خانه اخبار با نرم افزار عینک شرکت ری بن انواع عینک را بر روی چشمان خود امتحان کنید

با نرم افزار عینک شرکت ری بن انواع عینک را بر روی چشمان خود امتحان کنید

نویسنده تیم لوناتو
نرم افزار عینک Ray Ban

نرم افزار عینک Ray Ban چیست؟

نرم افزار عینک Ray Ban برنامه‌ای است که با کمک آن می‌توانید به صورت مجازی انواع مختلف عینک آفتابی یا طبی را روی چشم‌های خود تست کنید. سپس بر اساس تناسب آن با صورت، مدل دلخواه خود را خریداری کنید.

رشد فناوری در سرتاسر جهان، همه عرصه ها را تحت تاثیر خود قرار داده است. صنعت مد و زیبایی نیز از این قاعده مستثنی نیست و تکنولوژی توانسته است که تغییرات بنیادینی در آن پدید آورد.

امروزه شما با استفاده از دست‌آوردهای فناوری می‌توانید قبل از اینکه لباسی را خریداری کنید آن را بصورت مجازی بر تن خود اندازه بگیرید و دیگر نیازی به پوشیدن واقعی آن بر تن نشوید.

نرم افزار عینک Ray Ban نیز با استفاده از همین تکنولوژی، انتخاب بهترین عینک را برای ما بسیار راحت تر کرده است.

نرم افزار عینک Ray Ban

این نرم افزار عینک که توسط تیمی خلاق توسعه داده شده است، می‌تواند با استفاده از تکنولوژی‌های پردازش تصویر صورت شما را تحلیل کند و انواع مختلف عینک ها و لنزها را بر روی چهره واقعی شما نمایش دهد.

تفاوت و جذابیت این نرم افزار به امکان بررسی سه بعدی چهره است. به‌صورتی که شما می‌توانید چهره‌ی خود را به صورت سه بعدی و از زوایای مختلف در این نرم افزار بررسی کنید و بهترین عینک را برای خود برگزینید.

این نرم افزار که تا کنون فقط برای سیستم عامل iOS عرضه شده است، با استفاده از تکنولوژی‌های مختلف پردازش تصویر اجزای صورت شما را شناسایی می‌کند و با استفاده از شیوه‌های تکنولوژی واقعیت افزوده، عینک طبی یا آفتابی مورد علاقه‌تان را بر روی صورت شما درج می‌کند.

دیگر نکته جالب درباره این اپ، امکان خرید آنلاین عینک های Ray Ban از طریق آن است. برای دانلود نرم افزار عینک ری‌بن می‌توانید به  App Store مراجعه کنید.

اپلیکیشن تست عینک Ray Ban

دیگر اپلیکیشن‌های تست مجازی عینک

نرم افزار عینک Ray Ban تنها اپلیکیشن موجود در این زمینه نیست. شرکت‌های بسیاری در این حوزه نرم‌افزار عینک خود را عرضه کرده اند.

یکی دیگر از معروف‌ترین این برنامه‌ها، برنامه شرکت glasses.com است که می‌توانید از طریق وب‌سایت آن بررسی و دانلودش کنید.

همچنین اگر مایل نیستید که برای تست عینک روی صورت‌تان، لزوما یک برنامه روی گوشی موبایل‌تان نصب کنید می‌توانید از سایت‌هایی مانند iframe که این خدمات را بصورت آنلاین نیز ارائه می‌دهند، استفاده کنید.

البته طبیعی است که خدمات آن‌ها بسیار محدودتر از نرم‌افزار Ray Ban باشد ولی مطمئنا می‌توانید نتیجه‌های تقریبا قابل قبولی را از آن ها بگیرید.

سوالات رایج در مورد اپلیکیشن‌های تست مجازی عینک

به جز ریبن کدام شرکت اپ تست مجازی عینک دارد؟

شرکت Warby Parker هم یک اپلیکیشن واقعیت افزوده (AR) دارد که به خریداران عینک کمک می‌کند فریم متناسب صورت خود را انتخاب کنند.

نرم افزار تست عینک چگونه کار می‌کند؟

با استفاده از تکنولوژی‌های مختلف پردازش تصویر اجزای صورت شما را شناسایی می‌کند. سپس با استفاده از شیوه‌های تکنولوژی واقعیت افزوده، عینک مورد علاقه‌تان را بر روی صورت شما درج می‌کند. با این کار به طور مجازی تست می‌کنید که عینک به شما می‌آید یا خیر.

نرم افزار عینک ریبن نسخه اندروید هم دارد؟

خیر این نرم افزار تا کنون فقط برای سیستم عامل iOS عرضه شده است.

روی وب هم می‌توان به طور مجازی عینک را روی صورت تست کرد؟

بله وب‌سایتی به نام iframe این امکان را به کاربران می‌دهد.

Related Articles

کامنت بگذارید