خانه اخبار ۱۰ مدل متفاوت عینک سال ۲۰۱۷ از مشهورترین برندهای جهان

۱۰ مدل متفاوت عینک سال ۲۰۱۷ از مشهورترین برندهای جهان

نویسنده تیم لوناتو
مدل عینک متفاوت

برعکس عینک‌های طبی که همه‌ی ما از آن‌ها بیزاریم، عینک‌های آفتابی از محبوبیت خاصی بین مردم برخوردارند. عینک‌های آفتابی نه تنها به خاطر مزیت‌هایی که برای چشم دارد، بلکه اغلب به دلیل طرح‌های شیک و جذابی که دارد، مورد توجه قرار می‌گیرد. در ادامه ۱۰ مدل عینک متفاوت برای سال ۲۰۱۷ را مشاهده می‌کنید.

جدیدترین عینک مارک استرالیایی Quay

برند Quay که در سال ۲۰۰۴ شکل گرفته، یکی از جدیدترین برندهای شکل گرفته در صنعت عینک است. در مدت بسیار اندکی توانست به یکی از مشهورترین برندهای جهان تبدیل شود. موسس این برند زن و شوهری هستند که هر دو عاشق موسیقی هستند، آن‌ها در تمام محصولات و طراحی‌های خود از رنگ‌های روشن و متفاوت استفاده می‌کنند تا بیانگر روح آزادی‌اندیش آن‌ها باشد.

عینک‌های مارک کوآی یکی از متفاوت‌ترین عینک‌هایی هستند که می‌توانید ببینید. این تصویر مربوط به جدیدترین عینک این مارک است.

عینک مارک آلیس و اولیویا

از دیگر مارک‌های عینک که اغلب به طراحی مدل عینک متفاوت مشهور است، برند آلیس و اولیویا است. این برند در سال ۲۰۰۲ تاسیس شده است و هم‌اکنون در بیش از ۵۰ کشور به فروش می‌رسد. سبک عینک‌های مارک آلیس و اولیویا کاملا جسورانه و متفاوت هستند. این عینک جدیدترین عینک طراحی شده توسط طراحان خوش ذوق آلیس و اولیویا است.

مدل متفاوت عینک از مارک Krewe

مطمئنا نام این مارک تا به حال به گوش‌تان نرسیده، این مارک در سال ۲۰۱۳ تاسیس شده و هم اکنون با گذشت اندک زمانی در بین بهترین‌های سال ۲۰۱۷ قرار گرفته است. نام Krewe را به خاطر بسپارید، به نظر می‌رسد در آینده‌ای نزدیک به یکی از محبوب‌ترین برندهای عینک جهان تبدیل شود.

عینک‌ مارک جنتل مانستر

این مارک عینک که در کشور ما نیز به محصولات آن دسترسی وجود دارد نیز یکی از خاص‌ترین‌های سال ۲۰۱۷ شناخته می‌شود. عینک‌های جنتل مانستر اغلب سبک کلاسیک خاصی دارند، کناره‌های آن‌ها اغلب برجسته هست و باعث جذابیت بیشتر چهره می‌شود.

مدل عینک متفاوت مارک Simokix Mirror

این مارک تاسیس شده در سال ۲۰۱۴ را در قلب شهر نیویورک قرار گرفته است. آن‌ها را نوآوران عرصه‌ی مد در عینک می‌نامند. با این حال خودشان سه اصل مهم زیبایی، کاربردی بودن و کیفیت را اصلی‌ترین ویژگی‌های خود می‌دانند و معتقدند بیشتر از نوآوری به کیفیت و رضایت مشتریانشان اهمیت می‌دهند.

مدل عینک westward leaning

کمپانی تاسیس شده در شهر سان فرانسیسکو، این شرکت هدف خود را ساخت محصولات زیبا و بادوام می‌داند. طراحی متفاوت و ظریف آن‌ها باعث شده که در جمع بهترین و متفاوت‌ترین عینک‌های سال ۲۰۱۷ قرار بگیرند. این مارک با جلب توجه سلبریتی‌هایی هم‌چون تیلور سوییفت و جیمز فرانکو توانست توجه‌های بسیار زیادی را به خود جلب کند و در جمع بهترین‌های سال ۲۰۱۷ قرار بگیرد. این عینک جدیدترین مدل مارک وست‌وارد است.

خرید عدسی عینک از فروشگاه آنلاین لوناتو

عینک‌های متفاوت Cast EveryWhere

این مارک محصولات کاملا متفاوتی با سایر برندها دارد. سبک برجسته و بلد عینک‌های آن مورد توجه افرادی با چهره‌ی خاص است و افرادی با چهره‌ی معمولی اغلب از آن‌ استفاده نمی‌کنند. همان‌طور که در تصویر زیر می‌بینید این عینک‌ها روی صورت بسیار جلب توجه می‌کنند. افرادی مثل ریحانا اغلب از این مارک استفاده می‌کنند.

عینک‌های متفاوت مارک زان زان

این مارک تمام تمرکز خود را بر روی رنگ‌ها گذاشته است. هر رنگ عینکی را می‌توانید در مجموعه‌ی زان زان پیدا کنید و همین موضوع هم باعث شده که طرفداران بسیاری را در سراسر دنیا داشته باشند. زان زان یک برند انگلیسی است و در ادامه یکی از جدیدترین مدل‌های عینک این مارک را مشاهده می‌کنید.

مدل عینک متفاوت مارک the wild soul

این مارک اغلب به طراحی عینک‌هایی با طرح حیوانات می‌پردازد، شیر، جغد، فیل و ... . آن‌ها معتقدند ما باید جهان را از دریچه‌ی دیگری ببینیم. این مارک هم‌چنین تلاش می‌کند تا نقش موثری در جامعه ایفا کند. آن‌ها به ازای هر خریدی که صورت می‌گیرد، یک عینک به خیریه‌ها اهدا می‌کنند، برای همین هدف بزرگ‌شان از محبوبیت بسیار بالایی در بین طرفدران‌شان برخوردارند.l

مارک عینک le specs luxe

این مارک مشهور است به ظرافت و زیبایی. هیچ کجای جهان نمی‌توانید برندی را پیدا کنید که محصولاتش به ظرافت مارک le specs luxe باشد. مخاطبان این برند اغلب افرادی هستند که تمایل دارند ظاهری کاملا لوکس داشته باشند. چون در اغلب محصولات این برند طلا به کار می‌رود.

Related Articles

کامنت بگذارید