خانه راهنمای خرید و محصولاتعینک آفتابی عینک آفتابی پلیس ، مورد پسند افراد ماجراجو و عاشقان تیپ آمریکایی

عینک آفتابی پلیس ، مورد پسند افراد ماجراجو و عاشقان تیپ آمریکایی

نویسنده تیم لوناتو
عینک آفتابی پلیس

عینک آفتابی پلیس

عینک آفتابی پلیس (Police) جزو محصولات پرطرفدار در ایران است. این برند ایتالیایی اولین بار در سال ۱۹۸۳ میلادی توسط برادران De Rigo تاسیس شد. آنها، تیپ و استایل آمریکایی را با طرحی‌های ایتالیایی ادغام کردند. همین سبب شد تا عینک آفتابی پلیس باعث جلب توجه کسانی شود که عاشق ماجراجویی و دور زدن محدودیت‌های زندگی هستند.

روح سرکش این برند را می‌توان در خطوط باریک و سبک‌های متفاوت عینک‌های آفتابی آن دید.

سلبریتی‌های مشهوری همچون بروس ویلیس، جرج کلونی، دیوید بکهام و آنتونیو باندراس سفیرهای برند پلیس بوده‌اند.

طراحی‌های جاه‌طلبانه عینک آفتابی پلیس همیشه یادآور سبک زندگی نیویورکی است.

برند Police عدسی‌های بسیار پیشرفته را با فریم‌های فلزی شیک و مدرنی ترکیب می‌کند که همچنان حالتی از سبک کلاسیک را در خود دارند. این عینک‌ها بیشتر دارای طراحی و حس و حال مردانه هستند.

عینک آفتابی police
نیمار جونیور

برند Police یک برند ایتالیایی

این برند در سال ۱۹۸۳ تاسیس شد و در ابتدای کار به طور تخصصی فقط عینک آفتابی طراحی می‌کرد. اما در سال ۱۹۹۵ مارک پلیس نخستین عطر خود را نیز روانه بازار کرد.

بعد از آن در سال ۲۰۰۳ بود که نخستین ساعت خود را به طرفدارانش عرضه کرد. در نهایت، در سال ۲۰۰۸ زیورآلات را به سبد تولیدات و طراحی‌های خود اضافه کرد.

موفقیت این برند به دلیل خلاقیت منحصر به فرد مدیران برند آن روز به روز شکوفا‌تر شد.

نام این برند تقریبا روی تمام فریم‌های عینک آفتابی به صورت یک فرورفتگی روی دسته حک شده است.

محصولات پلیس در حال حاضر در بیش از ۸۰ کشور در سراسر جهان به صورت عمده توزیع شده است. از سال ۲۰۰۸ استراتژی خورده فروشی این برند در شرق میانه و چین متمرکز شده است.

طراحی محصولات برند ایتالیایی پلیس از سبک زندگی کلان‌ شهرهای جهان اولی همانند نیویورک‌سیتی الهام گرفته‌است.

خرید عینک آفتابی از فروشگاه آنلاین عینک و لنز لوناتو

همکاری سلبریتی‌ها با برند پلیس

عینک آفتابی پلیس
دیوید بکهام

عینک آفتابی پلیس در فیلم‌ها و در میان هنرمندان سینمایی محبوبیت زیادی دارد. به طوری که Police بعد از موفقیت فیلم «جان سخت» با بازی «بروس ویلیس» از سال ۱۹۹۹ تا سال ۲۰۰۱ با این هنرپیشه قرارداد همکاری بست.

بار دیگر در سال ۲۰۰۲ میلادی با «جرج کلونی» قرارداد همکاری امضا کرد.

سال ۲۰۰۴ میلادی «دیوید بکهام» ستاره فوتبال رئال مادرید و تیم ملی انگلستان سفیر این برند تا سال ۲۰۰۶ شد.

در سال ۲۰۰۷ ستاره‌ای دیگر به نام «آنتونیو باندراس» سفیر این برند شد و این همکاری تا سال ۲۰۰۹ ادامه داشت.

در سال ۲۰۱۴ میلادی نیز این شرکت با ستاره دنیای فوتبال وارد همکاری شد و «نیمار جونیور» را به عنوان سفیر بین‌المللی خود معرفی کرد.

تاریخچه برند پلیس

در سال 1978 برادران د ریگو (De Rigo) شرکتی با نام چارم لونتس (Charme Lunettes) را با 30 کارگر تاسیس کردند. ابتدا عینک‌های آفتابی، فریم و اجزای لنزها تولید می‌شد.

در سال 1983 برادران د ریگو (De Rigo) برند پلیس را به عنوان اولین برند شرکت خود به عموم معرفی کردند. ایده اصلی این بود که طراحی دنیای مد را در بازار عینک آفتابی که هنوز مورد بررسی قرار نگرفته است، ارائه دهند. به گونه‌ای که تایید کننده و الهام‌بخش یک سبک جدید و نشان‌دهنده کلکسیونی متفاوت از عینک‌ها باشد. از این‌رو ابتدا به تولید عینک آفتابی پلیس پرداختند.  این عینک‌ها که در ابتدا با هدف حفاظت چشم از اشعه‌های مضر نور خورشید طراحی شده بود، بعدها رنگ و بوی اکسسوری به خود گرفت.

نام این برند به صورت تصادفی انتخاب نشده است. بلکه سبک خیابانی پلیس  الهام گرفته از تخیل و رویاهای افراد به ویژه نسل جوان است. همچنین برند پلیس چشم‌اندازی از سراسر اقیانوس و جزر و مد است. این نام، سبک زندگی آمریکایی‌ها را با روحیه شهری محکم و نیرومند از تمام شهرهای آن به ویژه نیویورک نشان می‌دهد.

