خانه اخبار کدام طیف از رنگ‌های لنز عسلی متناسب چهره شماست؟

کدام طیف از رنگ‌های لنز عسلی متناسب چهره شماست؟

نویسنده تیم لوناتو
لنز عسلی

لنز عسلی مناسب چه رنگ مو و چه رنگ پوستی است؟

لنز عسلی را می‌توان یکی از محبوب‌ترین و پرطرفدارترین لنزهای تماسی چشم دانست. به این دلیل که تقریبا با هر چهره‌ای تناسب دارد.

لنز چشم به رنگ عسلی در واقع رنگی بین سبز و قهوه‌ای است و جذابیت طبیعی به چهره فرد می‌بخشد. بیشتر مردم در سراسر جهان اغلب خواستار این رنگ از لنزها هستند. اگر می‌خواهید نگاهی گیرا و جذاب به استایل خود بیفزایید، بهتر است از لنزهای عسلی رنگ استفاده کنید. لنزهای عسلی که در طیف‌های رنگی مختلفی موجود هستند، تقریبا با تمامی رنگ‌های پوست و مو همخوانی دارند. جلوه آنها هم طبیعی‌تر از سایر لنزهای رنگی است.

ما رنگ عسلی را به افرادی پیشنهاد می‌کنیم كه دارای پوست گرم یا موهای تیره رنگ هستند.

این لنز تناژ گرمی دارد و به طور کلی به کسانی پیشنهاد میشود که رنگ پوستشان هم تناژ گرم دارد، یا اینکه موهایشان تن قهوهای، خاکی، عسلی، آجری، زیتونی سیر و… دارد.

اما برای اینکه بدانید لنز عسلی با هر نوع رنگ پوست و هر نوع رنگ مو چه ترکیبی می‌سازد از شما دعوت می‌کنیم تا ادامه مطلب را مطالعه کنید.

لنز چشم با رنگ عسلی
لنز عسلی

لنز عسلی برای پوست های سفید

اگر پوست سفیدی دارید، باید بدانید که تقریبا هر رنگ لنز رنگی با پوست شما سازگاری کامل دارد. مخصوصا لنز عسلی که طیف قهوه‌ای دارد روی این رنگ پوست باعث جذابیت بیشتر چهره شما خواهد شد.

لنزهای عسلی براى پوست هاى سبزه

اگر شما پوستی سبزه دارید، باید از لنزهای رنگ روشن استفاده كنید، رنگ‌­هایی كه باعث می­‌شوند تا چشم‌های شما جلوه خاصی به چهره‌تان بدهند.

افراد با پوست گندمی و سبزه می توانند از لنزهای عسلی-قهوه‎ای، عسلی-سبز و یا عسلی-طوسی استفاده کنند.

ما لنزهای آبی ­روشن مانند فیروزه ­ای را به این افراد پیشنهاد نمی‌كنیم، چراكه این رنگ ها با پوست‌های كاراملی رنگ همخوانی خوبی ندارند.

اگر لنزهایی با رنگ‌های طبیعی مثل عسلی یا قهوه ای روشن انتخاب می‌کنید، سعی كنید سایه‌­ی چشم خود را كمی متفاوت‌تر انتخاب كنید تا چشم‌های‌تان جذابتر شوند.

لنز چشم عسلی برای پوست های تیره

اگر چهره یا پوست تیره ای داشته باشید، می‌توانید از طیف های مختلف لنزهای عسلی استفاده كنید.

برای پوست های تیره، رنگ های­ گرمِ لنز عسلی از همه جذاب‌تر است. توصیه می‌کنیم از رنگ قهوه‌­ای ­گرم یا فندقی برای داشتن چهره­‌ای جذاب و دل­ربا استفاده كنید.

لنزهای عسلی-دودی نیز بری پوست‌های تیره جذاب هستند.

اگر مایل به داشتن چهره و نگاهی متفاوت هستید تا توجه همه را جلب كنید، بهتر است از لنزهای عسلی­ مایل به خاكستری و سبز استفاده كنید.

