خانه مدل عینک ۲۰۱۷ : همه رنگ‌ها و قاب‌هایی که امسال مد شده‌اند

مدل عینک ۲۰۱۷ : همه رنگ‌ها و قاب‌هایی که امسال مد شده‌اند

نویسنده تیم لوناتو

حال که در سال ۲۰۱۷ به سر می‌بریم بسیاری از کمپانی های مد جهان آخرین مدل عینک ۲۰۱۷ خود را عرضه بازار کرده اند و فرصت مناسبی است تا از بین مدل‌های ارائه شده در بازار بهترین‌ها را انتخاب کنیم و در چهره خود تغییرات جدیدی را ایجاد کنیم.

در این مطلب از وبلاگ لوناتو نگاهی انداخته‌ایم به آخرین ‌های دنیای مد در عرصه قاب‌های عینک:

آخرین ‌مد رنگ در مدل عینک ۲۰۱۷

در بحث رنگ، دوباره رنگ‌های تیره برگشته اند و شرکت های بسیاری در طراحی های جدید خود به رنگ‌های تیره روی آورده‌اند. در این بین رنگ‌هایی همچمون سیاه، قهوه‌ای و زرشکی بیشتر باب میل هستند ولی از همه بیشتر رنگ پلنگی است که تاثیرگذار بوده است.

رنگ پلنگی در آخرین مدل عینک ۲۰۱۷

اگر به دنبال عینکی سبک برای استفاده روزانه هستید که طبق آخرین مدل رنگ دنیا باشد نیز می‌توانید از مدل عینک کلاسیک زیر استفاده کنید.

مدل عینک کلاسیک با رنگ مد ۲۰۱۷

اگر جز کسانی هستید که می‌خواهید عینک‌تان بر روی چهره‌تان تاثیرگذارتر دیده شود می‌توانید از مدل‌های بزرگ‌تر عینک چشم گربه‌ای با همین رنگ استفاده کنید.

مدل عینک ۲۰۱۷ - عینک طرح چشم گربه‌ای بزرگ

اگر به دنبال استفاده از همین رنگ در مدل‌های مردانه تر هستید مدل زیر را به شما پیشنهاد می‌کنیم که به چهره‌تان جلوه‌ متفاوتی خواهد بخشید.

عینک‌های شیشه‌ای نیز از دیگر روندهایی هستند که امسال نیز پرقدرت‌تر از سال گذشته رشد خواهند کرد. این عینک‌ها که بسیار پرطرفدار شدند در مدل های مختلف و توسط شرکت‌های مختلف برای آقایان و خانم‌ها ارائه شده‌اند.

عینک‌هایی با قاب ضخیم و سیاه که بسیاری فکر می‌کردند یک روند کوتاه مدت است کماکان یکی از بهترین‌های مدل عینک ۲۰۱۷ هستند و زیبایی‌های خود را دارند. ویژگی مهم این عینک‌ها در تناسب‌ آن‌ها با صورت افراد است و به خوبی می‌توانید بر اساس فرم صورت خود بهترین نوع این عینک را انتخاب کنید.

در این باره بیشتر بخوانید : چگونه یک عینک طبی مردانه را متناسب با فرم صورتمان انتخاب کنیم؟

مدل عینک ۲۰۱۷ با قاب سیاه و ضخیم

عینک‌های ضخیم تنها به رنگ سیاه اکتفا نکرده‌اند و طرح‌های جذاب و حیرت‌انگیز بسیاری تا کنون عرضه شده اند. مدل‌های برتر سال ۲۰۱۷ در رنگ عینک های ضخیم را اینجا ببینید:

عینک‌هایی با قاب نازک و طلایی رنگ نیز از دیگر روندهایی هستند که شرکت‌های مد به آن بسیار توجه کردند و در بسیاری از کلکسیون‌های خود نمونه‌هایی از آن را عرضه کردند.

مدل عینک دور طلایی و نازک

آخرین مد فریم در مدل عینک ۲۰۱۷

انتخاب مدل قابی که هم بتواند فشن باشد و هم قابل استفاده در طول روز بسیار پراهمیت است. اغلب طرح هایی که از سوی شرکت های طراحی و تولید مد عینک عرضه می‌شوند یا چندان مد روز نیستند و یا هم آنقدری عجیب غریب هستند که بصورت روزانه (در مدرسه، دانشگاه، اداره، محل کار و ...) قابل استفاده نیستند و فقط باید در مهمانی‌ها از آن‌ها استفاده کرد.

مدل فریم عینک ۲۰۱۷ که هم مد روز است و هم قابل استفاده در طول روز

برخی از مدل عینک های گربه ای نیز به نوعی طراحی شده اند که برای استفاده روز ایده عال هستند.

مدل عینک گربه ای ۲۰۱۷

عینک‌های با قاب بزرگ جزو روندهای با دوام در سال ۲۰۱۷ نیز هستند ولی در انتخاب آن‌ها می‌بایست بسیار دقت کنید تا مطمئن باشید با فرم صورت شما باندازه کافی سازگار باشند.

کامنت بگذارید