خانه چرا باید از بند عینک استفاده کنیم؟

چرا باید از بند عینک استفاده کنیم؟

نویسنده تیم لوناتو
بند عینک

بند عینک

بند عینک از آن اکسسوری‌هایی است که در چند سال اخیر جایگاه ویژه‌ای برای خود در صنعت مد پیدا کرده است. انواع مختلفی از این وسیله جانبی در بازار وجود دارد. تنوع طرح و شکل و رنگ و موادی که بندعینک از آن ساخته می‌شود بسیار زیاد است. همین سبب شده تا افراد مختلفی به استفاده از بندعینک تمایل نشان دهند.

آیا بند عینک فقط جنبه زینتی دارد؟

در پاسخ باید بگوییم خیر. بندعینک علاوه بر جلوه بخشیدن به عینک طبی یا عینک آفتابی یک وسیله کاربردی نیز به‌شمار می‌آید. افرادی که مشغله زیاد دارند، حواسشان پرت است یا تحرک زیادی دارند با کمک بندعینک می‌توانند از عینک خود محافظت کنند و همیشه آن را همراه داشته باشند.

بند عینک

خرید بند عینک از فروشگاه لوناتو

بند عینک

بند عینک شاید تا همین چند سال پیش فقط وسیله‌ای برای مراقبت از عینک بود. اما آرام‌آرام داستان عوض شد و امروز دیگر بند عینک‌ها صرفاً بندی به اضافات دسته و به دور گردن برای اینکه مبادا عینک از چشم شما بر زمین بیفتد نیست. امروز بندهای عینک طبی یا آفتابی هویت نقش و نگار خود را به طرح و رنگ عینک می‌افزاید و می‌تواند نمایشگر نشانه‌هایی خاص بر روی لباس شما باشد و زیبایی‌های عینک شما را دو چندان کند.

معمولاً از بندهای عینک برای عینک‌های طبی که اکثر اوقات بر روی چشمان ما بودند استفاده می‌شد. اما این روزها دیگر فقط برای عینک‌های طبی نیست و امروزه از آن به عنوان زینتی مضاعف بر خود عینک‌های آفتابی استفاده می شود.

بند عینک
بند عینک

استفاده از بند عینک بین همه افرادی که از عینک استفاده می‌کنند باب نیست اما استفاده کردنش مزیت‌هایی بس بجا دارد که استفاده از آن را از اوجت واجبات می‌کند! برای مثال کسانی که در طول روز فعالیت‌های فیزیکی دارند و امکان افتادن عینک از چشمانشان نسبتاً زیاد است حتماً به استفاده از بند عینک برای جلو گیری از حادثه احتیاج دارند. چون عینک هم موقع سقوط خبر نمی‌کند!

افراد عینکی با تراژدی سقوط عینک و احیاناً شکستن عدسی عینک و یا خط و خش افتادن بر آن آشنایی دارند و خدا نکند که شماره چشم بالا باشد و عینک زاپاس غایب!

بندهای عینک

زیبایی‌های بصری بندهای عینک از جمله مهم‌ترین علل استفاده از آن است. عینکی قرمز با بند عینک با رنگ‌های مکمل همه را به وجد می‌آورد و ایجاد شادی مضاعف می‌کند.

لوناتو با توجه به نیاز بازار در این حوزه اقدام به همکاری با برندهای مطرح و گوناگون کرده است.

بند عینک

سوالات رایج در مورد بندهای عینک

چرا داشتن بندِ عینک بهتر از نداشتن آن است؟

زیرا با قرار دادن عینک بر روی سر یا زیرچانهاحتمال فشار به فریم عینک و شکستن آن وجود دارد. همچنین قراردادن عینک روی مو‌ها می‌تواند سبب جذب آلودگی از مو‌ها به روی عدسی عینک و بروز مشکل‌های سلامت شود. اما با بند عینک می‌توانید از این مشکلات پیشگیری کنید.

آیا لوناتو بندهای عینک هم می‌فروشد؟

بله تنوع این بندها زیاد است و می‌توانید در فروشگاه لوناتو انواع رنگی، سنگی و زنجیری این بندها را مشاهده و خریداری کنید.

قیمت بندعینک چند است؟

این اکسسوری قیمت‌های متنوعی دارد از 10 هزار تومان تا 100 و بعضا تا 300 هزار تومان قیکت دارند. قیمت این محصولات به جنس و موادی که در ساختشان استفاده شده بستگی دارد.

بند عینک برای چه کسانی مناسب است؟

کودکان عینکی یا بزرگسالانی که تحرک زیادی دارند و احتمال افتادن عینک از چشم آنها وجود دارد.

منبع: blog.lenskart

کامنت بگذارید