از رنگ‌های روشن و براق مثل صورتی و بنفش كه با رنگ پوست شما همخوانی ندارد، دوری کنید.

تاثیر رنگ مو در انتخاب رنگ لنز

لنز عسلی
رنگ مو در انتخاب رنگ لنز بسیار موثر است.

رنگ موها نیز نقش اساسی در زیباتر دیده شدن یا دیده نشدن لنزها دارند. اگر نتوانید رنگ لنز خود را با رنگ موهای‌تان ست کنید، ممکن است چهره‌ی شما جذابیت خود را از دست بدهد.

در ادامه چند پیشنهاد ما برای رنگ مو و رنگ لنز را برایتان نوشته‌ایم. این پیشنهادها برای انتخاب لنز طبی رنگی هم مصداق دارند.

لنز عسلی‌رنگ برای موهای قهوه‌ای

بیشتر تركیب‌های رنگی لنز عسلی با موهای قهوه‌ای رنگ متناسب هستند.

در واقع افرادی كه موی قهوه‌ای رنگ دارند، می­‌توانند از رنگ‌های مختلف لنز عسلی برای جذاب كردن چهره خود استفاده كنند.

لنزهای عسلی برای موهای روشن و بلوند

موهای بلوند و طلایی رنگ با لنزهای عسلی تیره تر از جمله: لنز های عسلی دور مشکی، شكلاتی و قهوه‌­ای تیره همخوانی بیشتری دارند.

در صورت استفاده از سایه‌­ی چشم، لنزهای عسلی درجه روشن،­ نظیر لنز عسلی دور خاكستری نیز می‌توانند گزینه‌های خوبی باشند.

در چنین مواقعی از هم رنگ بودن رنگ ابرو و رنگ موی سر خود مطمئن شوید تا چهره­‌ای ناخوشایند و زننده نداشته باشید.

لنزهای عسلی برای موهای مشكی

موی مشكی رنگ، به ویژه با سایه‌های سرد مانند مشكی-آبی یا خاكستری و قهوه‌­ای سیر، تضاد زیبایی را با لنزهای عسلی-خاکستری و یا عسلی- سبز ایجاد می‌­كنند.

اگر دنبال چهره‌ی طبیعی­‌تری هستید، لنزهای قهوه‌­ای-عسلی رنگ را انتخاب كنید.

لنز عسلی برای موهای صورتی، بنفش، آبی و دیگر رنگ‌های روشن

شاید شما فكر كنید كه این چنین رنگ‌های خاصِ مو نیاز به لنزهای هم رنگ خود داشته باشند. ولی ما دقیقا برعکس این را پیشنهاد می­‌كنیم.

در واقع، نباید هردوی آن‌ها برای جلب توجه با یكدیگر رقابت كنند، چراكه ممكن است یكسان بودن رنگ موی سر و رنگ لنز زننده باشد.

اگر رنگ موی متفاوت هم‌چون بنفش یا آبی دارید، ما استفاده از یك جفت لنز عسلی دور مشكی یا عسلی-قهوه‌­ای و یا حتی خاکستری رنگ را برای‌تان پیشنهاد می­‌كنیم.

نوع آرایش چشم و تناسب آن با لنز عسلی

رنگ چشم روشن، از جمله مواردی است که نقش بسیار موثری در زیبایی چهره دارد. عسلی، یکی از این رنگ‌هاست.

اگر به طور طبیعی دارای این رنگ چشم زیبا هستید و یا با استفاده از لنز آرایشی، رنگ چشم خود را به رنگ عسلی تغییر داده‌اید، می‌توانید از مدل‌های آرایشی مختلف برای زیباتر نشان دادن ظاهر خود استفاده کنید.

آرایش چشم اسموکی با لنز عسلی

آرایش چشم اسموکی یکی از مدل های بسیار شیک و منحصر به فرد است که تناسب بسیار خوبی نیز با رنگ چشم عسلی دارد و چهره زیباتری را برای فرد ایجاد می کند.

آرایش دخترانه با لنزهای عسلی و مژه های بلند

اگر می‌خواهید لنز عسلی به خوبی دیده شود، از یک سایه‌ی ملایم و براق استفاده کنید و آرایش چشم را با استفاده از خط چشم بلند و مشکی زیباتر و جذاب‌تر نشان دهید.

