خانه اخبار عینک آفتابی تام فورد نمادی از کلاس و مدرن بودن

عینک آفتابی تام فورد نمادی از کلاس و مدرن بودن

نویسنده تیم لوناتو
عینک آفتابی تام فورد

عینک آفتابی تام فورد

عینک آفتابی تام فورد در یکی از مدرن‌ترین کشورهای دنیا یعنی ایتالیا ساخته شده‌ است. امروزه این برند از عینک آفتابی، خواهان زیادی در سراسر جهان دارد.

تام فورد که سازنده این برند است، در آستین تگزاس به‌دنیا آمد و در شهر سانتافه، نیومکزیکو بزرگ شد. تام فورد امروزه در بین طراحان بزرگ و مشهور جایگاه ویژه‌ای دارد. وی برنده جایزه طراحی‌های متعددی شد و رشد او در سال 1994 ، هنگامی که مدیر خلاق گوچی (Gucci) شد، در عالم مد و استایل آغاز شد.

او نه‌تنها به طرز چشمگیری تصویر مد افسانه‌ای را تغییر داد، بلکه این شرکت را با بینش بینظیر خود نسبت به آنچه مشتریان مدرن می‌خواستند، به موفقیت بی‌سابقه‌ای هدایت کرد. 

تاریخچه برند تام فورد

نقش «تام فورد»، طراح مد امریکایی، در دنیای مد با پیوستن به شرکت ایتالیایی گوچی در سال 1990 پر رنگ شد. در شرایطی که گوچی در آستانه ورشکستگی قرار داشت، محصولات طراحی شده توسط تام فورد بار دیگر این شرکت را احیا کرد و از سال 1994 دوران جدیدی را برای گوچی رقم زد. در آن دوران، تام فورد به‌عنوان مدیری خلاق مسئولیت طراحی هر محصولی از پوشاک تا عطر، تبلیغات و طراحی فروشگاه‌های گوچی را بر عهده داشت.

در سال 2004، تام فورد پس از آنکه با روسای گوچی برای ادامه فعالیت‌های خود در این شرکت به توافق نرسید، شرکت و برند خود به نام تام فورد را تاسیس کرد. مجموعه محصولات آرایشی و زیبایی و عینک‌های تام فورد در سال 2005 روانه بازار شدند. نخستین فروشگاه اصلی تام فورد که به عرضه مجموعه لباس‌های مردانه لوکس اختصاص داشت در سال 2006 در شهر نیویورک که یکی از مراکز مد جهان شناخته می‌شود، افتتاح شد.

عینک تام فورد

چرا باید عینک آفتابی تام فورد را انتخاب کنیم؟

اگر بدنبال یک چهره بی‌نظیر و کمیاب از خود در مقابل سایر افراد هستید، تام فورد می‌تواند خواسته‌های شما را با استایل طبیعی و منحصر بفرد خودش برآورد کند. تام فورد در طول سال‌ها، حرفه‌ای درخشان در طراحی مدرن داشته و هم اکنون عینک طبی و آفتابی آن انتخاب بسیاری از افراد مشهور است.

محبوب‌ترین عینک‌های آفتابی تام فورد

اگر شما هم به دنبال رونمایی سبک جدیدی از خود هستید، عینک آفتابی تام فورد یکی از بهترین اکسسوارهایی است که می‌توانید انتخاب کنید. عینک تام فورد به‌عنوان یکی از محبوب‌ترین و پیشرفته‌ترین برندهای عینک آفتابی، مجموعه‌ای متنوع از سبک‌های مختلف خود را در فریم‌های شیکی عرضه می‌کند.

در محتوای زیر به 6 فریم خاص و پرطرفدار عینک تام فورد اشاره شده است:

1) عینک آفتابی تام فورد Aviator (خلبانی)

عینک تام فورد، به‌ویژه به‌خاطر فریم مشهور آن یعنی Aviator برجسته شده‌ است. عینک تام فورد خلبانی، با اینکه سبک کلاسیک خود را حفظ می‌کند، اما در عین حال با مد روز نیز پیش می‌رود. فریم‌های این نوع عینک به‌شکل مربع و لبه‌دار موجود بوده و با توجه به نوع سلیقه و استایل شخصی دارای انواع مختلفی هستند.

اگرچه در اصل، این عینک برای مردان طراحی شده است، اما زنان نیز بخاطر جذابیت ویژه‌ای که این عینک دارد و نگاه فرد را جلب می‌کند، طرفدار این سبک محبوب از عینک تام فورد هستند.

فریم‌های عینک تام فورد Aviator دارای پدهای بینی قابل تنظیم و دسته‌هایی با استات کیفیت بالا هستند و از اینرو بسیار راحتند.

2) عینک دودی تام فورد Wayfarer (ویفری)

 عینک آفتابی Wayfarer تام فورد، اکنون طراحی کلاسیک خود را تغییر می دهد. همانند عینک آفتابی تام فورد Henry vintage، فریم لبه‌دار دارد و در حین اینکه نمادی از دهه‌های 60 و 80 میلادی است، نگاهی مد روز و با استایل به شما می‌بخشد. شما می‌توانید این نوع از عینک‌های تام فورد را در پالت‌های رنگی متفاوتی بیابید، اما ما رنگ مشکی این عینک را برای تجربه کردن سبک واقعی و کلاسیک آن به شما پیشنهاد می‌کنیم.

3) عینک تام فورد Oversized (سایز بزرگ)

عینک آفتابی تام فورد فریم بزرگ (Oversized) می‌تواند با توجه به استایلی که شما می‌خواهید، در شکل‌ها و فرم‌های متفاوتی موجود باشد. زدن این نوع عینک‌ تام فورد نشان دهنده شما به‌عنوان شخصی است که همگام با مد پیش رفته و آکسسوارهای شیک را می‌پسندد.

