خانه راهنمای خرید عینک طبی زنانه برای خانوم‌های بالای 40 سال : چگونه جوان‌تر به نظر برسیم؟

راهنمای خرید عینک طبی زنانه برای خانوم‌های بالای 40 سال : چگونه جوان‌تر به نظر برسیم؟

نویسنده تیم لوناتو

راهنمای خرید عینک طبی زنانه

آیا فکر می‌کنید که عینک سن شما را بالا می‌برد؟ قبل از هرچیزی باید به فریم، رنگ و مدل عینک خود نگاهی بیندازید. یکی از دلایل عمده‌ی اینکه عینک سن شما را بیشتر نشان می‌دهد این است که عینک خود را درست انتخاب نکرده‌اید. انتخاب یک فریم مناسب می‌تواند حتی سن شما را کمتر از آنچه هست نشان دهد. اگر به دنبال یک عینک مطالعه هستید و یا به یک عینک آفتابی برای جلوگیری از افتادن لک و چروک رو صورتتان نیاز دارید یکی از 13 مورد پیشنهادی ما را در خرید عینک طبی زنانه جدی بگیرید تا جوان‌تر و باکلاس‌تر به نظر برسید.

1- اگر چشمانی آبی دارید آن‌ها را زیباتر قاب بگیرید.

برای اینکه چشمان آبی خود را زیباتر و برجسته‌تر نشان دهید می‌توانید از فریم آبی استفاده کنید. این رنگ فریم برای کسانی که چشمانی آبی دارند و در اکثر مواقع آرایش می‌کنند به زیبایی رنگ چشمانشان را برجسته‌تر نشان می‌دهند و نیازی به سایه‌ی چشم نخواهند داشت. همیشه هنگام خرید عینک طبی زنانه به رنگ‌ها بیش از پیش توجه کنید.

زیبایی چشمان شما به انتخابتان بستگی دارد

2- اندازه صورت و عینک‌تان در تعادل باشند.

یکی دیگر از نکاتی که در خرید عینک طبی زنانه باید به آن ‌توجه کنید برقراری تعادل میان شکل صورت و عینکتان است. برای مثال اگر صورتی کشیده و بلند دارید می‌توانید از عینک‌های عریض‌تر استفاده کنید تا با کشیدگی صورتتان در تعادل باشد. یک نسبت مناسب میان این دو اندازه به شما کمک خواهد کرد که اندازه‌ای در چهره‌تان غیرمعمول به نظر نرسد.

3- صورت مربعی خود را ملایم‌تر نشان دهید.

اگر شکل صورت شما مربعی و یا مستطیلی است، بهتر است که از عینک‌های با فریم منحنی و یا گرد استفاده کنید. علاوه بر این اگر رنگ مو و چشمان شما سیاه و یا تیره است، یک فریم مشکی کمک خواهد کرد که چشمان شما برجسته‌تر به نظر برسد.

۴- گونه‌های خود را برجسته‌تر نشان دهید.

اگر دوست دارید که گونه‌های شما زیبایی خود را حفظ کنید و پشت فریم عینکتان پنهان نشود، بهتر است که از عینک‌های کم عرض‌تر که گوشه‌هایی به سمت بالا دارند استفاده کنید. "عینک چشم گربه‌ای" شکل گونه‌های شما زیباتر جلوه خواهد داد و آن‌ها را برجسته‌تر نشان خواهد داد.

۵- به دنبال عینک آفتابی با فریم طلایی باشید.

عینک‌های آفتابی با فریم طلایی یا مسی معمولا جذاب‌تر و برازنده‌تر به نظر می‌رسند و با اکثر استایل‌های شما می‌تواند همخوانی داشته باشد. لنز عینک را نیز می‌توانید با توجه به رنگ پوست و موی خود انتخاب کنید.

عینک با فریم طلایی
عینک با فریم طلایی

۶- از عینک‌های آفتابی مشهور و مد روز استقبال کنید.

سعی کنید همگام با سلیقه‌ی خودتان عینک‌هایی را انتخاب کنید که مطابق با مد روز است و طرفداران زیادی بخصوص میان جوان‌ها دارد. عینک چشم گربه‌ای از جمله عینک‌هایی است که در سال‌های اخیر طرفداران زیادی داشته و از طرفی با سن شما نیز (بسته به مدل فریمی که انتخاب می‌کنید) می‌تواند سازگار باشد.

راهنمای خرید عینک زنانه

۷- هارمونی بین رنگ مو و عینکتان را حفظ کنید.

یکی از کارهایی که می‌بایست برای جذابیت خود به یاد داشته باشید این است که سعی کنید رنگ عینک خود را همخوان با رنگ مویتان انتخاب کنید. بخصوص در عینک‌های آفتابی که دیگر رنگ چشم‌ها در آن مطرح نیست. مثلا اگر موهای عسلی و بلندی دارید عینک زیر می‌تواند گزینه‌ی خوبی برای شما باشد.

راهنمای خرید عینک

۸- خاص باشید.

اگر صورتی باریک و بیضی دارید ولی دوست دارید عینک‌گرد را تجربه کنید می‌توانید از طرح‌های خاصی که امروزه در عینک‌های گرد وجود دارند انتخاب کنید، به شرطی که عینک شما خطوط و زاویه‌های مناسبی برای تعادل با شکل صورتتان داشته باشد.

راهنمای خرید عینک

کامنت بگذارید