خانه راهنمای خرید و محصولات عینک آفتابی برای سالمندان

عینک آفتابی برای سالمندان

نویسنده تیم لوناتو
عینک آفتابی

چرا عینک آفتابی برای سالمندان مهم است ؟

مردم در گذشته فکر می‌کردند که عینک آفتابی نوعی پوشش اضافی برای کسایی یه که می‌خوان خوش‌تیپ تر باشن و بیشتر برای افراد جوان لازمه تا افراد میان‌سال و سالمند اما امروز همه می دونیم که عینک آفتابی صرفاً یک پوشش برای اینکه بیشتر طبق مد روز باشی و یا خوش‌تیپ باشی نیست و در مواردی یک ضرورت بسیار مهمه. عینک آفتابی برای سالمندان نقش بسیار مهمی رو بازی می کنه و برای محافظ از اشعه UV در سالمندان بسیار ضروریه. اشعه‌های مضر خورشید می تونن به چشم افراد سالمند آسیب جدی بزنند و خطر ابتلا آب مروارید و بیماری‌های چشمی رو در اونها به شدت افزایش بدن. سالمندان بیش از دیگر افراد به شرایط بهداشتی و محیطی حساس هستند و برای اونها لازمه که بهداشت چشم رو بیش از دیگر افراد رعایت کنند و در راستای محافظت از چشمانشون از عینک آفتابی استفاده کنند. بیماری بسیار مهم از نظر زیست محیطی به طور مستقیم چشمان افراد سالمند رو تهدید می کنه که آب مروارید و دژنراسیون ماکولا مهم ترین اونها هستند که دلیل اصلی اون برخورد بیش از اندازه اشعه های مضر آفتاب به چشم افراد سالمنده.

عینک آفتابی مناسب سالمندان

عینک آفتابی برای افراد سالمندی  که به هر شکل مجبور شدند جراحی چشم انجام بدن بسیار مهم تره. طی چند سال گذشته لنز های رنگی هم به شکل عینک آفتابی برای محافظت از چشم سالمندان طراحی و وارد بازار شده که می تونه از نظر روانی با توجه به رنگ های جذابی که درش بکار رفته انرژی بسیار زیادی به سالمندان بده. با توجه به اهمیت سلامت چشم در سالمندان تاکید ویژه ای شده که حتما سالمندان برای مراقبت از چشم هاشون از عینک ها و لنز ها با برند شناخته شده و معتبر استفاده کنند.

نکاتی در مورد نوع عینک آفتابی سالمند بجز زیباییش وجود داره که برای سالمندان بسیار مهمه. اینکه لنز عینک تا جایی که امکان داره سبک باشه و فریم عینک حالت شکننده نداشته باشه از جمله نکاتیه که باید بهش دقت ویژه بشه و همچنین پیشنهاد می شه از لنز هایی با رنگ شاد مثل صورتی یا نارنجی یا آبی استفاده کنند.

رنگ لنز می تونه بر روی روحیه افراد سالمند تاثیر ویژه ای بزاره. عینک هایی که دارای وزن غیر قابل قبول باشن بر روی بینی فشار زیادی وارد می کنند و ممکنه این موضوع باعث عارضه های پوستی در افراد سالمند بشه.

عینک های آفتابی علاوه بر بحث محافظت از خود چشم از پوست دور چشم افراد سالمند که  در فصل پاییز و زمستان بسیار آسیب پذیره مراقبت می کنن.

اکثر افراد سالمند فکر می کنند که در فصل پاییز و زمستان دیگه نیازی به عینک آفتابی ندارند در صورتی که این فکر اشتباه است و بهتره بدونید که در فصل پاییز و زمستان ارتفاع خورشید در آسمون کاهش پیدا می کنه که این موضوع باعث می شه تشعشعات مضر خورشید بیشتر از فصل بهار و تابستون به چشم شما آسیب بزنه برای همین موضوع استفاده از عینک آفتابی بخصوص برای سالمندان در فصل پاییز و زمستان اهمیتی ویژه ای داره .

خرید عینک آفتابی

خرید عینک آفتابی برای سالمند یک دقدقه همیشگی بوده. اینکه واقعا عینک اصل باشه و به چشم آسیب نزنه و اینکه از کجا تهیه بشه جزو مسائلیه که فکر مارو بخودش مشغول می کنه .

خبر خوبی که برای شما داریم اینکه لوناتو با کلکسیونی از بهترین برند های عینک در کنار شماست تا بتونید یک عینک آفتابی مردانه و یا یک عینک آفتابی زنانه که برای افراد سالمند مناسب باشه رو با بهترین قیمت و بهترین کیفیت ممکن تهیه کنید. برای اینکار

کلیک کنید. در کنار اینها مشاوران لوناتو به صورت 24 ساعته برای مشاوره در خصوص انواع عینک طبی و آفتابی برای افراد سالمند در کنار شما هستند و اما بزرگترین ویژگی لوناتو برای خرید عینک آفتابی و خرید عینک  طبی اینه که دیگه نیاز نیست تا عینک فروشی برید. لوناتو 5 مدل از عینک هایی که مورد علاقه شماست رو براتون به درب منزل میاره تا نمونه مورد علاقتون رو از بین اون 5 مورد انتخاب کنید و از خریدتون لذت ببرید.

عینک آفتابی بجز فوایدی که در موردش صحبت کردیم باعث زیبایی و جذاب تر شدن سالمندان می شه و این موضوع باعث میشه تا از افسردگی در اونها پیشگیری بشه و از طرفی عینک آفتابی می تونه به اونها حس اعتماد بنفس بده و باعث بشه که بتونن دوباره بدرخشن، دیده بشن، ازشون تعریف بشه و بیشتر با اجتماع اطرافشون ارتباط بر قرار کنن.

در آخر باید گفت سالمندان به مراقبت و مهربانی ما نیاز ویژه ای دارند و تهدیدهای متفاوتی همیشه همراه اونهاست که با توجه به سن بالا و نداشتن حوصله لازم به اون توجه نمی کنن و ما باید با در کنار اونها باشیم و تهدیدات رو از اونها دور کنیم.

Related Articles

کامنت بگذارید