برند پلیس، با توجه به سیاست‌ها و استراتژی‌هایی که داشت، از همان آغاز به عنوان یک برند ایتالیایی با ویژگی‌های قدرتمند شناخته شد و به صورت بین‌المللی از تمام نقاط جهان مورد توجه قرار گرفت. امروزه نیز به عنوان یک واحد تجاری در میان برندها و شرکت‌های De Rigo است.

محبوب‌ترین عینک آفتابی پلیس

عینک‌های‌ آفتابی پلیس، طرح‌ها و رنگ‌های مختلفی دارند. تنوع در فریم‌های آن به وفور دیده می‌شود. این طرح‌ها شامل فریم‌های چشم گربه‌ای (cat-eye)، گرد (round)، مربع (squared) و خلبانی (pilot) هستند. جنس فریم استفاده شده به صورت پلاستیکی، فلزی و فلزی-پلاستیکی موجود بوده و مناسب برای تمام سنین است. در زیر به چند نمونه از محبوب‌ترین مدل‌های عینک آفتابی پلیس اشاره می‌کنیم.

1) عینک آفتابی پلیس مدل Rock

این نوع عینک آفتابی منحصربفرد بوده و سبک سنگ و صخره دارد. ویژگی‌های این نوع فریم پلیس از دیگر طراحی‌ها متفاوت است. لنزهای صاف این مدل قابلیت تعویض دارد. لنزهای می‌توانند شیب‌دار و یا آینه‌ای باشند. این فریم در رنگ‌های قهوه‌ای، مشکی، آبی و خاکستری موجود است و جنس آن پلاستیک است.

2) عینک آفتابی پلیس مدل Block

این مدل فریم، سبک و استایل retro دارد و نشان‌دهنده میراث پلیس است. قدرت و مقاومت بالا در این عینک آفتابی بسیار مشهود است. این فریم حاوی دو پل بینی است که این مدل را متمایز می‌سازد. جنس فریم‌های این عینک فلزی-پلاستیکی بوده ولنزهای آن از نوع پلاریزه است. عینک‌های مشکی، قهوه‌ای، سبز، خاکستری و آبی حاکی تنوع رنگ این مدل است.

3) عینک آفتابی پلیس مدل Idol

این مدل عینک آفتابی پلیس که از جنس فلزی-پلاستیکی است، دارای تنوع رنگ بالایی است. این مدل عینک مناسب افرادی است که به دنبال یک عینک آفتابی اصیل هستند. لنزهای عینک در این طرح، به علت نداشتن پل بینی، به حالت آویزان و معلق به نظر می‌رسند.

4) عینک آفتابی پلیس مدل Speed

عینک آفتابی مدل پلیس با فریم فلزی-پلاستیکی، ترکیبی از سبک و بافت ورزشی است. مدل speed از جلو فلزی بوده و سپس با یک لایه پلاستیکی پوشش داده شده است. به همین علت به یک عینک آفتابی نرم تبدیل شده است که قابلیت استفاده آسان و راحت دارد.

5) عینک آفتابی پلیس مدل BLACKBIRD JR 5

مدل BLACKBIRD JR 5 دارای فریم‌هایی کاملا فلزی بوده و یک سبک کلاسیک aviator از برند پلیس است. این مدل، از جمله عینک‌هایی است که هر شخص باید در کلکسیون عینک خود داشته باشد.

6) عینک آفتابی پلیس مدل TWO-SOULS 1

نام این مدل بیانگر موضوع طراحی در نظر گرفته شده در داخل محصولات است. در این محصول دو ماده با هم تلفیق شده‌اند تا یک عینک آفتابی مناسب، سبک و مورد پسند حاصل شود. این دو ماده ترکیبی از فلز و پلاستیک است.

عینک آفتابی پلیس

سوالات رایج در مورد عینک آفتابی پلیس

چرا برند Police چنین نامی برای خود انتخاب کرده است؟

برند پلیس چشم‌اندازی از سراسر اقیانوس و جزر و مد است. این نام، سبک زندگی آمریکایی‌ها را با روحیه شهری محکم و نیرومند از تمام شهرهای آن به ویژه نیویورک نشان می‌دهد.

عینک آفتابی پلیس چه شکلی هستند؟

عینک‌های‌ آفتابی پلیس، طرح‌ها و رنگ‌های مختلفی دارند. تنوع در فریم‌های آن به وفور دیده می‌شود. این طرح‌ها شامل فریم‌های چشم گربه‌ای (cat-eye)، گرد (round)، مربع (squared) و خلبانی (pilot) هستند.

عینک‌های آفتابی پلیس از چه جنسی ساخته می‌شوند؟

جنس فریم استفاده شده در عینک‌های آفتابی پلیس به صورت پلاستیکی، فلزی و فلزی-پلاستیکی و مناسب برای تمام سنین است.

عینک آفتابی پلیس مدل Block چه شکلی است؟

این مدل فریم، سبک و استایل retro دارد و نشان‌دهنده میراث پلیس است. قدرت و مقاومت بالا در این عینک آفتابی بسیار مشهود است. این فریم حاوی دو پل بینی است که این مدل را متمایز می‌سازد. جنس فریم‌های این عینک فلزی-پلاستیکی بوده ولنزهای آن از نوع پلاریزه است. عینک‌های مشکی، قهوه‌ای، سبز، خاکستری و آبی حاکی تنوع رنگ این مدل است.

Related Articles

کامنت بگذارید