خانه راهنمای خرید و محصولات عینک‌های ناخوانده!

عینک‌های ناخوانده!

نویسنده تیم لوناتو

عینک آفتابی در شب

برای کسانی تصمیمی می‌گیرند تیپی به هم بزنند و پوششی برازنده داشته باشند، عینک آفتابی از مهم‌ترین لوازم بوده و ضروری است. اما وقتی پایه چهره‌های محبوب به میان می‌آید نداشتن عینک مناسب شاید یک عذر نابخشودنی باشد!

چه  هوا آفتابی باشد و ابری و چه در محیطی بسته در یک کنفرانس خبری باشند و یا در فرودگاه در حال عبور، تفاوتی ندارد. آنها در اکثر مواقع عینک بر چشم خود می‌زنند و این فقط به خاطر آن تیپی به هم زدن و نوع پوشش و استایل خاص آنها نیست.

چند بار از اینکه آنها در شب و یا در محیطی بسته عینک زده‌اند تعجب کرده‌اید؟ شاید پیش خودتان کلی به آنها خندیده باشید و این حرکت آنها از نظر شما یک شیرین‌کاری به نظر برسد اما شاید خودتان تابه‌حال حدس زده باشید. عینکی که آنها به چشم می‌زنند فقط برای زیبایی بیشتر نیست.

عینک آفتابی در شب

-دوربین هایی که همه جا هستند.

مشهور شدن کار راحتی نیست و بعد از اینکه فردی به شهرت می‌رسد همیشه  عکاس‌های تازه به دوران رسیده‌ای هستند که  می‌خواهند به دور او بچرخند و از کوچکترین حرکت غیر منتظره آن فرد عکس بگیرند. دوربین‌هایی که پشت سر هم و بدون هیچ هماهنگی فلش می‌زنند. خود را به جای آن فرد مشهور تصور کنید که به صورت نگهانی فلش دوربین بدون هیچ اطلاع قبلی چشمان شما را هدف می‌گیرد. این جاست که عینک‌های قهرمان نقش آفرینی می‌کنند!

- رفت و آمد به صورت یواشکی!

البته در بسیاری از موارد چهره های محبوب خود را در پشت عینک های آفتابی بزرگ پنهان کی کنند تا به راحتی به رفت و آمد در شهر بپردازند. هر چند در بیشتر موارد چهره ای که مشهور هستند به راحتی با عینک هم شناسایی می شوند.

-خستگی مفرط

با چشمانی خسته و پف‌آلود چه کسی حاضر است بودن داشتن عینک جلوی دوربین برای عکاسی بایستد؟ وقتی من و شما حاضر نیستیم همچنین ریسکی را انجام دهیم از یک چهره محبوب که عکسش در هزار جا پخش می‌شود چه انتظاری می‌شود داشت؟

آنها بیشتر مواقع درگیر برنامه‌های سنگین کاری خود هستند در بعضی موارد ممکن است نتوانند به‌صورت صحیح استراحت کنند. بنابراین این موضوع طبیعی است.

عینک آفتابی لیدی گاگا

-باکلاس بودن!

و هزار البته شما اشتباه حدث نمی زدید! لیدی گاگا آن عینک های عجیب و غریب را برای اینکه بسیار خسته است و یا اینکه یواشکی به جایی برود یا دوربین چشم هایش را آزار ندهند نمی زد. اون سبک خود را در استفاده از عینک رعایت می کرد. البته این در مورد اکثر چهره های محبوب صادق است و آنها برای حفظ استایل خود و بروز بودن از عینک های آفتابی زیبا تقریبا برای حضور در همه جا استفاده می کنند.

Related Articles

کامنت بگذارید