فریم‌های مربعی شکل عینک‌های Oversized برای اشخاصی که صورت گردی شکل دارند، مناسب است. عینک‌های تام فورد Oversized دارای فریم‌هایی با خطوط مستقیم و لبه‌هایی با دسته‌های نازک هستند.

4) عینک تام فورد Round (گرد)

عینک آفتابی فریم گرد فلزی تام فورد ترکیبی از فلز و استات می‌باشد که الهام بخشی از مدل‌های قدیمی و جدید برای ایجاد یک طرح منحصر بفرد از عینک بوده است. فریم‌های این نوع از عینک‌ها خیلی متفاوت‌تر از بقیه هستند.

به نظر می رسد که فلزی در اطراف عدسی‌ها قرار گرفته و آن را محاصره می‌کند. شاسی عینک مانند پلی که بین دو طرف عینک قرار می‌گیرد و  فریم‌ها را به یکدیگر متصل می‌سازد، طراحی عجیبی دارد که باعث ثبات آن شده است. دسته‌های فلزی این نوع عینک از سمت لولای عینک تا گیره گوش رفته‌رفته ضخیم‌تر می‌گردند.

5) عینک آفتابی تام فورد Flat Top

عینک تام فورد بالا تخت، مردانه است و به‌خصوص رنگ مشکی آن ظاهری فریبنده و جذاب دارد. این نوع عینک تام فورد ترکیبی از عینک‌های مدرن آینده و همچنین سبک‌های کلاسیک قدیمی است. فریم‌های استات با کیفیت آن دارای یک لاین تخت و صاف در بالای عینک هستند و از اینرو تعریف خاصی به چهره شما می‌بخشند و خطوط صورت را صافتر جلوه می‌دهند.

6) عینک آفتابی تام فورد Tortoise (پوست لاکپشتی)

عینک آفتابی تام فورد

زرد، طلایی، مشکی و آبی - این‌ها رنگ‌های کلاسیک فریم‌های پوست لاک‌پشتی هستند که در عینک‌های تام فورد استفاده ‌می‌شوند. این نوع فریم‌ها یک استایل روززمره و خیابانی را تشکیل می‌دهند که برای تعطیلات تابستانی بسیار مناسب است. بیاد داشته باشید که فریم‌های رنگ روشن پوست لاک پشتی، نمادی از استایل هستند، پس از این مزیت آن‌ها استفاده کرده و آن‌ها را با لباس‌های شیکی ست کنید.

عینک آفتابی تام فورد

افراد مشهوری که عینک آفتابی تام فورد می‌زنند

امروزه ما می‌توانیم مشاهده‌گر افراد مشهور زیادی باشیم که در حین راه رفتن بر روی فرش قرمز، از عینک تام فورد نیز به‌عنوان یکی از مدرن‌ترین اکسسوارها استفاده می‌کنند. برد پیت، دنیل کریگ و همچنین بازیگر و کارگردان آمریکایی، جورج کلونی از جمله این افراد هستند.

چگونه عینک آفتابی تام فورد تقلبی را شناسایی کنیم؟

به‌علت محبوبیت آنها، عینک‌های تام فورد اغلب کپی شده و به‌عنوان اصل به فروش می‌رسند. در اینجا به‌چند روش برای تشخیص تقلبی بودن این عینک‌ها اشاره کرده‌ایم:

1) بسته‌بندی را به دقت بررسی کنید تا ببیند آیا همه چیز به صورت منظم بسته‌بندی شده است یا خیر: جعبه عینک باید علاوه بر خود عینک شامل تمامی وسایل مربوطه دیگر یعنی: یک کیف باکیفیت، دستمال عینک، کارت اعتبار و کتابچه راهنما نیز باشد.

2) جزئیات هک شده بر روی عینک را با جزئیات موجود بر روی جعبه مقایسه کنید تا یکی باشند.

3) از قیمت‌ها مطلع باشید: تولیدکنندگان اصلی اغلب هیچوقت تخفیف‌های بزرگی را اعمال نمی‌کنند.

پاسخ به سوالات رایج در مورد عینک‌های تام فورد

آیا عینک‌های تام فورد گران قیمت هستند؟

همه چیز در کلکسیون تام فورد، لوکس و با کیفیت بالا هستند و بنابراین قیمت‌های سنگین آن نیز از این قرار است. رنج قیمت عینک‌های تام فورد از 158 دلار شروع می‌شود، ولی کلکسیون‌های ویژه و خاص‌تر آن، گرانترند. گرانترین مجموعه عینک‌های تام فورد، Frame Fifties-Style است که حدود 2950 دلار قیمت دارد. فریم‌های این عینک از شاخ بوفالو و فلز روکش طلا ساخته شده‌اند.

برند تام فورد برای کدام کشور است؟

کشور ایتالیا

چگونه عینک اصل تام فورد را تشخیص دهیم؟

جزئیات هک شده بر روی عینک را با جزئیات موجود بر روی جعبه مقایسه کنید تا یکی باشند. جعبه عینک باید علاوه بر خود عینک شامل تمامی وسایل مربوطه دیگر یعنی: یک کیف باکیفیت، دستمال عینک، کارت اعتبار و کتابچه راهنما نیز باشد.

عینک خلبانی تام فورد فقط مردانه است؟

فریم‌های عینک تام فورد Aviator دارای پدهای بینی قابل تنظیم و دسته‌هایی با استات کیفیت بالا هستند. اگرچه در اصل، این عینک برای مردان طراحی شده است، اما زنان نیز بخاطر جذابیت ویژه‌ای که این عینک دارد و نگاه فرد را جلب می‌کند، طرفدار این سبک محبوب از عینک تام فورد هستند.

Related Articles

کامنت بگذارید