خانه سایز مناسب من برای خرید فریم عینک چیست؟

سایز مناسب من برای خرید فریم عینک چیست؟

نویسنده تیم لوناتو
فریم عینک

برای همه پیدا کردن سایز مناسب عینک در هنگام خرید آنلاین یک دغدغه است. علت اصلی این دغدغه این است که می‌ترسیم مبادا خریدی را انجام دهیم و عینکی که به دست ما می‌رسد مناسب چشمان ما نباشد و یا با چهره ما هماهنگی لازم نداشته باشد اما لوناتو پیش‌تر راه حل مناسب برای تمام این مشکلات را یافته است و شما می‌توانید هم زمان ۵ عینک انتخاب کنید.  عینک‌ها را در منزل خود تست کنید و حتی اگر تا ۳۰ روز به عینک آسیبی نرسیده باشد شما امکان بازگرداندن آن را دارید. علاوه بر این راه حل‌های جذاب لوناتو نکاتی بسیار جالب در خصوص انتخاب عینک طبی و  عینک آفتابی و نوع خرید آن وجود دارد که در قالب یک اینفوگرافیک آنها را به شما معرفی خواهیم نمود.

فریم عینک مناسب

اما خبر بسیار جذاب که باید از اطلاع  داشته باشید. برای اولین خرید از سایت لوناتو 10% تخفیف به شما هدیه داده می‌شود و هزینه ارسال براش شما رایگان خواهد بود. بنابراین کافی است پس از بررسی قاب عینک خود و پیدا کردن اندازه‌های مناسب به

مراجعه کنید. اگر عینک دوم خود را خریداری می کنید، خرید از لوناتو برای شما بسیار آسان خواهد شد اما اگر برای اولین بار هم اقدام به خرید آنلاین عینک می کنید نگران نباشید چون علاوه بر گارانتی عدم رضایت تا ۳۰ روز و امکان بازگشت عینک، تیم مشاوره لوناتو به صورت ۲۴ ساعته برای یاری و راهنمایی در کنار شماست. نکته مهم اینکه تمام عینک های لوناتو دارای یک سال گارانتی و خدمات پس از فروش از لوناتو می باشد. لوناتو را به دوستان خود معرفی کنید تا آنها با آسان ترین روش ممکن عینک مورد نظر خود را با ضمانت اصالت از لوناتو خریداری کنند.

کامنت بگذارید