آرایش چشم عسلی با سایه آبی

آرایشی متفاوت و خاص با لنز عسلی و سایه‌ی آبی! این سبک از آرایش برای ست شدن با رنگ لباس بسیار مناسب است.

آرایش چشم خاص با سایه اکلیلی و لنزهای عسلی

اگر به آرایش‌های پر زرق‌و‌برق و متفاوت علاقه‌مند هستید، می‌توانید این مدل آرایش خیره کننده با سایه چشم اکلیلی را با لنز عسلی امتحان کنید.

آرایش چشم عسلی با خط چشم سبز و عسلی

این سبک از آرایش برای خانم‌هایی که دوست دارند چشم‌هایشان کشیده‌تر و درشت‌تر دیده شود بسیار مناسب است. یک خط چشم بلند و مشکی در کنار لنز عسلی، چشمهایتان را جذاب‌‌تر نشان می‌دهد.

اگر می خواهید رنگ روشن و عسلی چشم هایتان به زیباترین شکل ممکن دیده شوند بهتر است آرایش ملایم و لایت برای چشم های خود داشته باشید و از این طریق زیبایی رنگ چشم خود را بهتر و جذاب تر نشان دهید

خط چشم گربه ای با لنزهای عسلی

لنز عسلی

خط چشم گربه‌ای و سایه‌ی سفید در گوشه‌ی چشم، باعث می‌شوند تا چشم‌ها زیباتر و درشت‌تر از همیشه دیده شوند. این مدل آرایش با یک لنز آرایشی عسلی و روشن زیباتر نیز خواهد شد.

تاثیر میزان روشنایی محیط در انتخاب رنگ لنز چشم

به خاطر داشته باشید كه لنزهای رنگی با توجه به نورِ متفاوت فضا، رنگی متفاوت جلوه خواهند داد. شما باید هنگام خرید لنز به نورپردازی محیط و فضا نیز توجه داشته باشید.

برخی از لنزها به ویژه لنزهای عسلی در نورِ كم اصلا به چشم نمی‌آیند، بنابراین بهتر است كه دو الی چند درجه لنز رنگ روشن­‌تری از آنچه كه در طول روز می‌پسندید را انتخاب کنید.

سوالات رایج در مورد لنز چشم به رنگ عسلی

لنز عسلی دقیقا چه رنگی است؟

عسلی رنگی بین قهوه‌ای و سبز است و لنزهای آن در طیف‌های گسترده‌ای عرضه می‌شوند.

چه رنگ لباسی با لنز عسلی‌رنگ بیشتر ست می‌شود؟

اگر چشم‌های عسلی دارید از رنگ‌های بنفش کم‌رنگ برای لباس استفاده کنید. با اینکه رنگ عسلی در کنار رنگ‌های تیره بهتر دیده می‌شود، اما در طول روز بهتر است به سراغ رنگ‌های روشن‌تر بروید. رنگ بنفش کم‌رنگ باعث می‌شود در روز چشم‌های شما جذاب‌تر دیده شود.

برای چشم‌های قهوهای و مشکی می‌توان لنز عسلی انتخاب کرد؟

لنز عسلی مات بهترین گزینه برای افرادی چشم مشکی است. اگر چشمان تیره‌ای دارید، بهتر است برای داشتن تغییری نامحسوس از لنزهای فندقی رنگ و یا قهوه‌ای عسلی استفاده کنید.

چه رنگ لنز برای پوست سبزه مناسب است؟

لنز عسلی به رنگ‌های عسلی قهوه‌ای، عسلی سبز و یا عسلی طوسی مناسب رنگ پوست سبزه و برنزه است.

Related Articles

1 کامنت

رویا 16 شهریور 1401 - 14:33

ممنون از مطلب خوبتون در مورد لنزهای رنگی میتتونید به سایت زیر هم مراجععه کنید
https://bluebyby.ir/product/eye-lens-honey

پاسخ

کامنت بگذارید