصول روی گزینه «تست در منزل» کلیک کنید. فریم بدون عدسی طبی و بدون هیچ هزینه‌ای برایتان ارسال می‌شود.
  2. دریافت 5 فریم به‌صورت رایگان درب منزل
    پس از سفارش گزینه‌های موردنظر، عینک‌ها به‌وسیله پیک برای شما ارسال می‌شوند. به محض دریافت عینک، این امکان را دارید تا آنها را روی صورت خود تست کنید و بهترین گزینه که بیشترین تناسب را با صورتتان دارد، انتخاب کنید. مزیت این روش در ین است که می‌توانید در خانه نظر بقیه را هم جویا شوید و آنها در مورد اینکه کدام مدل بیشتر به شما می‌آید نظرشان را مطرح کنند.
    پس از انتخاب مورد دلخواه، بقیه عینک‌ها را به همراه عینک انتخابی خود به پیک پس بدهید تا آنها را به لوناتو بازگرداند.
  3. نمره عینک و عدسی موردنظر خود را انتخاب کنید
    پس از انتخاب عینک دلخواه، نوبت به انتخاب عدسی عینک می‌رسد.
    اول از همه به مرکز بینایی‌سنجی یا چشم‌پزشکی بروید. نمره عینک خود را مشخص کرده و به اطلاع لوناتو برسانید. سپس، در سایت فروشگاه اینترنتی لوناتو، جنس عدسی دلخواهتان را انتخاب کنید. در آخر عدسی موردنظر را سفارش دهید تا روی فریمی که در خانه تست کرده‌اید اضافه شده و پس از آماده شدن، به‌صورت رایگان برای شما ارسال شود.
  4. گارانتی برگشت پول پس از 30 روز در صورت ناراضی بودن مشتری
    عینک و عدسی منتخب شما از طریق پیک برایتان ارسال می‌شود. اگر به‌هر دلیلی از فریم خریداری شده راضی نبودید، می‌توانید حداکثر 30 روز پس از خرید، آن را بدون پرداخت هیچ‌ هزینه‌ای مرجوع کنید.

خرید عینک طبی از فروشگاه آنلاین عینک و لنز لوناتو

عدسی عینک‌های تستی در منزل چه جنس و مشخصاتی دارند؟

خیلی ساده است! این عینک‌های با عدسی‌های پلاستیکی بدون هیچ نمره‌ای ارسال می‌شوند. شما با این عینک‌ها فقط می‌توانید فریم را روی صورت خود تست کنید و از تناسب آن با چهره‌تان مطمئن شوید. پس از انتخاب گزینه دلخواه، ما آن عدسی‌های ویژه نمره چشم شما را روی فریم سوار کرده و عینک را برایتان ارسال می‌کنیم.

من چه زمانی عینک طبی خود را با نمره درست تحویل می‌گیرم؟

پس از انتخاب عینک دلخواه، در اولین قدم باید عینک‌های دیگری که برای تست خانه سفارش داده بودید را مرجوع کنید. پس از تایید خرید محصول، بین 6 تا 14 روز کاری پس از سفارش، عینک طبی شما با عدسی اعلام‌شده به دستتان خواهد رسید.

خرید عینک آفتابی از فروشگاه آنلاین عینک و لنز لوناتو

آیا امکان تست در خانه برای عینک آفتابی هم وجود دارد؟

بله فرقی نمی‌کند شما می‌توانید 5 جفت عینک آفتابی انتخاب و آنها را در خانه تست کنید.

همچنین گارانتی پس دادن محصول برای عینک‌های آفتابی وجود دارد. یعنی تا 30 روز پس از خرید و پرداخت هزینه می‌توانید عینک را مرجوع کرده و پول خود را پس بگیرید. البته، عینک باید کاملا سالم باشد و هیچ ایرادی پیدا نکرده باشد. با درنظر گرفتن این موارد، شما می‌توانید عینک را مرجوع کرده و وجه پرداختی خود را تمام و کمال پس بگیرید.

سوالات رایج در مورد تست رایگان در منزل لوناتو

تست در خانه چقدر هزینه دارد؟

تست در خانه ما کاملا رایگان است. هزینه پیک برای امتحان در خانه به عهده لوناتوست.

تا چه مدت می‌توانم عینک‌ها را در  خانه تست کنم؟

به محض دریافت عینک، پیک درب منزل منتظر می‌ماند تا شما آنها را تست کنید. سپس موظف هستید فریم‌های انتخابی را برای لوناتو پس بفرستید.

از چه زمانی گارانتی 30 روزه آغاز می‌شود؟

پس از تست 10 در منزل و خرید عینک، دوره 30 روزه گارانتی پس دادن وجه آغاز می‌شود. شما 30 روز فرصت خواهید داشت تا عینک را برای لوناتو پس بفرستید تا شرکت، هزینه خرید شما را به حسابتان عودت دهد.

هزینه حمل محصولات چقدر است؟

تمامی هزینه‌های حمل به سراسر کشور برای سفارش‌های بالای ۱۰۰ هزار تومان رایگان است. کاربر هیچ‌گونه هزینه‌ای را به‌عنوان هزینه‌ حمل پرداخت نخواهد کرد. اما توجه داشته باشید که، برای سفارش‌های ۱۰۰ هزار تومان و کمتر از آن هزینه حمل به عهده خود مشتری است.

 

Related Articles

کامنت بگذارید